Diferencies ente revisiones de «PlayStation 2»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: #\b(contempor)a(neos|nees|nea)\b#ui => $1á$2
mSin resumen de edición
Llinia 11: Llinia 11:


=== Carauterístiques ===
=== Carauterístiques ===
Una de les principales carauterístiques distintives son el so procesador central conocíu como [[Emotion Engine]] y el so controlador [[DualShock|Dualshock 2]]. Tamién l'equipu incorpora un [[llector de DVD]] y 2 [[Universal Serial Bus|puertos USB]] 1.1 (dellos controladores utilicen estos puertos). Dispón d'un puertu [[Ethernet]] por que pueda ser utilizáu'l serviciu d'internet [[Central Station]]. Dellos xuegos incorporen la posibilidá de xugar al traviés d'una [[rede d'área llocal]] (LAN), lo que dexa amás xugar por [[internet]] al traviés del sistema gratuitu [[XLink Kai]]. Nel primer modelu orixinal gruesu de la consola podía ser usáu un discu duru oficial convirtiendo asina a Playstation 2 na primer consola con [[discu duru]].
Una de les principales carauterístiques distintives son el so procesador central conocíu como [[Emotion Engine]] y el so controlador [[DualShock|Dualshock 2]]. Tamién l'equipu incorpora un [[llector de DVD]] y 2 [[Universal Serial Bus|puertos USB]] 1.1 (dellos controladores utilicen estos puertos). Dispón d'un puertu [[Ethernet]] por que pueda ser utilizáu'l serviciu d'internet [[Central Station]]. Dellos xuegos incorporen la posibilidá de xugar al traviés d'una [[rede d'área llocal]] (LAN), lo que dexa amás xugar per [[internet]] al traviés del sistema gratuitu [[XLink Kai]]. Nel primer modelu orixinal gruesu de la consola podía ser usáu un discu duru oficial convirtiendo asina a Playstation 2 na primer consola con [[discu duru]].


Dende la so salida, la PlayStation 2 llogró vender más de {{formatnum|160000000}} d'unidaes aprosimao, convirtiéndose na videoconsola más vendida de la hestoria. En 2010 coincidiendo col periodu navidiegu, Sony llanzó al mercáu una televisión LCD qu'incorpora na so base una versión afecha de la PlayStation 2.<ref>{{cita web|url=http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278990|títulu=News: New Sony TV features in-built PS2|fechaaccesu=27 de marzu de 2011|fecha=3 d'avientu de 2010|editorial=ComputerAndVideoGames.com|urlarchivu=https://web.archive.org/web/20101206094012/http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278990|fechaarchivu=6 d'avientu de 2010}}</ref> En xineru del añu 2013 decide detenese la so fabricación tres 13 años d'actividá.
Dende la so salida, la PlayStation 2 llogró vender más de {{formatnum|160000000}} d'unidaes aprosimao, convirtiéndose na videoconsola más vendida de la hestoria. En 2010 coincidiendo col periodu navidiegu, Sony llanzó al mercáu una televisión LCD qu'incorpora na so base una versión afecha de la PlayStation 2.<ref>{{cita web|url=http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278990|títulu=News: New Sony TV features in-built PS2|fechaaccesu=27 de marzu de 2011|fecha=3 d'avientu de 2010|editorial=ComputerAndVideoGames.com|urlarchivu=https://web.archive.org/web/20101206094012/http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278990|fechaarchivu=6 d'avientu de 2010}}</ref> En xineru del añu 2013 decide detenese la so fabricación tres 13 años d'actividá.

Revisión a fecha de 10:54 26 xin 2021

Ficha de softwarePlayStation 2
Desendolcador(es) Sony
Sistema operativu valor desconocíu
Tipu modelu
Parte de videoconsoles de sesta xeneración
Más información
Sitiu web Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La PlayStation 2 (プレイステーション2 Pureisutēshon Tsu, oficialmente embrivida como PS2) ye la segunda videoconsola de sobremesa producida por Sony Computer Entertainment y la socesora de PlayStation. Foi llanzada per primer vegada'l 4 de marzu del añu 2000 en Xapón, y unos meses dempués nel restu del mundu. Esta consola ye tamién la que más títulos tien, aprosimao 10 900 títulos siguida pola so predecesora la PlayStation con unos 8000 títulos. Esta cantidá de títulos dada la estraordinaria acoyida per parte del públicu polo xeneral escontra la mesma, lo qu'inclusive la consolidó como la consola con más tiempu nel mercáu y de la mesma la consola con más duración nel mesmu, hasta ser descontinuada el 11 de xineru de 2013 tres los sos últimos títulos FIFA 14 y PES 2014.

Visión xeneral

La PlayStation 2 ye la socesora de la PlayStation, y compitió contra la Dreamcast de Sega, la Nintendo Gamecube de Nintendo y la Xbox de Microsoft. A pesar del llanzamientu de la so socesora, PlayStation 3, en 2006, la consola siguió nel mercáu y con un importante númberu d'usuarios, compitiendo coles consoles de la séptima xeneración, siendo la única consola que llogró tener un ciclu de vida tan llargu que compite cola xeneración posterior a la suya. Tamién compitió temporalmente na actualidá coles consoles de la octava xeneración consiguiendo'l primer puestu de la videoconsola de sobremesa más vendida de la hestoria.

La PlayStation 2 ye un sistema d'entretenimientu entá disponible económicamente pa les persones que-yos gusten los videoxuegos la cual alluga una gran variedá de xéneros nos sos xuegos pa toles edaes.

Carauterístiques

Una de les principales carauterístiques distintives son el so procesador central conocíu como Emotion Engine y el so controlador Dualshock 2. Tamién l'equipu incorpora un llector de DVD y 2 puertos USB 1.1 (dellos controladores utilicen estos puertos). Dispón d'un puertu Ethernet por que pueda ser utilizáu'l serviciu d'internet Central Station. Dellos xuegos incorporen la posibilidá de xugar al traviés d'una rede d'área llocal (LAN), lo que dexa amás xugar per internet al traviés del sistema gratuitu XLink Kai. Nel primer modelu orixinal gruesu de la consola podía ser usáu un discu duru oficial convirtiendo asina a Playstation 2 na primer consola con discu duru.

Dende la so salida, la PlayStation 2 llogró vender más de 160 000 000 d'unidaes aprosimao, convirtiéndose na videoconsola más vendida de la hestoria. En 2010 coincidiendo col periodu navidiegu, Sony llanzó al mercáu una televisión LCD qu'incorpora na so base una versión afecha de la PlayStation 2.[1] En xineru del añu 2013 decide detenese la so fabricación tres 13 años d'actividá.

Historia

Presentación

N'abril de 1999, conociéronse les primeres noticies alrodiu de la socesora de la PlayStation, pocu dempués del llanzamientu de la Dreamcast. En 2000 llegaron noticies del primer videoxuegu pa PS2, Jak and Daxter: El Legáu de los Precursores.

Llanzamientu

El llanzamientu oficial de PlayStation 2 foi'l 4 de marzu de 2000 en Xapón, y el 26 d'ochobre del mesmu añu nos Estaos Xuníos. La noticia llegó llargamente a los compradores, lo cual xeneró una gran mira que provocó la escasez de sistema nes tiendes el día del llanzamientu. Sony sabía lo que diba asoceder el día del llanzamientu d'esti sistema asina que dio la posibilidá de vender esti equipu por aciu el sitiu de puyes eBay, sicasí a los compradores compulsivos nun-yos importó pagar $1000 dólares por esti equipu por aciu l'eBay. Bien poques persones llograron la so consola a finales del añu 2000 por cuenta de los retrasos de fabricación.Plantía:Cita riquida

Parte cimeru y frontal de la PlayStation 2.

Les espectaculares vientes iniciales de la PlayStation 2 deber en bona midida al ésitu de la so predecesora, la PlayStation, y al fechu de que ye compatible colos xuegos d'ésta. Namái en Xapón y na so primer selmana vendiéronse alredor de 900,000 consoles. Más tarde, Sony ganó entá más popularidá polos fuertes títulos y el desenvolvimientu de más periféricos desenvueltos por terceros.

A midida de que les compañíes productores de videoconsolas yá empezaben cola inclusión del xuegu en llinia nes videoconsolas (tal exemplu yera la Dreamcast de Sega), inda Sony nun faía énfasis nel xuegu en llinia hasta que Microsoft incursiona nel mercáu de videoxuegos col so Xbox. Sony afacer a finales del añu 2002 pa competir con Microsoft con munchos títulos online, como SOCOM: U.S. Navy SEALs. Sony y Nintendo al empezar más tarde, siguieron un modelu descentralizáu pal xuegu en llinia onde la responsabilidá recayía nos desarrolladores p'aprovir el servidores. Sony intentó faer del xuegu en llinia un mayor puntu de vienta pa la PlayStation 2.

Modelos

La PlayStation 2 pasó por munches revisiones, dalgunes solamente na construcción interna y otres con grandes cambeos nel aspeutu. Son coloquialmente conocíes como V0, V1, V2, V3... hasta la V19 (l'actual).

PlayStation 2 tien dos versiones: El modelu orixinal con un tamañu grande y gruesu el cual suelse conocer pol términu inglés "Fat", y el modelu que se rediseñó p'amenorgar dimensiones más delgáu que se suel conocer pol mesmu termino n'inglés "Slim".

Modelu grande (Fat)

Comparanza de la Playstation 2 orixinal gruesa (Fat) cola versión delgada (Slim), con una cámara Eye Toy coneutada al puertu USB.

Trés de los modelos del llanzamientu orixinal de la PlayStation 2, que se vendieron namái en Xapón, escarecíen del puertu d'espansión Dev9 de los modelos actuales. Estes versiones fueron SCPH-10000, SCPH-15000 y SCPH-18000. Estos modelos incluyíen una ranura PCMCIA en llugar de la badea d'espansión (Dev9), atopada en modelos más recién. Un adaptador PCMCIA a Dev9 foi llanzáu pa estos modelos. SCPH-10000 y SCPH-15000 nun teníen un reproductor de DVD incorporáu y nel so llugar confiaben nun reproductor cifráu que se copiaba a una tarxeta de memoria dende un CD-ROM.

La V3 tien una estructura interna abondo distinta a les revisiones subsecuentes, presentando delles tarxetes de circuitos interconectaes. Na V4 tou taba xuníu nuna sola tarxeta (sacante la fonte d'alimentación). La V5 introdució cambeos menores, y l'única diferencia ente la V5 y la V6 (tamién conocida como V5.1) ye la orientación del interruptor d'encendíu/reinicio, que foi invertíu pa evitar la instalación de los modchips ensin soldar. Les V7 y V8 son similares. El ensamblado de la PlayStation 2 camudar a China col modelu V9 (SCPH-50000 o SCPH-50001), qu'añedió'l puertu infrarroxu pal control remotu opcional, suprimió'l puertu FireWire, añedió la capacidá de lleer los discos DVD-/+RW, añedió l'escanio progresivu pa les películes en DVD y un ventilador muncho más silenciosu.

Los númberos de modelu de la versión 9 son SCPH-50000, 50001, 50002, 50003 o 50004.

Nes versiones 9, 10 y 11, al encender la consola y primir el botón «triángulu», ensin introducir nengún discu dientro y dependiendo de la versión de DVD apaez unu de los siguientes mensaxes:

  • "DVD VER 3.00" na V9
  • "DVD VER 3.02" na V10
  • "DVD VER 3.03" na V11

Modelu delgáu (Slim)

La PlayStation 2 Slim en color plateado cola tapa del discu abierta.

La PlayStation 2 Slim ye una revisión de la videoconsola que foi llanzada en setiembre de 2004, más conocida como PlayStation 2 delgada "Slim", el rediseño foi fechu por Sony Computer Entertainment. Ye una PlayStation bastante menor tocantes al so tamañu en comparanza a l'antigua Playstation 2.

En setiembre de 2004 llanzóse la revisión más importante, la V12 o SCPH-70000. Disponible en payares de 2004, ye más pequeña que l'antigua versión y tien el puertu Ethernet integráu na consola. Les dimensiones y el pesu amenorgar a 230 mm d'altor, 152 mm d'anchu, y 28 mm de fondu (ye dicir un 32 % menos) y la fonte d'alimentación pasó a conectase de forma esterna.

Por cuenta del so perfil más delgáu, nun contién la badea d'espansión de 3.5 pulgaes, y polo tanto nun soporta'l discu duru internu, de cuenta que non puede faese usu de les ventayes del discu duru oficial nin xugar a un xuegu tan específicu d'esti periféricu como ye'l Fantasy XI, nin poder usar el paquete oficial de PlayStation 2 Linux. Tamién hubo conflictos na numberación d'esti modelu, cuidao que hai dos subversiones del SCPH-70000. Una d'elles inclúi los antiguos EE y GS y l'otra contién el nuevu chip unificáu EE+GS. Dos propuestes pa nomalos al modelu antiguu (EE y GS separaos) V11.5 y al vieyu modelu V12 y al nuevu V13. Anguaño, la mayoría de la xente namái llama V12 a dambos modelos o V12 pal antiguu y el V13 pal nuevu.

El modelu V12 foi llanzáu primero en color negru, anque darréu llanzóse n'otru colores, como'l plateado.

Tamién hai un modelu V14 (SCPH-70000 y SCPH-75002) que contién el chip EE+GS y circuitos distintos comparaos coles revisiones anteriores, dellos chips contienen la fecha de Copyright de 2005 comparaos con 2000 o 2001 pa los modelos antiguos. Tamién tien una lente distinta y dellos problemes de PlayStation n'inclusive de PlayStation 2. Les revisiones posteriores ameyoraron la compatibilidá colos xuegos de PlayStation.

A finales de 2005 atopóse que delles fontes d'alimentación de los modelos delgaos negros yeren defectuoses y podíen recalentarse. Les unidaes fueron llamaes por Sony, cola compañía suministrando un modelu de reemplazu. La 70040 yera la que más sufría esti problema yá que al ser nueva Sony nun se decatara de tal error. El día 9 de xunetu de 2005 Sony sacó la 70050 colos problemes solucionaos

Otra versión ameyorada del modelu slim de PlayStation 2 (SCPH-90000) foi llanzada en Xapón el 22 de payares de 2007, n'Estaos Xuníos y Europa a fines del 2008, con un rediseño internu qu'incorporó la fonte d'alimentación como parte de la consola, y un ventilador más silenciosu que llogró baxar la temperatura interna, a diferencia de les versiones anteriores, amenorgando'l pesu total a 720 g. La serie de consoles SCPH-90000 y la 90001 fabricaes dempués de marzu del 2008 incorporen una revisión del BIOS, que corrixe los problemes de los modelos anteriores

El 13 de xineru de 2009, la PlayStation 2 Slim llogra atropar 60 000 000 de consoles vendíes en tol mundu, cantidá acumulada a partir del so llanzamientu nel añu 2004.

Accesorios

1.consola PlayStation2; 2.mandos analóxicos Dualshock 2; 3.Tarxetes de memoria 8MB; 4.cable AC ~IN; 5.cable AV multi out; 6. reproductor DVD para PlayStation 2.

Na siguiente llista amuésase los accesorios más sobresalientes d'esti sistema:

Tarxeta de memoria (Memory Card)

Tarxeta de Memoria (Memory Card) para PlayStation 2.

Ye un dispositivu d'almacenamientu nel que pueden almacenase datos de los videoxuegos, como l'estáu de la partida, les partes yá desbloquiaes d'ésti o inclusive repeticiones de goles o canastes. La versión oficial d'esti dispositivu d'almacenamientu tien un tamañu de 8 MB, anque otres compañíes llegaron a fabricar tarxetes clóniques de 16 MB, 64 MB y 128 MB de capacidá.[2]

Esti tipu de tarxetes clóniques de terceros fabricantes NUN se deben usar, les sos capacidaes de tamañu nun son reales, utilicen sistemes de compresión y por cuenta de esto tres un tiempu d'usu pueden provocar problemes tan serios como corrupción de les partíes guardaes (amosando la partida como un cubu azul y mensaxe d'error nel navegador de la consola), o peor entá en casos más graves corrupción de tola tarxeta de memoria, cola consecuente perda de tan pervalible información y para lo cual nun hai solución. La so velocidá d'accesu ye mayor que na tarxeta oficial de Sony 8 MB, son más lentes, y cuanto mayor ye'l tamañu más lentes y peores son, por cuenta de qu'utilicen mayor compresión.

Amás munches d'elles nun tienen la firma de MagicGate nel so integráu interior (externamente pueden tener impresu MagicGate, amás de poner Sony nelles pero esto ye fácil copialo), y MagicGate ye necesariu pa poder guardar y cargar la partida de ciertos xuegos que lu esixen. (Exemplu: el xuegu Manhunt).

Sony namái fabricó la tarxeta de memoria de 8 MB, ye la única oficial y 100 % fiable, y polo tanto la única encamentada, toles demás son copies que pueden dar problemes de too tipu.

Logitech Driving Force Pro

L'únicu volante oficial pa la consola, creáu por Logitech pal so usu en Gran Turismu 4. Pocos xuegos son compatibles con él, unu de los primeros volantes n'usar feedback. Esti tamién ye compatible cola so socesora: PlayStation 3.

EyeToy

Cámara EyeToy pa PlayStation 2

Ye un periféricu que tenía como meta la participación más activa del xugador. Ye una cámara que capta los movimientos del xugador en 2D y unviar al equipu. Xuntu con ella llanzáronse una serie de xuegos que dexaben aprovechar les prestaciones de la cámara.

Micrófonu

El xuegu SingStar incorpora dos micrófonos y un adaptador USB. El llanzamientu sosprendió a la comunidá de los videoxuegos pola so innovadora teunoloxía de reconocencia de voz.

Guitarra

Col llanzamientu de Guitar Hero comercializar por primer vegada un modelu de guitarra inalámbrica.

Pad DDR

Ye una alfombra de baille de forma cuadrada, d'aprosimao 1 metro de llau, utilizada nos xuegos de Konami Dance Dance Revolution(tamién puede usase con cualesquier otru xuego pero al escarecer de ciertos botones non puede xugase correchamente), executando'l so control colos pies. N'el so superficie asítiense los controles de direición dispuestos na parte central superior, inferior, esquierda y derecha pa remanar la instrucción enriba, embaxo, esquierda y derecha respeutivamente, amás de los botones de control triángulu (Δ), cuadráu (□), xe (X), y círculu (O) asitiaos nes diagonales, y na parte cimera los controles select y start

Kit Linux

El kit Linux ta compuestu por un discu duru de 40 GB, un adaptador de rede y VGA, un mur y un tecláu USB y un sistema operativu GNU/Linux para PlayStation 2, esti kit ta pensáu pa programar, igualmente puede introducise una distribución de GNU/Linux llamada Black Rhino Plantía:Cita riquida.

Multiconector

Tamién conocíu como Multitap. Dexa coneutar cuatro mandos por puertu, amás de tener ranuras pa delles tarxetes de memoria. Por tanto, ye posible coneutar hasta ocho mandos a la consola usando dos multiconectores. Ye soportáu por múltiples xuegos, como TimeSplitters 2, Virtua Tennis, Pro Evolution Soccer, ente otros.

Headset

Ye un accesoriu que dexa al xugador comunicase colos sos compañeros en xuegos en rede o en dellos xuegos dar órdenes a los personaxes por aciu la voz. El periféricu ta compuestu por un auricular y un micrófonu.

DVD player

Desenvuelta y fabricada por Sony pa garantizar la compatibilidá completa col reproductor de DVD de la PlayStation 2 Inclúi carauterístiques de visión óptima, ente les que s'inclúin 5 maneres de reproducción distintes, velocidá variable de meyora y retrocesu ya indicadores del tiempu de reproducción y el tiempu restante. El so cuidáu estilu anda a la tema col impresionante diseñu de PlayStation 2. Inclúi software d'actualización funcional.Plantía:Cita riquida

Batería

Col llanzamientu de Rock Band salió a la vienta un nuevu preséu pa PlayStation 2, la primer batería USB.Plantía:Cita riquida

DualShock 2

Mandu DualShock 2.

Na PlayStation 2, Sony caltuvo la forma del so mandu y el nome, ameyorando la función d'ésti. Na PlayStation conocer al mandu como DualShock y na PlayStation 2 denominóse-y al mandu DualShock 2. Na PlayStation 3, Sony camudó-y el nome primeramente por Sixaxis, anque más tarde al añedir a dichu mando de nuevu la vibración, camudaría-y el nome a DualShock 3.

Data East Player

El Data East Player (データイーストプレイヤー, Dēta Īsuto Pureiyā) foi un complementu publicáu por Data East en 2000. Yá nel fin de ciclu de vida de la empresa, sirvía pa xugar videoxuegos de dicha empresa como Trio The Punch - Never Forget Me... y Dashin' Desperadoes 2. Foi descontinuado en 2003 y el so últimu xuegu foi Muppets Party Cruise.

Puertos USB

Sony dotó de carauterístiques avanzaes na PlayStation 2, que nun esistíen n'otres consoles contemporánees, tales como incluyir puertos USB (versión 1.1), que fueron de gran ayuda pa coneutar mandos fabricaos por otres compañíes o discos duros. Tamién hai ciertes restricciones colos puertos USB, por casu, la consola por sigo mesma nun puede reconocer otros dispositivos qu'usen puertu USB como discos duros non oficiales. Hai ciertos xuegos que fueron programaos p'aprovechar el puertu USB, como'l famosu xuegu Gran Turismu 4, dichu xuegu foi programáu pa guardar captures de pantalla nuna unidá USB o imprimir imáxenes nuna imprentadora Epson.

Especificaciones téuniques

Procesador[3]

CPU "Emotion Engine".

[[Ficheru:Sony Graphics Synthesizer CXD29314GB.jpg|thumb|GPU "GraphicsSynthesizer".]]

Graphics Synthesizer hasta la versión SCPH39000.
L'Adaptador de Conexón Ethernet pa PS2. (Namái pal modelu orixinal grande de la consola). Esti accesoriu nun ye necesariu pa los modelos delgaos (slim) de la consola, cuidao que el puertu ethernet llevar integráu na mesma consola.
  • CPU: Emotion Engine (EE) RISC MIPS-IV (R5900) de 64 bits con capacidaes SIMD de 128 bits[4]
  • Frecuencia de reló del Sistema: 294.912 MHz (299 MHz a partir de la Versión V9)
    • Acumulador Multiplicador de Coma Flotante (FMAC) x 1
    • Divisor de Coma Flotante (FDIV) x 1
    • 8 KB Caxé (4 KB Instrucciones + 4 KB Datos)
  • Co-Procesador 2: VU0
    • Acumulador Multiplicador de Coma Flotante (FMAC) x 4
    • Divisor de Coma Flotant (FDIV) x 1
    • 8 KB Caxé (4 KB Instrucciones + 4 KB Datos)
  • Unidá de Procesáu Vectorial: VU1
    • Acumulador Multiplicador de Coma Flotante (FMAC) x 5
    • Divisor de Coma Flotante (FDIV) x 2
  • 24 KB Caxé (16 KB Instrucciones + 8 KB Datos)
  • 16 KB Scratch Pad RAM
  • Anchu de banda del Bus de memoria: 128 bits DMA con 10 canales

Memoria

  • 32 megabytes RAMBUS DRAM
  • Anchu de 32 bits (16 bits en Dual Channel)
  • 400 MHz (800 MHz efectivos)
  • 800 megabits per segundu por pin
  • Anchu de Banda de 3.2 gigabytes per segundu

Prestaciones

  • Rendimiento en coma flotante: 6.2 GFLOPS
  • Tresformamientu Xeométricu 3D: 6 600 000 polígonos/s
  • Decodificador de compresión d'imaxe: MPEG2
  • Procesamientu de superficies (Bezier): 16 000 000 de polígonos/s
  • Procesamientu d'imáxenes: 150 000 000 de píxeles/s
  • Tresformamientu de perspectives: 66 000 000 de polígonos/s
  • Llume: 38 000 000 de polígonos/s
  • Partícules: 36 000 000 de polígonos/s
  • 512 Pixel Pipelines
  • 32.5 gigapixeles per segundu (ensin testures)
  • 500 gigatexeles per segundu Filtru por Puntu, Bilinear, Trilinear, Anisotrópico y Mip-Map
  • Correición de Perspeutiva de Mapeado de Testures
  • Bump Mapping
  • Environment Mapping
  • 512-bit Color (RGBA)
  • 512-bit Z Buffer
  • 4 MB VRAM
  • eDRAM d'anchu de banda de 38.4 gigabytes per segundu (19.2 GB/s en cada direición)
  • eDRAM d'anchu de banda de Testures de 9.6 gigabytes per segundu *

150 000 000 de partícules per segundu * Tasa de Pintáu de Polígonos:

    • 500 000 000 de polígonos per segundu (polígonu pequeñu)
    • 500 000 000 de polígonos per segundu (cuadráu de 48-pixel con Z y Alpha)
    • 500 000 000 de polígonos per segundu (triángulu de 50-pixel con Z y Alpha)
    • 500 000 000 de polígonos per segundu (cuadráu de 48-pixel con Z, Alpha, y Testures)
  • 500 000 000 de sprites per segundu (8 × 8 pixel sprites)

l / 0

  • Nucleu de la CPU: CPU de PlayStation ameyorada *

Frecuencia de reló: 37.5 MHz

  • Memoria IOP: 2 MB
  • Sub Bus: 32 bits

Soníu

  • Númberu de voces: 48 canales de soníu surround 3D
  • Memoria de la seleición de soníu: 2 MB
  • Frecuencia de salida: hasta 48 kHz (calidá DAT)
  • Compatible con soníu multicanal Dolby Dixital, Dolby Pro Logic II, AC3 y DTS.

Sintetizador gráficu[5]

  • 150 MHz (147.456 MHz)
  • 16 Pixel Pipelines
  • 2.4 gigapixeles per segundu (ensin testures)
  • 1.2 gigatexeles per segundu Filtru por Puntu, Bilinear, Trilinear, Anisotrópico y Mip-Map
  • Correición de Perspeutiva de Mapeado de Testures
  • Bump Mapping
  • Environment Mapping
  • 32-bit Color (RGBA)
  • 32-bit Z Buffer
  • 4MB DRAM Multipuerto Embedida
  • eDRAM d'Anchu de Banda de 38.4 gigabytes per segundu (19.2 GB/s en cada direición)
  • eDRAM d'Anchu de Banda de Testures de 9.6 gigabytes per segundu *

150 000 000 de partícules per segundu * Tasa de Pintáu de Polígonos:

    • 75 000 000 de polígonos per segundu (polígonu pequeñu)
    • 50 000 000 de polígonos per segundu (cuadráu de 48-pixel con Z y Alpha)
    • 30 000 000 de polígonos per segundu (triángulu de 50-pixel con Z y Alpha)
    • 25 000 000 de polígonos per segundu (cuadráu de 48-pixel con Z, Alpha, y Testures)
  • 18 750 000 sprites per segundu (8 × 8 pixel sprites)

Soníu

  • Númberu de voces: 48 canales de soníu envolvente 3D.
  • Memoria de la seleición de soníu: 2 MB.
  • Frecuencia de salida: hasta 48 kHz (calidá DAT).
  • Compatible con Soníu Multicanal Estereofónicu, Dolby Pro Logic II, Dolby Dixital Pro Logic II, AC3 y DTS.

DVD

  • Disco CD-74 (650 Megabytes), CD-80 (700 Megabytes)
  • Disco DVD-5 (4.7 Gigabytes) o DVD-9 (8.5 Gigabytes) (Exemplu: Gran Turismu 4 usaba estos DVD)
  • Velocidá del dispositivu: DVD-ROM: velocidá averada de 4X. CD-ROM: velocidá averada de 2X.

Interfaz

  • A/V Multi Out x1 (conector propietariu): Señales de videu y audiu analóxiques.
  • Dixital Out (Optical) x1 (conector Toslink): señal d'audiu óptica dixital.
  • Puertu de mandos x2 (conector propietariu): Conexón de los mandos de PlayStation 2 y PlayStation amás d'otros periféricos como'l receptor d'infrarroxos pal mandu de DVD nos modelos anteriores al SCPH-5000X o les guitarres de Guitar Hero y Guitar Freaks, por casu.
  • Puertu pa Tarxetes de memoria x2 (conector propietariu): Conexón pa tarxetes de memoria de PlayStation 2 y PlayStation. Posibilidá d'usar el cifráu MagicGate nes tarxetes de memoria de PlayStation 2.
  • iLink S400 x1 (modelos SCPH-1000X a SCPH-3900X, IEEE 1394a, conector Firewire 4 pines): Conexón pa establecer partíes en rede y coneutar cámares (práuticamente nun s'usó)
  • Puertu d'infrarroxos x1 (modelos SCPH-5000X a SCPH-7700X, propietariu): Receptor pal mandu d'infrarroxos de DVD.
  • PCMCIA x1 (Modelos SCPH-1000X a SCPH-1800X): Conexón p'Adaptador de Rede y discu duru esternos.
  • Espansión Bay x1 (conector DEV9, modelos SCPH-3000X a SCPH-5000X): Conexón pal Adaptador de Rede y buecu p'agospiar un discu duru IDE 3,5.

Dimensiones y pesu

  • kg de pesu, 301 mm d'altor, 182 mm d'anchu y 78 mm de fondu pal modelu FAT.

Software

Videoxuegos

La Playstation 2 cuenta con un gran númberu de títulos disponibles (más de 10 000) de distintes categoríes cada unu. Na temporada navidiega del añu 2000 dase'l llanzamientu de munchos títulos importantes y delles esclusives que favorecieron a la consola. Gracies a una gran cantidá de títulos nel so catálogu pudo caltener el so dominiu nel mercáu de los videoxuegos y enfrentase a la incursión de la compañía de Microsoft nel mercáu col so Xbox.

Compatibilidá

El soporte pa los xuegos de PlayStation foi un importante puntu de vienta pa la PlayStation 2, dexando a quien teníen una PlayStation 1 actualizar la so consola ensin perder los sos xuegos y dexar a los usuarios siguir esfrutándolos hasta que se desenvolviera un catálogu más grande pal nuevu sistema. Como un extra adicional entá más favorable, PlayStation 2 inclúi la capacidá d'ameyorar los xuegos de PlayStation 1 acelerando la velocidá de carga y anidiando les testures p'ameyorar los gráficos. Mientres l'anidiáu funcionaba bien na mayoría de los casos, l'aceleración de la carga podría causar que dellos xuegos nun se carguen o funcionen incorreutamente.

Dellos títulos de PlayStation 1 nun funcionar en PlayStation 2, de primeres. Esti problema foi correxíu en modelos posteriores, una y bones la mayoría de los xuegos enantes non compatibles pueden ser xugaos ensin nengún problema.

Los xuegos pa toles consoles PlayStation tienen unu de cuatro códigos de rexones: pa Xapón y Asia NTSC/J, p'América NTSC O-C, Europa y Oceanía PAL, y China NTSC/C

Campaña publicitaria

Playstation 2: The Third Place ye una serie d'anuncios televisivos que formen parte de la campaña publicitaria, llevada a cabu n'añu 2000, relativa al dispositivu electrónicu d'entretenimiento propiedad de Sony Ent. y empobinada por David Lynch, cineasta norteamericanu de reconocida y estensa obra fílmica.

La propuesta na serie d'anuncios mora en presentar el nuevu productu dende una perspeutiva inédita, na cual déxase incluyir dalgún chisgo en dalgún de los anuncios, dando como resultáu un spin off escontra la so propia obra. Polo xeneral, los curtiumetraxes pueden tomase ún por ún pa identificar les particularidaes diferenciadoras ente tola serie d'anuncios, anque tamién tán provistos de denominador común, gracies a la previsibilidad que supón conocer la obra de David Lynch o pola novedá qu'ataya la rutina publicitaria.

Multimedia

Películes y música

Amás de ser un equipu de videoxuegos, tamién ye un equipu de multimedia que puede reproducir películes en DVD y música en CD. Esta carauterística foi un incentivu determinante pa xustificar la so compra.

Vientes

El 13 de xineru de 2009, la PlayStation 2 llogra atropar 50 000 000 de consoles vendíes n'Estaos Xuníos.[6] Esta cantidá acumulada ye a partir del so llanzamientu de 2000.[7]

La PlayStation 2 ye la única consola de sesta xeneración que'l so periodu de vida y soporte oficial siguieron vixentes hasta la octava xeneración. Entá publicar munchos títulos que nun vieron lluz en competidores de la so xeneración como Gamecube o Xbox. Ye la consola más vendida de la hestoria.

N'avientu de 2010, coincidiendo col periodu navidiegu, Sony llanzó al mercáu una televisión LCD qu'incorpora na so base una versión afecha de la PS2.

El grupu xaponés Sony Computer Entertainment anunció que vendió más de 159 000 000 de consoles de la so PlayStation 2 (PS2) en tol mundu a más de 13 años dempués de la so salida al mercáu, en marzu del añu 2000.

Nun comunicáu, Sony señaló qu'a 31 de xineru de 2011 vendiérense, amás, más de 1 520 000 000 d'unidaes de xuegos pa la PS2, pertenecientes a los aprosimao 10 900 títulos que s'ufierten pa esta consola, siendo la que más títulos tien, siguida pola so predecesora la PlayStation con 8000 títulos aprosimao.

Sistemes de arcade basaos na arquiteutura del sistema

  • Konami BEMANI Python
  • Konami BEMANI Python 2
  • Konami Python
  • Konami Python 2
  • Konami Python Satellite Terminal
  • Namco System 147
  • Namco System 246 (delles compañíes)
  • Namco System 256 (delles compañíes)
  • Namco System Super 256

PSX

PSX n'esposición.

Sony tamién fabricó un productu llamáu PSX que podía ser usáu como grabador de videu dixital y grabadora de DVD, y que yera compatible colos videoxuegos pa PlayStation 2. Foi puestu a la vienta en Xapón el 13 d'avientu del 2003, y foi el primer productu de Sony qu'incluyó la interfaz XrossMediaBar. Como nun tuvo enforma ésitu nel mercáu xaponés nun foi vendida nel estranxeru. La PSX incluyía un puertu USB, un llector de tarxetes memory stick y dos ranuras pa les tarxetes de memoria de PlayStation 2.[8]

Ver tamién

Videoconsolas competidores de PlayStation 2

Referencies

  1. «News: New Sony TV features in-built PS2». ComputerAndVideoGames.com (3 d'avientu de 2010). Archiváu dende l'orixinal, el 6 d'avientu de 2010. Consultáu'l 27 de marzu de 2011.
  2. Memory Card
  3. Potencia del PS2
  4. Hennessy, John L.; Patterson, David A. Computer Architecture: A Quantitative Approach, 4, páx. D-17. ISBN 978-0-12-370490-0.
  5. Sintetizador gráficu del PS2
  6. Enrique García (14 de xineru de 2009). «Playstation 2 atropa 50 millones de consoles vendíes en EE UU» (inglés) páxs. 1. Meristation. Consultáu'l 15 de xineru de 2009.
  7. Kris Graft (13 de xineru de 2009). «PS2: 50m Sold in North America» (inglés) páxs. 1. EDGE. Consultáu'l 15 de xineru de 2009.
  8. Fahey, Rob (6 de setiembre de 2004). «Japanese retailers slash PSX prices as sales remain slow». gamesindustry.biz. Archiváu dende l'orixinal, el 30 de setiembre de 2007. Consultáu'l 10 de xunetu de 2007.

Enllaces esternos

Predecesora:
PlayStation
1994-2006
Videoconsola de sobremesa de Sony
PlayStation 2

2000-2013
Socesora:
PlayStation 3
2006-2017