Diferencies ente revisiones de «Alija del Infantado»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
VolkovBot (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: eu:Alija del Infantado
m robot Añadido: vi:Alija del Infantado
Llinia 61: Llinia 61:
[[ru:Алиха-дель-Инфантадо]]
[[ru:Алиха-дель-Инфантадо]]
[[tpi:Alija del Infantado]]
[[tpi:Alija del Infantado]]
[[vi:Alija del Infantado]]

Revisión a fecha de 16:21 7 set 2008

Alixa
Alixa Escudu d'Alixa
Comarca Vega del Órbigu
Subcomarca Alixa
Provincia Llión
Superficie 52,31 km²
Población 905
Densidá 17,3 hab/km²
Riéu Órbigu
Xentiliciu Alixanu
Partaz Postal 24761
Poblaciones

Alixa (Alija del Infantado) ye un conceyu del sur de Llión, llendante con Zamora, en plenu procesu despoblación, por l'absorción de los dous grandes núcleos cercanos, La Bañeza y Benavente.

La fundación de la población que tién l'ayuntamientu considérase orixinaria de la población astur Aligantiam, teniendo una hestoria perllarga como lu indican los despoblaos de Bécares, ou la presencia de monumentos de gran antigüedad como la Bodega d'Ozaniegu datada del sieglu XII ou los monumentos nacionales de la ilesia de San Estebán (templaria) y el castiellu del conceyu.

La súa ascripción a una u outra comarca ye percomplicada dao que comparte rasgos con el Páramu baxu, los Valles de Benavente y la Vega del Órbigu, onde s'alluga como subcomarca.

La súa agricultura ta torgada por mor de nun tar modernizaos los sistemas d'esplotación, al igual que la ganadería. La súa economía pretende xirare sobru'l desendolcu turísticu gracias a la súa monumentalidá si qu'asina el texíu industrial d'esti seutor nun ta nin tan siquier desendolcáu.

Tamién destaca la ponte de la Vizana que yera ún de los pasos principales de la Treshumancia pa las tierras del sur, y fou tala la súa fama que dióu nome a una de las cañadas d'esti xigantescu sistema de pastoréu.

Climáticamente ye continental, nun teniendo nenguna diferencia colas zonas restantes a nun ser pola humedá presente al sou allugamientu pente la Sierra d'Arrabalde y el ríu Órbigu.

Enllaces esternos

Páxina del Conceyu d'Alixa