Diferencies ente revisiones de «Lucinda Worsthorne»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
Sin resumen de edición
Llinia 1: Llinia 1:
{{persona}}
{{persona}}
'''Lucinda Worsthorne''' ([[Newcastle upon Tyne|Newcastle]], [[10 de mayu]] de [[1943]]), meyor conocida como '''Lucinda Lambton''', ye una escritora [[fotografía|fotógrafa]], [[Productor de televisión|productora]] y [[conductor de televisión conductora de televisión]] [[Inglaterra|inglesa]]. Especializar en da-y un sentíu caprichosu a la hestoria arquitectónica.
'''Lucinda Worsthorne''' ([[Newcastle upon Tyne|Newcastle]], [[10 de mayu]] de [[1943]]), meyor conocida como '''Lucinda Lambton''', ye una escritora [[fotografía|fotógrafa]], [[Productor de televisión|productora]] y [[conductor de televisión| conductora de televisión]] [[Inglaterra|inglesa]]. Especializada en da-y un sentíu caprichosu a la hestoria arquitectónica.


Fía d'[[Anthony Lambton]] y [[Belinda Blew-Jones]]. Nel momentu de la so nacencia'l so padre yera herederu al [[Earl de Durham]], títulu que dempués tornó. Ella pasó una parte de la so niñez nel [[Castillo de Lambton]] cerca del [[Ríu Wear]] nel Condáu de [[Durham]].
Fía d'[[Anthony Lambton]] y [[Belinda Blew-Jones]]. Nel momentu de la so nacenciaso padre yera herederu al [[Earl de Durham]], títulu que dempués tornó. Ella pasó una parte de la so niñez nel [[Castiellu de Lambton]] cerca del [[Ríu Wear]] nel Condáu de [[Durham]].


Quiciabes el so llibru más risonderu ye ''Templos de la conveniencia y cámares del prestar'' (n'inglés ''Temples of Convenience and Chambers of Delight'') que trata d'[[Inodoro (sanitariu)|inodoros]] y [[cuartu de bañu cuartu de bañu]], que inclúi 150 de les sos fotografíes en color. Tamién produció y escribió alredor de 60 películes pa la [[British Broadcasting Corporation|BBC]]
Quiciabes el so llibru más risonderu ye ''Templos de la conveniencia y cámares del prestar'' (n'inglés ''Temples of Convenience and Chambers of Delight'') que trata d'[[Inodoro (sanitariu)|inodoros]] y [[cuartu de bañu|cuartos de bañu]], que inclúi 150 de les sos fotografíes en color. Tamién produció y escribió alredor de 60 películes pa la [[British Broadcasting Corporation|BBC]]


Lady Lucinda casóse tres veces: primero con [[Henry Harrod]] en [[1965]] (del cual divorcióse en [[1973]]) y con quien tuvo dos fíos, Henry Barnaby (n. [[1965]])y Nathaniel (n. [[1967]]); dempués con [[Sir Edmund Ramsay-Fairfax-Lucy]] (divorciaos en [[1989]]) y d'últimes col reporteru y comentador social [[Sir Pelegrine Worsthorne]], un editor y fundador del ''El Telégrafu del Domingo'' (''[[Sunday Telegraph]]''), en 1991. Ella y el so actual maríu viven en Buckinghamshire.
Lady Lucinda casóse tres veces: primero con [[Henry Harrod]] en [[1965]] (del cual divorcióse en [[1973]]) y col que tuvo dos fíos, Henry Barnaby (n. [[1965]])y Nathaniel (n. [[1967]]); dempués con [[Sir Edmund Ramsay-Fairfax-Lucy]] (divorciaos en [[1989]]) y d'últimes col reporteru y comentador social [[Sir Pelegrine Worsthorne]], un editor y fundador del ''El Telégrafu del Domingo'' (''[[Sunday Telegraph]]''), en 1991. Ella y el so actual maríu viven en Buckinghamshire.


{{NF|1943||Worsthorne, Lucinda}}
{{NF|1943||Worsthorne, Lucinda}}

Revisión a fecha de 06:31 26 pay 2019

Lucinda Worsthorne
Vida
Nacimientu Newcastle upon Tyne10 de mayu de 1943[1] (80 años)
Nacionalidá Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu
Llingua materna inglés británicu
Familia
Padre Antony Lambton
Madre Belinda Blew-Jones
Casada con Henry Harrod (en) Traducir (1965 – div. 1973)[2]
Edmund Fairfax-Lucy (1986 – div. 1989)[2]
Peregrine Worsthorne (1991 – m. 2020)[2]
Fíos/es
Hermanos/es
Estudios
Estudios Queen's Gate School (en) Traducir
Sunderland High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[4]
Oficiu fotógrafa, presentadora de televisión, aristócrata, escritorabroadcaster
IMDb nm0483459
Cambiar los datos en Wikidata

Lucinda Worsthorne (Newcastle, 10 de mayu de 1943), meyor conocida como Lucinda Lambton, ye una escritora fotógrafa, productora y conductora de televisión inglesa. Especializada en da-y un sentíu caprichosu a la hestoria arquitectónica.

Fía d'Anthony Lambton y Belinda Blew-Jones. Nel momentu de la so nacenciaso padre yera herederu al Earl de Durham, títulu que dempués tornó. Ella pasó una parte de la so niñez nel Castiellu de Lambton cerca del Ríu Wear nel Condáu de Durham.

Quiciabes el so llibru más risonderu ye Templos de la conveniencia y cámares del prestar (n'inglés Temples of Convenience and Chambers of Delight) que trata d'inodoros y cuartos de bañu, que inclúi 150 de les sos fotografíes en color. Tamién produció y escribió alredor de 60 películes pa la BBC

Lady Lucinda casóse tres veces: primero con Henry Harrod en 1965 (del cual divorcióse en 1973) y col que tuvo dos fíos, Henry Barnaby (n. 1965)y Nathaniel (n. 1967); dempués con Sir Edmund Ramsay-Fairfax-Lucy (divorciaos en 1989) y d'últimes col reporteru y comentador social Sir Pelegrine Worsthorne, un editor y fundador del El Telégrafu del Domingo (Sunday Telegraph), en 1991. Ella y el so actual maríu viven en Buckinghamshire.



  1. Afirmao en: The Peerage. Identificador de persona en The Peerage: p8404.htm#i84033. Apaez como: Lucinda Lambton. Autor: Darryl Lundy. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 Afirmao en: Kindred Britain.
  3. 3,0 3,1 Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.
  4. «idRef» (francés). Agencia Bibliográfica de Enseñanza Superior. Consultáu'l 11 mayu 2020.