Diferencies ente revisiones de «Verdadera Ilesia de Xesús»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
SieBot (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: ext, gan, kaa, mdf, sah, srn, szl
m robot Añadido: hif:Isa masih saty girajaghar [r5530]
Llinia 96: Llinia 96:
[[he:הכנסייה האמיתית של ישו]]
[[he:הכנסייה האמיתית של ישו]]
[[hi:ईसा मसीह सत्य गिरजाघर]]
[[hi:ईसा मसीह सत्य गिरजाघर]]
[[hif:Isa masih saty girajaghar]]
[[hr:Prava Crkva Isusova]]
[[hr:Prava Crkva Isusova]]
[[hsb:True Jesus Church]]
[[hsb:True Jesus Church]]

Revisión a fecha de 01:01 9 xun 2008

Ficheru:Danshui.jpg
Verdadera Ilesia de Xesús

La Verdadera Ilesia de Xesús ye una relixón cristiana fundao oficialmente l'añu 1917 por Paul Wei, na ciudá de Pequín, China. Ta considerada como una derivación chino de la Ilesia pentecostalista, que tien abonda presencia n'Asia, Norteamérica, Europa Occidental, América llatina y África. Cunta con 1,5 millones de feligreses en tol mundiu.

'Diez Doutrines'

  1. L'Espíritu Santu; "La recepción del Espíritu Santu, manifestada falando en estremaes llingües, ye la garantía de la nuestra herencia nel reinu del cielu."
  2. El Bautismu: "El bautismu n'agua ye'l sacramentu p'allimpiar los pecaos, pa la rexeneración. El bautismu ha ser n'agua corriente ñatural, como la d'un ríu, la mar, o la d'un manantial."
  3. La Llavadura de Pies: "El sacramentu del llaváu de pies permite a ún tener una parte col Señor Xesús. Tamién sirve como alcordanza constante de qu'ún ha tener amor, santidá, humildanza, perdón y serviciu."
  4. La Santa Comunión: "La santa comunión ye'l sacramentu pa remembrar la muerte del Señor Xesucristu. Permítenos participar de la carne y del sangre del nuesu señor y tar en comunión con elli pa poder tener vida eterna y resucitar nel caberu día."
  5. El Sábadu: El día de reposu, el sétimu día la selmana(sabadu) ye un día santu, bendecíu y santificau por Dios, debe ser gueyau/vistu) baxo la gracia'l Señor, pa la comemoranza de la creación y la salvación provista por Dios, cola esperanza de descansu eternu na vida por venir.
  6. Xesucristo: "Xesucristo, el verbu fechu carne, morrió na cruz pa redimir a los pecadores, resucitó al tercer día y ascendió al cielu. Él ye l'únicu salvador de la humanidá, el creador de los cielos y de la tierra, y l'únicu Dios verdaderu"
  7. La Biblia: "La santa Biblia, formada pol antiguu y el nuevu testamentu, ye inspirada por Dios, la única verdá escrita, y l'estándar pa la vida cristiana."
  8. La Salvación: "La salvación ye dada pola gracia de Dios a través de la fe. Los creyentes deben enfotase nel Espíritu Santu, pa perseguir la santidá, pa honrar a Dios, y pa amar a la humanidad."
  9. La Ilesia: La Llesia establecida por el nuestru señor Xesucristu, al traviés del Espíritu Santu demientres la domina de la "lluvia cabera" ye la llesia verdadera refecha del tiempu apostólicu.
  10. La Segunda Venía: "La Segunda Venía del Señor tendrá llugar nel caberu día, cuandu amiye del cielu pa xulgar al mundiu. Los xustos recibirán vida eterna, pero los impíos albardarán condergación eterna".

Enllaces externos

ak:Ỳesu Asafo Ankasaankasa