Diferencies ente revisiones de «Miranda (parroquia)»

Saltar a navegación Saltar a la gueta
m
m
De la llista de respetables vecinos d'esta parroquia, pueden mentase equí:
 
  * El pintor de la corte de [[Carlos II d'España]], [[Juan Carreño Miranda|Juan Carreño de Miranda]].<ref>Joaquín Rodríguez (25 de marzo de 2014). «En el cuarto centenario del nacimiento de Carreño Miranda». ''lne.es''. Consultado el 11 de enero de 2017.</ref>
  * L'escritor y dramaturgu [[Alejandro Casona]] que vivió y aprendió a escribir en Miranda (como recuerda una placa nes antigües escueles).
 
  * L'empresariu [[José Menéndez Menéndez]], conocíu como "rei de la [[Patagonia]]", qu'abrió comerciu para pioneros en [[Punta Arenas]] y engrandeció aquella ciudá cola construcción de 42 edificios, almacenes y un teatru, ambiciosu terrateniente que contribuyó al esterminiu del pueblu selknam n'[[Islla Grande de Tierra del Fueu|isla Grande de Tierra del Fueu]], tantu na parte arxentina como na chilena.
   L'escritor y dramaturgu [[Alejandro Casona]] que vivió y aprendió a escribir en Miranda (como recuerda una placa nes antigües escueles).
 
   L'empresariu [[José Menéndez Menéndez]], conocíu como "rei de la [[Patagonia]]", qu'abrió comerciu para pioneros en [[Punta Arenas]] y engrandeció aquella ciudá cola construcción de 42 edificios, almacenes y un teatru, ambiciosu terrateniente que contribuyó al esterminiu del pueblu selknam n'[[Islla Grande de Tierra del Fueu|isla Grande de Tierra del Fueu]], tantu na parte arxentina como na chilena.
 
== Referencies ==

Menú de navegación