Diferencies ente revisiones de «Manuel Millares Sall»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: '''Manuel Millares Sall''', meyor conocíu como '''Manolo Millares''', foi un pintor y grabador canariu nació en Les Palmes de Gran Canaria (isla de Gran Canaria, Isles Canaries)…
(Nun hai diferencies)

Revisión a fecha de 01:05 9 abr 2009

Manuel Millares Sall, meyor conocíu como Manolo Millares, foi un pintor y grabador canariu nació en Les Palmes de Gran Canaria (isla de Gran Canaria, Isles Canaries) el 17 de xineru de 1926 y morrió en Madrid el 14 d'agostu de 1972.

Cofundador del grupu El Paso en 1957, nos sos anicios pinta paisaxes, cuadros de figures y autorretratos que recuerden nel so estilu a Van Gogh. Dende 1949 dedícase a la pintura abstracta. Realizaba les sos obres con sacos afuracaos, tela de rodiyu y cuerdes nes que pegaba obxetos sacaos de la basoria. Los materiales citaos yeren depués cubiertos con capes rezumentes de pintura, de colores prietu, blancu y bermeyu.

Ente les sos obres destaca la serie Homúnculos. En 2005 produzse'l documental Cuadernos de contabilidad de Manolo Millares, con guión y direición de Juan Millares Alonso, nel que se narra so vida.

Enllaces esternos