Diferencies ente revisiones de «Atanasio Corte Zapico»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Bar (alderique | contribuciones)
m categoríes
mSin resumen de edición
Llinia 1: Llinia 1:
'''Atanasio Corte Zapico''' ( [[1929]] - [[2000]]) foi un médicu y políticu asturianu.
'''Atanasio Corte Zapico''' ([[1929]] - [[2000]]) foi un médicu y políticu [[Asturies|asturianu]].


Miembru del partíu [[Izquierda Democrática]] y cofundador del [[Atenéu Republicanu]], foi '''senador''' na primera llexislatura democrática, ente [[1977]] y [[1979]].
Miembru del partíu [[Izquierda Democrática]] y cofundador del [[Atenéu Republicanu]], foi ''senador'' na primera llexislatura democrática, ente [[1977]] y [[1979]].


Nel gobiernu preautonómicu de [[Rafael Fernández]], ocupó'l puestu de '''Conseyeru de Cultura y Turismu'''. Nesti cargu, destacó, ente otros llabores, pol impulsu que-yos dio a proyectos como los de l'[[Academia de la Llingua Asturiana]], el Muséu de Belles Artes d'Asturies y el Muséu Etnográficu de [[Grandas de Salime]].
Nel gobiernu preautonómicu de [[Rafael Fernández]], ocupó'l puestu de ''Conseyeru de Cultura y Turismu''. Nesti cargu destacó, ente otros llabores, pol impulsu que-yos dio a proyectos como los de l'[[Academia de la Llingua Asturiana]], el Muséu de Belles Artes d'Asturies y el Muséu Etnográficu de [[Grandas de Salime]].


[[Categoría:Políticos d'Asturies]]
[[Category:Biografíes]]

[[Category:Asturianos]]
[[es:Atanasio Corte Zapico]]

Revisión a fecha de 13:32 20 och 2005

Atanasio Corte Zapico (1929 - 2000) foi un médicu y políticu asturianu.

Miembru del partíu Izquierda Democrática y cofundador del Atenéu Republicanu, foi senador na primera llexislatura democrática, ente 1977 y 1979.

Nel gobiernu preautonómicu de Rafael Fernández, ocupó'l puestu de Conseyeru de Cultura y Turismu. Nesti cargu destacó, ente otros llabores, pol impulsu que-yos dio a proyectos como los de l'Academia de la Llingua Asturiana, el Muséu de Belles Artes d'Asturies y el Muséu Etnográficu de Grandas de Salime.