Diferencies ente revisiones de «Glándula pineal»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Orixinal => Original (manual)
m iguo testu: del alma => de l'alma
Llinia 146: Llinia 146:
== Sociedá y cultura ==
== Sociedá y cultura ==
[[Ficheru:Descartes_mind_and_body.gif|thumb|Esquema del funcionamientu de la glándula pineal según [[René Descartes|Descartes]] nel Tratáu del Home (figura publicada na edición de 1664).]]
[[Ficheru:Descartes_mind_and_body.gif|thumb|Esquema del funcionamientu de la glándula pineal según [[René Descartes|Descartes]] nel Tratáu del Home (figura publicada na edición de 1664).]]
[[René Descartes]], dedicó tiempu y esfuercios al estudiu de la neuroanatomía y neurofisioloxía. Tuvo particular interés na glándula pineal, a la que llamó'l ''"principal asientu del [[alma]]''"· La tema ye encetáu na so obra ''Tratáu del home'' (escritu antes de 1637, pero que se publicar póstumamente, per primer vegada nuna traducción llatina imperfecta en 1662, y depués nel orixinal francés en 1664). L'estudiu más estensu na neurofisioloxía y neuropsicoloxía de la glándula pineal de Descartes, esponer na so obra: ''Les pasiones de l'alma''(1649), obra na cual consideró al ser humanu estremáu en dos sustancies, el cuerpu mecánicu (sustancia estenso) y l'alma (sustancia pensante), y ye per mediu de glándula pineal na rexón posterior del celebru, que l'alma comunicar col cuerpu. Esta glándula xugó un importante papel nel pensamientu de Descartes, al considerar que taba arreyada na sensación, la imaxinación, la memoria y que yera la causa de los movimientos corporales. Descartes dio tal significáu importante a la glándula porque creía que yera la única seición del celebru qu'esistía como una sola pieza en llugar de tar constituyida por seiciones medies. Sostuvo que, por cuenta de que una persona nunca puede tener ''"más d'un pensamientu al empar"'', los estímulos esternos deben de tar xuníos dientro del celebru antes de ser consideraos pol alma, y asina mesmu consideraba que la pineal taba asitiada nel ''"llugar más aparente posible pa esti propósitu"'', alcontrada centralmente nel celebru y arrodiada por ramificaciones de les [[Arteria carótida común|arteries carótidas]]. Desafortunadamente, sicasí, dalgunos de los supuestos anatómicu y fisiolóxicu básicos de [[René Descartes]] taben totalmente equivocaos, non yá d'alcuerdu a estándares actuales, sinón tamién a la lluz de lo que yá se conocía nel so tiempu.<ref name="Gert-Jan_1">{{cita llibru |
[[René Descartes]], dedicó tiempu y esfuercios al estudiu de la neuroanatomía y neurofisioloxía. Tuvo particular interés na glándula pineal, a la que llamó'l ''"principal asientu de l'[[alma]]''"· La tema ye encetáu na so obra ''Tratáu del home'' (escritu antes de 1637, pero que se publicar póstumamente, per primer vegada nuna traducción llatina imperfecta en 1662, y depués nel orixinal francés en 1664). L'estudiu más estensu na neurofisioloxía y neuropsicoloxía de la glándula pineal de Descartes, esponer na so obra: ''Les pasiones de l'alma''(1649), obra na cual consideró al ser humanu estremáu en dos sustancies, el cuerpu mecánicu (sustancia estenso) y l'alma (sustancia pensante), y ye per mediu de glándula pineal na rexón posterior del celebru, que l'alma comunicar col cuerpu. Esta glándula xugó un importante papel nel pensamientu de Descartes, al considerar que taba arreyada na sensación, la imaxinación, la memoria y que yera la causa de los movimientos corporales. Descartes dio tal significáu importante a la glándula porque creía que yera la única seición del celebru qu'esistía como una sola pieza en llugar de tar constituyida por seiciones medies. Sostuvo que, por cuenta de que una persona nunca puede tener ''"más d'un pensamientu al empar"'', los estímulos esternos deben de tar xuníos dientro del celebru antes de ser consideraos pol alma, y asina mesmu consideraba que la pineal taba asitiada nel ''"llugar más aparente posible pa esti propósitu"'', alcontrada centralmente nel celebru y arrodiada por ramificaciones de les [[Arteria carótida común|arteries carótidas]]. Desafortunadamente, sicasí, dalgunos de los supuestos anatómicu y fisiolóxicu básicos de [[René Descartes]] taben totalmente equivocaos, non yá d'alcuerdu a estándares actuales, sinón tamién a la lluz de lo que yá se conocía nel so tiempu.<ref name="Gert-Jan_1">{{cita llibru |
apellíu =Lokhorst
apellíu =Lokhorst
| nome =Gert-Jan
| nome =Gert-Jan

Revisión a fecha de 18:42 24 set 2021

Glándula pineal
Llatín [TA]: glandula pinealis;
[TA]: corpus pineale;
epiphysis cerebri
TA A11.2.00.001
Sistema endocrín
Sinónimos
cuerpu pineal;
epífisis cerebral;
conarium
[editar datos en Wikidata]

La glándula pineal, tamién conocida como cuerpu pineal, conarium o epífisis cerebral ye una pequeña glándula endocrina nel celebru de los vertebraos. Produz melatonina, una hormona derivada de la serotonina qu'afecta a la modulación de los patrones del suañu, tantu a los ritmos circadianos como estacionales. La so forma asemeyar a un pequeñu conu de pinu (d'ende'l so nome), y ta allugada nel epitálamo cerca del centru del celebru, ente los dos hemisferios, metida nun riegu onde los dos metaes del tálamu xúnense.

Casi toles especies de vertebraos tienen una glándula pineal. La más importante esceición son los Myxini, que ye de cutiu consideráu como unu de los tipos de vertebraos más primitivos. Sicasí, inclusive nel Myxini podría haber una estructura "pineal equivalente" nel diencéfalo dorsal. El anfioxo Branchiostoma lanceolatum, el pariente esistente más cercanu a los vertebraos, tamién escarez d'una glándula pineal reconocible. La Llamprea (consideráu casi tan primitivu como'l Myxini) nun tener una pineal. Dellos vertebraos más desenvueltos, ente ellos el caimán, escarecen de glándula pineal una y bones la perdieron mientres l'intre de la evolución.

Les resultaos de diverses investigaciones científiques en bioloxía evolutiva, neuroanatomía comparativa y neurofisioloxía esplicaron la filoxenia de la glándula pineal en diverses especies de vertebraos. Dende'l puntu de vista de la evolución biolóxica, la glándula pineal representa un tipu de fotorreceptor atrofiáu nel epitálamo de dellos vertebraos. En delles especies d'anfibios y reptiles, preséntase como un órganu vestigial, conocíu como güeyu parietal presente nel epitálamo, polo que tamién se -y denomina como: "güeyu pineal".

La glándula pineal tuvo un papel importante na filosofía de René Descartes, al considerala, dende una perspeutiva dualista, como l'asientu principal de l'alma y el llugar nel que se formen toos nuesos pensamientos. Nesi mesmu sentíu, Descartes especuló que la so fisioloxía taba arreyada na sensación, la imaxinación, la memoria y que yera la causa de los movimientos corporales. Sicasí, dalgunos de los sos supuestos anatómicu y fisiolóxicu básicos taben totalmente equivocaos, non yá d'alcuerdu a estándares actuales, sinón tamién a la lluz de lo que yá se conocía nel so tiempu.[1]

Estructura

El líquidu cefalorraquídeo circulando nel espaciu subaracnoideo qu'arrodia al celebru y a la migollu espinal

La glándula pineal ye de color gris acoloratáu y del tamañu averáu nos seres humanos d'un granu d'arroz (5-8 mm), atópase xusto na cara dorsal al colículo cimeru, detrás y per debaxo de la estría medular, ente los órganos del tálamu asitiaos lateralmente. Ye parte del epitálamo. Atópase allugada na cisterna cuadrigémina y ta bañada nel líquidu cefalorraquídeo. Un pequeñu receso pineal del tercer ventrículu proyeutar escontra'l tarmu de la glándula. La glándula pineal ye un estructura de llinia media en forma de conu de pinu.

Suministru de sangre

A diferencia de la mayor parte del celebru de los mamíferos, la glándula pineal nun ta aisllada del cuerpu pol sistema de la barrera hematoencefálica; que tien fluxu de sangre a esgaya, solamente superáu pol reñón.

Inervación

La glándula pineal recibe una inervación simpática del gangliu cervical superior. Una inervación parasimpática procedente del gangliu ótico y del pterigopalatino tamién tán presentes. Amás, delles fibres nervioses enfusen nel interior de la glándula pineal al traviés del tarmu pineal (la invervación central). Tamién, les neurones nel gangliu del trixéminu invervan la glándula con fibres nervioses que contienen el neuropéptido ADCYAP1.

Histoloxía

Parénquima de la glándula pineal con calcificaciones.
Micrografía d'una glándula pineal normal, con una bien alta magnificación
Micrografía d'una glándula pineal normal, con magnificación entemedia

El cuerpu pineal nos humanos consiste d'una parénquima lobular de pinealocitos arrodiaes per espacios de texíos conectivos. La superficie de la glándula ta cubierta por una cápsula de piamadre.

La glándula pineal compónse principalmente de pinealocitos, pero identificáronse otros cuatro tipu de célules. Como ye abondo celular (en rellación cola corteza y la sustancia blanco), pue ser confundida con una neoplasia.

Tipu de célula Descripción

En delles partes del celebru y principalmente na glándula pineal, hai estructures de calciu, el númberu de les mesmes van amontando cola edá, llamaos cuerpos arenáceos ("acérvulos," o "sable cerebral"). Analises químicos amuesen que tán compuestos por fosfatu de calciu, carbonatu de calciu, fosfatu de magnesiu y fosfatu de amonio. En 2002, fueron descritos depósitos en forma de calcita de carbonatu sódicu. El calciu, según los depósitos de fósforu na glándula pineal tuviéronse rellacionando col avieyamientu.

Desarrollu

La glándula pineal humana crez en tamañu hasta'l primera o segundu añu d'edá, permaneciendo estable dempués d'esi periodu, anque'l so pesu amóntase gradualmente a partir de la pubertá. Créese que los abondosos niveles de melatonina nos neños inhiben el desenvolvimientu sexual, y los tumores de la pineal tuvieron rellacionaos cola pubertá precoz. Cuando llega la pubertá, la producción de melatonina se atenúa.

Función

La melatonina ye N-acetil-5-metoxi-triptamina, un deriváu del aminoácidu triptófanu, que tamién tien otres funciones nel sistema nerviosu central. La producción de melatonina pola glándula pineal ye aguiyada pola escuridá y tornada pola lluz. Les célules fotosensibles na retina detecten la lluz y señalen directamente'l nucleu supraquiasmático, abasnando'l so ritmu al ciclu de 24 hores na naturaleza. Les fibres proyeutar dende'l nucleu supraquiasmático al nucleu paraventricular, que tresmite les señales circadianas a la migollu espinal y pa escontra fora al traviés del sistema simpáticu hasta'l gangliu cervical superior, y dende ellí a la glándula pineal.

El compuestu llamáu Pinolina tamién se produz na glándula pineal; y ye unu de los beta-carbolinas.

La influencia de la lluz y de la escuridá nos ritmos circadianos y rellacionaos cola fisioloxía y el comportamientu al traviés del nucleu supraquiasmático nos seres humanos

Regulación de la glándula pituitaria

Estudios sobre royedores suxuren que la glándula pineal inflúi na secreción de la glándula pituitaria sobre les hormones sexuales tales como la hormona foliculoestimulante y la hormona luteinizante. En 1967 foi realizada una pinealectomía en royedores por Motta, Fraschini, y Martini. Nun se reparó nengún camudó nel pesu de la pituitaria, sicasí; hubo una medría na concentración de les hormones foliculoestimulantes y luteinizantes dientro de la glándula. N'este mesmu estudiu, l'alministración de melatonina nun tornó a les concentraciones de la hormones foliculoestimulantes a los niveles normales, suxuriendo que la pineal inflúi nes secreciones de foliculoestimulantes y luteinizantes secretadas pola glándula pituitaria al traviés de dalguna otra molécula tresmisora.

Metabolismu de fármacos

Estudios en royedores suxuren que la glándula pineal podría influyir sobre les aiciones nel uso recreativu de les drogues, tales como la cocaína, y los antidepresivos como la fluoxetina (Prozac), y la so hormona de melatonina puede protexer de la neurodegeneración.

En 2013, investigadores afayaron per primer vegada DMT nel microdializado de la glándula pineal de los royedores.

Significáu clínicu

Calcificación

Tumor nuna glándula pineal calcificada

La glándula pineal ye de cutiu vista nes radiografíes craniales de rayos x cuando ta calcificada (na vieyera).

La calcificación de la glándula pineal ye de normal común nos adultos, y foi reparada en neños de tan solo 2 años d'edá. Les tases de calcificación varian llargamente según el país y la correlación cola medría de la edá, asocediendo nuna estimación del 40% de los norteamericanos nos sos 17 años d'edá. La calcificación de la pineal ta mayormente acomuñada colos cuerpos arenáceos ("acérvulos" o "sable cerebral").

Paez ser que les secreciones internes de la glándula pineal inhiben el desenvolvimientu de les glándules reproductores, yá que, nos casos en que ta severamente estropiada nos neños, la resultancia ye un desenvolvimientu aceleráu de los órganos sexuales y la cadarma. N'animales, la pineal paez xugar un mayor cometíu nel desenvolvimientu sexual, envernía, metabolismu y condiciones ideales de reproducción.

Dellos estudios recién amuesen que'l grau de calcificación de la glándula pineal ye significativamente alto en pacientes con enfermedá d'Alzheimer frente a otros tipos de llocura.

La calcificación pineal puede tamién contribuyir a la patoxénesis de la enfermedá d'Alzheimer, según reflexar una ausencia nos inhibidores de cristalización.

Depósitos de calciu, fósforu y fluoruro na pineal tuvieron rellacionaos cola edá, amosando que, conforme'l celebru va avieyando, más depósitos recueye.

Cáncer

Tolos tumores qu'afecten a la pineal son raros: la mayor parte (del 50 al 70%) surden a partir de célules xerminales embrionaries aisllaes. Mayoritariamente adquieren la forma de los llamaos germinomas, asemeyándose al seminoma testicular o al disgerminoma ováricu. Otros tipos de diferenciación de célules xerminales inclúin los carcinomes embrionarios, coriocarcinomas; amiestos de germinom, carcinoma embrionariu y coriocarcinoma, y extrañamente; teratomas típicos (xeneralmente benignos). Yá seya pa carauterizar estes neoplasies de célules xerminales como pinealomas sigui siendo oxetu d'alderique; pero la mayoría de los pinealofilos favorecen la restricción de les condiciones de los pinealomas a neoplasias derivaes de los pineocitos.

Un tumor pineal puede entender la zona del colículo cimeru y el pretectal del mesencéfalo dorsal, produciendo'l síndrome de Parinaud. Los tumores pineales tamién pueden causar una compresión del acueductu cerebral, dando como resultáu una hidrocefalia incomunicable.

Estes neoplasias tán estremaes en dos categoríes, los pineoblastomas y los pineocitomas, en función del so nivel de diferenciación, lo que de la mesma; se correlaciona cola so agresividá neoplásica. El cursu clínicu de los pacientes con pineocitomas enllargar, con un promediu de 7 años. Les manifestaciones son la consecuencia de los sos efeutos sobre la presión y consisten n'alteraciones visuales, cefalea, deterioru mental, y delles vegaes conducta de llocura.

Los tipos de tumor más frecuentes son los provenientes de célules xerminales, que varien ente teratomes maduros afechiscos quirúrgicamente hasta tumores malinos de célules xerminales capaces de faer metástasis a otres estructures del sistema nerviosu central, y los tumores parenquimatosos de la pineal, como'l pinealoma de baxu grau y el pineoblastoma malinu. Otros tumores menos frecuentes son astrocitomes, ependimomes y gliomes y raramente tumores d'estructures vecines como meninxomes y tumores dermoides y epidermoides.[2]

Otros animales

Los pinealocitos en munchos vertebraos non mamíferos tienen un gran paecíu a les célules fotorreceptoras del güeyu. Dellos biólogos evolutivos creen que les célules pineales de los vertebraos tienen un ancestru evolutivu común coles célules retinales.

La citoestructura pineal paez tener semeyances evolutives a les célules retinales de los cordaos. Atopáronse aves y reptiles modernos qu'amuesen la melanopsina de pigmentu en fototransducción na glándula pineal. Créese que les glándules pineales aviares actúen como'l nucleu supraquiasmático de los mamíferos.

En dellos vertebraos, la esposición a la lluz puede provocar una reaición en cadena d'acontecimientos enzimáticos dientro de la glándula pineal que regula los ritmos circadianos. Dellos cranios primitivos de fósiles de vertebraos tienen un foramen pineal abiertu. Esto rellaciónase cola fisioloxía de los "fósiles vivientes" modernos, les llamprees y los tuátaras, y dellos otros vertebraos que tienen un güeyu parietal, qu'en dalgunos d'ellos ye fotosensible. El güeyu parietal representa l'aproximamientu primitivu de la evolución a la fotorrecepción. Les estructures nel güeyu pineal de los tuátaras son análogos a la córnea, les lentes, y la retina, anque esti postreru asemeyar a la d'un pulpu en cuenta de a la retina d'un vertebráu. El conxuntu asimétricu consiste nel "güeyu" de la izquierda y el sacu pineal a la derecha. "N'animales que perdieron el güeyu parietal, incluyendo los mamíferos, el sacu pineal retiense y entiéstase na forma de la glándula pineal".

Los fósiles raramente caltienen una anatomía blanda. El celebru del páxaru Melovatka rusu, d'unos 90 millones d'años d'antigüedá, ye una esceición, y amuesa un güeyu parietal y una glándula pineal más grande de lo esperao.

N'humanos y otros mamíferos, les señales de lluz necesariu pa establecer los ritmos circadianos unviar dende'l güeyu al traviés del sistema retinohipotalamico hasta'l nucleu supraquiasmático y la glándula pineal.

Sociedá y cultura

Esquema del funcionamientu de la glándula pineal según Descartes nel Tratáu del Home (figura publicada na edición de 1664).

René Descartes, dedicó tiempu y esfuercios al estudiu de la neuroanatomía y neurofisioloxía. Tuvo particular interés na glándula pineal, a la que llamó'l "principal asientu de l'alma"· La tema ye encetáu na so obra Tratáu del home (escritu antes de 1637, pero que se publicar póstumamente, per primer vegada nuna traducción llatina imperfecta en 1662, y depués nel orixinal francés en 1664). L'estudiu más estensu na neurofisioloxía y neuropsicoloxía de la glándula pineal de Descartes, esponer na so obra: Les pasiones de l'alma(1649), obra na cual consideró al ser humanu estremáu en dos sustancies, el cuerpu mecánicu (sustancia estenso) y l'alma (sustancia pensante), y ye per mediu de glándula pineal na rexón posterior del celebru, que l'alma comunicar col cuerpu. Esta glándula xugó un importante papel nel pensamientu de Descartes, al considerar que taba arreyada na sensación, la imaxinación, la memoria y que yera la causa de los movimientos corporales. Descartes dio tal significáu importante a la glándula porque creía que yera la única seición del celebru qu'esistía como una sola pieza en llugar de tar constituyida por seiciones medies. Sostuvo que, por cuenta de que una persona nunca puede tener "más d'un pensamientu al empar", los estímulos esternos deben de tar xuníos dientro del celebru antes de ser consideraos pol alma, y asina mesmu consideraba que la pineal taba asitiada nel "llugar más aparente posible pa esti propósitu", alcontrada centralmente nel celebru y arrodiada por ramificaciones de les arteries carótidas. Desafortunadamente, sicasí, dalgunos de los supuestos anatómicu y fisiolóxicu básicos de René Descartes taben totalmente equivocaos, non yá d'alcuerdu a estándares actuales, sinón tamién a la lluz de lo que yá se conocía nel so tiempu.[1]

Baruch Spinoza criticó'l puntu de vista de Descartes tantu por non siguir les teoríes evidentes como por non ser "claramente y distinguidamente entendíu" (afirmando primeramente Descartes que nun podía llegar a conclusiones d'esi tipu), y cuestionó lo que Descartes quería dicir al falar de "la unión de la mente y el cuerpu".

La noción d'un "güeyu pineal" ye fundamental pa la filosofía del escritor francés Georges Bataille, que ye analizáu en detalle pol eruditu lliterariu Denis Hollier nel so estudiu de Against Architecture. Nesti trabayu Hollier analiza como Bataille utiliza'l conceutu d'un "güeyu pineal" como una referencia a un puntu ciegu na racionalidá occidental, y un órganu del escesu y del deliriu. Esti mecanismu conceptual ye esplícitu nos sos testos surrealistes, The Jesuve y The Pineal Eye.

Numberoses filosofíes espirituales alluguen la idea d'un tercer güeyu internu que ta rellacionáu col chakra Ajna y tamién cola glándula pineal. Esto tien significaos atribuyíos n'espertares místicos o de llume, perceición clarividente, y estaos elevaos de consciencia. Esta idea arrinca históricamente na antigua Asia central y occidental, según en teoríes contemporánees rellacionaes col yoga, la teosofía, les relixones hinduistes y paganes, y les filosofíes espirituales de la Nueva Yera.

La glándula pineal fíxose alusión pol raperu Ab-Soul nel so cantar llamáu "Pineal Gland". Munchos miembros de Black Hippy (Al pie de Ab-Soul) tienen creencies nel tercer güeyu, llamando al so movimientu, HiiiPoWeR.

La filosofía académica actual considera la glándula pineal como una estructura neuroanatómica ensin cualidaes metafísiques especiales. La ciencia estudiar como una glándula endocrina ente munches. Sicasí, la glándula pineal continua teniendo un estatus aponderáu nel reinu de la pseudociencia.[1]

Historia

Poles sos carauterístiques anatómiques, bien llueu llamó l'atención de los médicos. La primer descripción de la glándula pineal atribuyir a Herófilo de Calcedonia,[3] nel sieglu III e.C., quien la venceyó a funciones valvulares reguladores del fluxu del pensamientu» nel sistema ventricular. Galeno (sieglu II e.C.) describió'l so anatomía y llamar konarium (conu de piña), denominación que perduró hasta los nuesos díes xuntu cola de pineal, pinea (piña en llatín). Paez ser, amás, que Galeno reparó que la pineal tenía mayor asemeyáu estructural coles glándules que colos nucleos del sistema nerviosu.

La siguiente meyora na conocencia d'esta glándula producir na Renacencia. Sobromanera, Andrés Vesalio apurrió una descripción anatómica bien precisa na so obra De Humani Corporis Fabrica (1543). René Descartes calificar de «tercer güeyu» nel so trabayu póstumu De homine (1633), non tantu pol so papel nel control del fotoperíodo, sinón porque, según la so concepción dualista, constituyía l'axugu físicu de l'alma. Descartes asignólu tamién una función fisiolóxica: como parte del sistema nerviosu, la glándula pineal encargar de la perceición de la redolada. Con esti planteamientu llegar hasta'l sieglu XIX, cuando s'encetó la glándula pineal de los mamíferos dende distintes perspectives —anatómica, histolóxica y embriolóxica— y amosóse la so semeyanza cola epífisis de vertebraos asitiaos más embaxo na escala filoxenética.

L'actividá secretora de la pineal entiéndese solamente de forma parcial. El so allugamientu fondu nel celebru suxurió a los filósofos a lo llargo de la hestoria que tien una importancia especial. Esta combinación dio llugar a que fuera considerada como una glándula "misteriosa" con teoríes ocultes, místiques y metafísiques qu'envolubraríen a les sos funciones.

Pensar dende un principiu que la glándula pineal yera un "remanente vestigial" d'un órganu más grande. En 1917, súpose que l'estractu de les pineales de les vaques esclariaben la piel de les xaronques. El profesor de dermatoloxía Aaron B. Lerner y dellos colegues de la Universidá de Yale, cola esperanza de qu'una sustancia procedente de la pineal pudiera ser útil nel tratamientu de les enfermedaes de la piel, aisllar y a la hormona diéronlu'l nome de melatonina en 1958. La sustancia nun demostró ser eficaz como s'esperó dende un principiu, pero'l so descubrimientu ayudó a arreglar diversos misterios tales como por qué la eliminación de la glándula pineal nos aguarones aceleraba la crecedera ovárica, por qué'l caltener a los aguarones a una esposición de constante lluz atenuaba'l pesu de los sos pineales, y por qué la pinealectomía y la lluz constante afectaba a la crecedera ovárica n'igual midida; esta conocencia dio un impulsu al entós nuevu campu de la cronobioloxía.

Interpretaciones esotériques

Rick Strassman, académicu ya investigador de la Universidá de Nuevu Méxicu y protagonista n'estudios de los efeutos de la DMT[4] n'humanos ente 1990 y 1995,[5] rellaciona la glándula pineal col sestu chakra o Ajna (tercer güeyu) del que fala la tradición védica, la ventana de Brahma que se noma nel hinduismu, el Güeyu Celestial del cual falaben los antiguos chinos, el Palaciu Niwan que los taoístes conocen o l'asientu de l'alma» que Descartes esponía. Según rellata nel so llibru DMT: The Spirit Molecule, de sesenta voluntarios a los qu'inyectó DMT por vía intravenosa, munchos d'ellos rellataron alcuentros convincentes con presencies non humanes intelixentes, alienígenas, ánxeles y espíritos, y casi toos sintieron que les sesiones atopar ente les más fondes esperiencies de les sos vides.[6]

De los voluntarios inyectaos per vía intravenosa con DMT que tuvieron esperiencies rellacionaes con entidaes y seres estraterrestres, la mayoría careció casi les mesmes semeyances de secuestru y abducción que rellataron les persones que vivieron el sucesu tantu n'estáu de vixilia como n'estáu de la fase de suañu REM (tales como esperimentación xenética, implantación y estraición d'oxetos metálicos, exame corporal, obstetricia, etc...)

Strassman postula que la glándula pineal agospia l'espíritu o alma dende'l 49º día tres la concepción, que «ye capaz de recibir información, en llugar de namái xenerar eses perceiciones», y que «dexa al celebru percibir la materia escuro o universos paralelos, reinos d'esistencia habitaos por entidaes conscientes».[7] Comprobóse que la DMT ye un potente alucinógeno.[8][9][10] La DMT forma parte de la familia de les triptaminas, que s'atopa en diverses plantes alucinógenas emplegaes por tribus indíxenes y cultures amerindies amazóniques pal so posterior consumu y coles mires de esperimentar viaxes astrales y/o sicodélicos, sanamientos, métodos adivinatorios y contautu con entidaes d'otros planos dimensionales (el conocíu beberaxu ayahuasca ye un amiestu diverso de distintes plantes que contién triptamina y DMT, según otres sustances psicoactivas alcaloides que potencien en gran midida'l so efeutu sobre la consciencia de la persona que la hai inxeríu, según agravando la so duración).

El Doctor en psiquiatría clínica Rick Srassman, que llevó a cabu una investigación sobre la dimetiltriptamina (DMT) sicodélica en 1990 na Universidá de Nuevu Méxicu, especuló que la glándula pineal xuega un papel na producción de DMT nel celebru humanu. Strassman tamién especuló cola polémica hipótesis de que se produz una lliberación de DMT na glándula pineal mientres el suañu Rem, tantu cuando tamos dormiendo, y antes o cerca del momentu del fallecimientu, lo qu'asocede con frecuencia nel fenómenu de les esperiencies cercanes a la muerte. Strassman afirma que la glándula pineal ye'l sitiu más aparente pa la biosíntesis de DMT por cuenta de que la biosíntesis de la hormona melatonina, que ye estructuralmente similar a la DMT, asocede tamién nesa glándula.

Nel so llibru, DMT: La Molécula del Espíritu, Strassman tamién afirma que la glándula pineal humana nun ye realmente parte del celebru. Asegura que la glándula desenvolver a partir de texíos especializaos allugaos nel techu de la boca del fetu, dende onde migra hasta'l centru del celebru a midida que vase desenvolviendo. La glándula pineal ta, como tal, altamente protexida pol celebru de cualquier dañu rellacionáu col estrés.

Amás, en La Molécula del Espíritu, Strassman teoriza sobre cómo la pineal ye l'únicu órganu fondu desapareyáu nel celebru. Faise visible nel fetu en desenvolvimientu a los cuarenta y nueve díes dempués de la concepción.Ésti ye tamién el momentu nel que puede vese claramente un niciu de si ye xéneru masculín o femenín. Coincidentemente, les creencies budistes afirmen que l'alma se reencarna tamién a los cuarenta y nueve díes. La hipótesis más xeneral de Strassman ye que la glándula pineal produz cantidaes de DMT en momentos d'importancia neurolóxicos, tales como cuando la consciencia (hipotéticamente) entra al cuerpu, mientres la nacencia, la meditación fonda, la psicosis y les esperiencies cercanes a la muerte.

Strassman tamién suxure que la DMT ye, en ciertu mou, comida o alimentu pal celebru, facilitando la versión mental de la realidá, suxuriendo que la consciencia representa una esperiencia sicodélica controlada, un procesu puramente esaxeráu pol aditamento de drogues sicodéliques. El celebru trata a esti productu químicu de forma similar a como actúa cola glucosa. La DMT ye tresportada viviegamente al traviés del sistema defensivu del celebru y aína ye esaniciada rápido. Les enzimes de metilación podríen facilitar la biosíntesis de DMT dende les hormones y los neurotransmisores de triptamina tales como la serotonina, melatonina y triptamina. Por cuenta de esto, afirma Strassman; la glándula pineal ye'l llugar más propensu pa la biosíntesis de DMT.

Cuestionamiento de tales interpretaciones

Glándula Pineal o Epífisis (En colloráu, rexón encefálica posterior). Espandir pa versión animada

La glándula pineal puede presentar patoloxíes como tumores, y resulten en munchos casos asintomáticas o provocar cefalea, incapacidá d'alzar la mirada, diplopia, hidrocefalia, etc.[11] En testos de neurociruxía nun se describe que la pinealectomía tenga consecuencies sobre putatives capacidaes y potencies "espirituales", que comúnmente se citen referíos a esta glándula n'ámbitos pseudocientíficos. [12]

Les narraciones que venceyen la glándula pineal con dalgún tipu vórtice sobrenatural o "chakra védicu", allugáu percima del entrecejo, inclusive referíu pola teosofía como un "tercer güeyu" con poderes espirituales que pueden ser activaos per mediu de práutiques místiques, escarecen de toa base neuroanatómica en particular, y de la ciencia polo xeneral, polo que pertenecen al reinu de les pseudociencias. Nun tienen base neuroanatómica, pos el putativu "tercer güeyu", nel ámbitu de les pseudociencias, ye allugáu nel entrecejo, y el cuerpu pineal en realidá, tien un allugamientu encefálicu nel epitálamo, esto ye posterior media, temporo-occipital (na parte interna-central de la zona del oyíu), esto ye, atópase na parte de tras del celebru, non na parte frontera. Y, segundu, esti tipu de postures nun espliquen qué asocede a partir d'una pinealectomía, esto ye, la extirpación de la glándula pineal y colos sos supuestos poderes espirituales.

Imáxenes adicionales

El cuerpu pineal ta etiquetáu nestes imáxenes.

Ver tamién

Referencies

  1. 1,0 1,1 1,2 Lokhorst, Gert-Jan (2015). Descartes and the Pineal Gland. Stanford: The Stanford Encyclopedia of Philosophy.
  2. Jeffrey, C. l'a el.Pineal Regions Tumors. Society for Neuro-Oncology. Consultáu'l 19 de payares de 2012.
  3. Pontificia Universidá Católica de Chile: Apuntes d'Historia de Medicina: Herófilo.
  4. Fontanilla, D. et al (setiembre de 2009). «The Hallucinogen N,N-Dimethyltryptamine (DMT) Is an Endogenous Sigma-1 Receptor Regulator». Science. doi:10.1126/science.1166127. 
  5. «Entrevista a Rick Strassman» (inglés). Skeptico. Consultáu'l 18 de payares de 2012.
  6. Strassman, Rick (marzu de 2001). «DMT: The Spirit Molecule. Reseña en Tantor audiobooks» (inglés). Consultáu'l 18 de payares de 2012.
  7. Strassman, Rick J. (2001). DMT: The Spirit Molecule (n'inglés). Rochester (Vermont, Estaos Xuníos): Park Street Press, páx. XVII. ISBN 978-0-89281-927-0. Consultáu'l 18 de payares de 2012.
  8. Fontanilla D, Johannessen M, Hajipour AR, Cozzi NV, Jackson MB, Ruoho AE. «The hallucinogen N,N-dimethyltryptamine (DMT) is an endogenous sigma-1 receptor regulator». Departamentu de Farmacoloxía, Escuela de Medicina y Salú Pública de la Universidá de Wisconsin, Madison (Wisconsin, Estaos Xuníos).
  9. Jacob MS, Presti DE. «Endogenous psychoactive tryptamines reconsidered: an anxiolytic role for dimethyltryptamine». Departamentu de Bioloxía Molecular y Celular, Universidá de California, Berkeley (California, Estaos Xuníos).
  10. Gouzoulis-Mayfrank Y, Heekeren K, Neukirch A, Stoll M, Stock C, Obradovic M, Kovar KA. «Psychological effects of (S)-ketamine and N,N-dimethyltryptamine (DMT): a double-blind, cross-over study in healthy volunteers». Departamentu de Psiquiatría y Sicoterapia, Universidá de Colonia (Alemaña).
  11. Navas-García M, Goig-Revert F, Villarejo-Ortega FJ, Robla J, De Prada I, Maderu L, et al. «Tumores de la rexón pineal na edá pediátrica. Presentación de 23 casos y revisión de la bibliografía». en Rev Neurol 2011;52:641-52. Revista de Neuroloxía. Consultáu'l 12 de payares de 2012
  12. Sleep disturbance after pinealectomy in patients with pineocytoma WHO°I. 2012.  páxs. 1399-405. 

Enllaces esternos