Diferencies ente revisiones de «Trombón»

Saltar a navegación Saltar a la gueta
Ensin cambiu de tamañu ,  hai 7 meses
m
Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
m (cartafueyu de países: El Cairo => El Cairu)
m (Preferencies llingüístiques: técnica => téunica)
La clase de trombón de pistones sumar a la de trombón de vares ente los años 1857 y 1870. Los primeros Solos de Concursu pa exámenes del Conservatoriu fueron escritos en 1838. Son pieces importantes pa la evolución del repertoriu. Los sos autores nun fueron conocíos hasta 1842, siendo dalgunos de los primeres Dieppo, Verroust, Gounoud o Bazin. Una importante parte d'estos trabayos perdióse.
El perfeccionamiento del sistema de válvules foi lo que causó una revolución na fabricación de preseos musicales. Adolphe Sax (1814-1894) utilizó estos sistemes de válvules pa modificar y crear nuevos preseos. El trombón de válvules supunxo nun principiu una importante revolución pero progresivamente cayó en desusu. Esti trombón tenía seis válvules independientes que representaben les [[posición (música)|posiciones]] de varar. La complexidá de la so técnicatéunica y la desaxeración que faía de les imprecisiones de la entonación provocó que rápido se dexara d'utilizar.
A finales del sieglu XIX munchos músicos dieron cuenta que l'estrañu y guapu timbre de los preseos de metal perdiérase colos preseos de válvules y que les válvules nun ameyoraben la técnicatéunica de los preseos polo que la popularidá del trombón foi n'aumentu y l'interés por esti preséu creció dende entós.
Mientres el sieglu XIX el trombón entró a formar parte de les orquestes sinfóniques.
Nun foi hasta metaes de sieglu cuando'l compositores clásicos d'Estaos Xuníos empezaron a escribir en serio música pa trombón como solista. Los pensamientos de los solistes inda nun influyíen n'el compositores de música seria: la música de Teagarden o de Pryor taba infravalorada. El ''jazz'' yera una música pa negros, la música de Pryor taba dedicada a la clase obrera media-baxa, ente qu'el compositores de música seria escribíen música pa los grupos d'intelectuales.
Ye por esto abondo natural que la primer vegada que s'escribió de manera seria pa trombón como preséu solista facer un compositor que tuviera comenenciudu na técnicatéunica de la música de ''jazz'', de la música llixera y de la música clásica.
 
== Obres destacaes ==

Menú de navegación