Diferencies ente revisiones de «Videoxuegu de carreres»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: -"característica" +"carauterística"
Llinia 31: Llinia 31:


[[Categoría:Videoxuegos de carreres| ]]
[[Categoría:Videoxuegos de carreres| ]]
[[Categoría:Xéneros de videojuego|Carreres]]
[[Categoría:Xéneros de videoxuegos|Carreres]]


[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]
[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]

Revisión a fecha de 12:20 11 xnt 2019

Prinda del videoxuegu de carreres llibre TORCS.

Un videoxuegu de carreres ye un videoxuegu nel que s'asonsañen competencies ente vehículos. Usualmente l'oxetivu ye percorrer cierta distancia o dir d'un sitiu escontra otru nel menor tiempu posible, como nel automovilismu y el motociclismu (los que xeneralmente son asonsañaos). A pesar de qu'esisten juego de mesa d'esti tipu, el términu xeneralmente refierse a videoxuegos.

Tipos de videoxuegos de carreres

Videojuego de carreres arcade

Los xuegos de carreres estilo arcade brinden diversión y una esperiencia azogosa percima de too, una y bones los automóviles xeneralmente compiten de maneres úniques. Una carauterística clave del estilu de conducción arcade que los estrema específicamente de los simuladores ye una física muncho más lliberal. Ente que nos xuegos centraos nes simulación el conductor tien d'amenorgar la so velocidá significativamente pa tomar la mayoría de les curves, los xuegos de carreres tipo arcade xeneralmente afalen al xugador a "esmucir" l'automóvil pa dexar caltener una velocidá constante nes trazaes. Los choques con otru corredores, torgues de ruta o vehículos de tráficu suelen ser muncho más esaxeraes que nos simuladores. Nel so mayor parte, los xuegos d'estilu arcade a cencielles esanicien la precisión y el rigor riquíu de la esperiencia de simulación y céntrense puramente nel elementu de la carrera en sí. De cutiu otorguen llicencies y lligues reales, pero tamién tán abiertos a configuraciones y vehículos más exóticos. Les carreres llevar a cabu en carreteres, caminos airosos o en ciudaes; pueden ser circuitos de vuelta múltiple o de puntu a puntu, con una o múltiples rutes. Ente dalgunos de los precursores atópense Pole Position, Out Run, Virtua Racing, Daytona USA o Ridge Racer.

Dellos xuegos de carreres estilo arcade amiesten armes que pueden usase contra los oponentes pa ralentizalos o torgar el so progresu. Esta ye una carauterística básica nos xuegos de carreres de karts, como la serie Mario Kart, pero esti tipu de mecánica de xuegu tamién apaez nos xuegos de carreres estándar. Les armes pueden dir dende ataques de proyeutiles hasta trampes, según elementos non combativos como aumentos de velocidá. Los xuegos de carreres basaos ​​n'armes inclúin xuegos como Mario Kart, Wipeout o Twisted Metal.

Simuladores de carreres

El propósitu d'estos xuegos ye asonsañar realísticamente el manexu d'un automóvil. De cutiu tienen llicencies y lligues de carreres reales. La física del comportamientu del vehículu ye un factor clave na esperiencia según la prioridá a la técnica fayadiza de viraje y a les maniobres de precisión de carrera (como'l frenáu en pista). El rigor de ser un pilotu de carreres profesional xeneralmente tamién ta incluyíu (como tener que trepar cola condición de los neumáticos y el nivel de combustible).

Anque estos simuladores de carreres tán diseñaos específicamente pa persones con un altu grau d'habilidá pa conducir, nun ye raru atopar ayudes que pueden habilitase dende'l menú del xuegu. Les ayudes más comunes son el control de tracción (TC), los frenos antibloqueo (ABS), l'asistencia a la direición, la resistencia a los daños, l'asistencia al embrague y los cambeos de marcha automáticos.

A diferencia de los xuegos arcade. los xuegos de simulación siempres tuvieron más enraigonaos a los computadores. La desarrolladora Papyrus Design Group foi bien importante nel xéneru con esponentes como Indianapolis 500: The Simulation, IndyCar Racing, NASCAR Racing o Grand Prix Legends.

En videoconsolas Gran Turismu popularizó dichu xéneru consiguiendo ser el xuegu más vendíu de la primera PlayStation.

Automovilismu virtual (Sim racing): Mientres los años posteriores el automovilismu virtual foi teniendo cada vez más importancia. Dalgunos d'estos simuladores de carreres son altamente personalizables, una y bones los entusiastes decodifican pistes, vehículos y archivos ejecutables. Les comunidaes d'Internet crecieron alredor de los simuladores consideraos como los más realistes y munchos sitios web alluguen campeonatos n'Internet, rFactor o iRacing son dos de los más populares.

Enllaces esternos