Diferencies ente revisiones de «Xomezana»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1: Llinia 1:
'''Xomezana''' (''Jomezana'' en castellanu) ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Ḷḷena]]. Estiéndese per 18,57 km² de la fastera centruoccidental del conceyu, y llenda: al norte coles parroquies de [[Zurea]] y [[Sotieḷḷo]], al noreste cola d'[[Erías]], al este cola de [[Las Puentes]], al sureste cola de [[Chanos de Somerón]], al sur cola de [[Teyeo]], al suroeste cola de [[Tuíza]] y al oeste col conceyu de [[Quirós]]. Los sos 153 habitantes ([[INE]], [[2010]]) repártense ente los llugares d'Espineo, Xomezana Baxo, Xomezana Riba, Las Monas y Viḷḷarín.
'''Xomezana'''{{toponimia|Llena}} ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Ḷḷena]]. Estiéndese per 18,57 km² de la fastera centruoccidental del conceyu, y llenda: al norte coles parroquies de [[Zurea]] y [[Sotieḷḷo]], al noreste cola d'[[Erías]], al este cola de [[Las Puentes]], al sureste cola de [[Chanos de Somerón]], al sur cola de [[Teyeo]], al suroeste cola de [[Tuíza]] y al oeste col conceyu de [[Quirós]]. Los sos 153 habitantes ([[INE]], [[2010]]) repártense ente los llugares d'Espineo, Xomezana Baxo, Xomezana Riba, Las Monas y Viḷḷarín.


==Bibliografía==
==Bibliografía==
Llinia 5: Llinia 5:
* VV.AA., ''Diccionario geográfico de Asturias''. [[Uviéu]], Editorial Prensa Asturiana, [[2000]].
* VV.AA., ''Diccionario geográfico de Asturias''. [[Uviéu]], Editorial Prensa Asturiana, [[2000]].


== Referencies ==
{{llistaref}}


{{Parroquies de Ḷḷena}}
{{Parroquies de Ḷḷena}}

Revisión a fecha de 16:59 20 pay 2019

Xomezana[1] ye una parroquia del conceyu asturianu de Ḷḷena. Estiéndese per 18,57 km² de la fastera centruoccidental del conceyu, y llenda: al norte coles parroquies de Zurea y Sotieḷḷo, al noreste cola d'Erías, al este cola de Las Puentes, al sureste cola de Chanos de Somerón, al sur cola de Teyeo, al suroeste cola de Tuíza y al oeste col conceyu de Quirós. Los sos 153 habitantes (INE, 2010) repártense ente los llugares d'Espineo, Xomezana Baxo, Xomezana Riba, Las Monas y Viḷḷarín.

Bibliografía

Referencies