Diferencies ente revisiones de «IPad»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Adobe Flax" +"Adoble Flash"
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
Llinia 191: Llinia 191:


== El iPad nel sector de la publicidá ==
== El iPad nel sector de la publicidá ==
La rápida espansión del iPad en tol planeta obligó a marques y anunciantes a afaese a esti nuevu dispositivu. Los primeres en faelo consiguieron un gran impacto gracies al usu de nuevos formatos multimedia que dexen la interaición del usuariu<ref>{{Cita noticia |títulu=La publicidá del iPad, conquista a'l consumidores y aumenta la so intención de compra |url=http://www.puromarketing.com/30/8837/publicidá-ipad-conquista-consumidores-aumenta-intencion-compra.html |fechaacceso=1 de marzu de 2017|periódicu=PuroMarketing}}</ref>Darréu, l'apaición de los bloquiadores d'anuncios pa iPad frenó en gran midida l'apaición de nuevos formatos especiales pa ver nesti dispositivu.
La rápida espansión del iPad en tol planeta obligó a marques y anunciantes a afaese a esti nuevu dispositivu. Los primeres en faelo consiguieron un gran impacto gracies al usu de nuevos formatos multimedia que dexen la interaición del usuariu<ref>{{Cita noticia |títulu=La publicidá del iPad, conquista a los consumidores y aumenta la so intención de compra |url=http://www.puromarketing.com/30/8837/publicidá-ipad-conquista-consumidores-aumenta-intencion-compra.html |fechaacceso=1 de marzu de 2017|periódicu=PuroMarketing}}</ref>Darréu, l'apaición de los bloquiadores d'anuncios pa iPad frenó en gran midida l'apaición de nuevos formatos especiales pa ver nesti dispositivu.


Otru camín siguíu por anunciantes y marques foi'l desenvolvimientu d'aplicaciones específiques
Otru camín siguíu por anunciantes y marques foi'l desenvolvimientu d'aplicaciones específiques

Revisión a fecha de 17:17 24 xun 2019

Plantía:Ficha d'aparatu d'información

iPad ye una llinia de tabletas diseñaes y comercializaes por Apple Inc. La primer xeneración foi anunciada'l 27 de xineru de 2010, ente que el 2 de marzu de 2011 (última presentación de Steve Jobs) apaeció la segunda xeneración. Asitiar nuna categoría ente un teléfonu intelixente y una ordenador portátil, enfocáu más al accesu qu'a la creación d'aplicaciones y temes.[1]

La tercer versión del dispositivu, que pasó a llamase de nuevu iPad,[2] foi presentada'l 7 de marzu de 2012. Esta foi la primer presentación de productos del direutor executivu de la compañía, Tim Cook, tres el fallecimientu de Steve Jobs.

Les funciones son similares al restu de dispositivos portátiles d'Apple, como ye'l casu del iPhone o iPod touch, anque la pantalla ye más grande y la so hardware más potente. Funciona al traviés d'una NUI (Interfaz natural d'usuariu) sobre una versión afecha del sistema operativu iOS.[3][4] Esta interfaz d'usuariu ta rediseñada p'aprovechar el mayor tamañu del dispositivu y la capacidá d'utilizar software pa llectura de llibros electrónicos y periódicos, saléu web y corréu electrónicu, amás de dexar l'accesu al usuariu a otres actividaes d'entretenimientu como películes, música y videoxuegos.[5]

Tien una pantalla con retroiluminación LED y capacidaes multitáctiles de 9.7 pulgaes, de 16 a 128 gigabytes (GB) d'espaciu en memoria flax, (anguaño les capacidaes van dende los 32 hasta los 256 GB) Bluetooth y un puertu de conexón periférica de 30 pines o conector Lightning (iPad (cuarta xeneración) d'equí p'arriba) que dexa la sincronización col software iTunes amás d'apurrir conexón pa diversos accesorios.[6] Esisten dos modelos: unu con conectividad a redes inalámbriques wifi 802.11n y otru con capacidaes adicionales de GPS y ye compatible con redes 3G (puede conectase a redes de telefonía celular HSDPA y LTE). Dambos modelos pueden ser adquiríos en tres capacidad d'almacenamientu distintes, Amás pueden adquirise en cuatro colories distintos: blancu, negru, oru y oru rosa; toles versiones tán disponibles con 64, 256, 512 GB a partir del iPad Pro de 10.5 y 12.9 pulgaes (segunda xeneración).

Modelos

iPad 1

La primer versión del iPad, llamáu a cencielles iPad o iPad 1G (de primera xeneración), presentóse'l 27 de xineru de 2010 dos modelos: la versión Wifi con un pesu de 680 gramos y la versión wifi más 3G (solo pa datos) con un pesu de 730 gramos.

cada unu d'estos dos modelos disponible namái en color negru, con una memoria flax de 16, 32 y 64 GB.

Tien una grosez de 13.4 mm, un altor de 24.28 cm y 18.97 cm d'anchu. El so procesador ye un Apple A4 a 1 GHz.

La so pantalla panorámica brillosa multitáctil de 9 pulgaes (en diagonal) retroiluminada por LED con teunoloxía IPS, y un resolvimientu de 1024 × 768 píxeles a 132 píxeles por pulgada (p/p).

Dispon de acelerómetro y sensor de lluz ambiental, amás d'una brúxula dixital. Dispon d'una batería recargable integrada de polímeros de litiu a 25 Wh.

Pa la entrada y salida dispon d'un conector de 30 pines, toma d'auriculares estéreo de 3.5 mm, altavoz integráu, micrófonu, y ranura pa una tarxeta micro-SIM (namái nel modelu wifi más 3G).

iPad 2

Apple presentó la segunda versión del iPad, llamada iPad 2, el 2 de marzu de 2011 en Yerba Bona Center, California.

iPad 2 ye enforma mas delgáu y llixeru que'l primera iPad, tien una grosez de 8.8 mm lo que lo fai entá más delgáu qu'el iPhone 4 de 9.9 mm. Tien un procesador más potente, l'Apple A5 Dual Core chip de 900 MHz, qu'ufierta'l doble de rendimientu y gráficos hasta 9 vegaes más rápidos que la versión anterior. Amás, inclúi dos cámares (una frontera y una trasera), que dexen tomar semeyes, grabar videos n'alta definición y realizar videollamadas al traviés de Facetime, un xiroscopiu y salida de videu d'alta definición. La duración envalorada de la so batería, sigue siendo la mesma que la del primera iPad.

El 11 de marzu de 2011 salió a la vienta n'Estaos Xuníos y el 25 de marzu a nivel mundial. El so preciu ye'l mesmu qu'el de la primer xeneración, empezando en $499.00 USD.

Coles mesmes qu'anunció'l iPad 2, Apple presentó los Smart Covers: protectores de pantalla pal tableta qu'apaguen la so pantalla automáticamente al cubrir y encender al afayalo. Los Smart Covers pueden tamién doblar y sirvir como base pa inclinar el iPad.

Nel intre del añu 2013 entá siguía a la vienta pa competir con otres tabletas de muncha aceptación como yeren la Galaxy Tab 2 de Samsung y la Transformer TF300 de ASUS.

iPad 3

La tecera xeneración del iPad foi anunciáu a cencielles como el nuevu iPad[7], pero conocíu coloquialmente como'l iPad 3. Esta tercer xeneración de iPad llegó primeramente con iOS 5.1, una pantalla Retina, un procesador Apple A5X de doble nucleu na CPU y cuádruple nucleu na GPU, una cámara de 5 megapíxeles con grabación de videu a 1080p, dictáu por voz y Siri (cola llegada de iOS 6 nel tercer trimestre de 2012). Taba empobináu principalmente como plataforma pa consumir conteníos audiovisuales incluyendo llibros electrónicos, periódicos, películes, música, xuegos, presentaciones y conteníos web.

Esti modelu foi dexáu de fabricar a los pocos meses y sustituyíu pol siguiente modelu, con procesador actualizáu ya idéntica imaxe esterior, salvu pol nuevu conector Lightning que sustitúi al conector de 30 pines.

iPad 4

El iPad de cuarta xeneración siguió'l mesmu modelu de precios qu'el so predecesor.[8] La tercer xeneración suspender tres l'anunciu de la cuarta xeneración.[9] Incluyía'l procesador A6X (doble nucleu a 1.6Ghz con cuatro nucleos de GPU), pantalla Retina con un resolvimientu de 2048 × 1536 píxeles, conector Lightning, una batería de mayor capacidá (12.560 mAh), una conectividad inalámbrica wifi de doble banda nos 2.5 GHz y 5 GHz, algamando velocidaes teóriques de 150 Mb/s.[10] El iPad 4 foi unu de los iPad más rápidos una y bones, el día de la so salida superaba nun 12 % al iPhone 5.Plantía:Cita riquida

iPad Air 1

El iPad Air ye la quinta xeneración de la llinia iPad, y foi presentada na conferencia del día 22 d'ochobre de 2013. Incluyó un procesador A7 al igual qu'el iPhone 5S, pantalla Retina con un resolvimientu de 2048 × 1536 píxeles, conector Lightning, conectividad inalámbrica wifi de doble banda 2.5G Hz y 5 GHz y opcionalmente 4G LTE.

El diseñu del iPad Air coincidía col del iPad Mini, con cantos más estrechos y más delgáu con solu 7.5mm, y yera más llixera que les xeneraciones anteriores pesando solamente 453 g. Tuvo disponible en colores blancu y gris espacial.

iPad Air 2

El iPad Air 2 ye la sesta xeneración de la llinia iPad, llanzada'l 16 d'ochobre de 2014. Incluyía un procesador A8X con coprocesador de movimientu M8. La pantalla Retina tenía un resolvimientu de 2048 × 1536 píxeles a 264 PPP, conector Lightning, TouchID y batería de polímeru de litiu de 27.3 Wh pa una autonomía d'hasta 10 hores. Tien un pesu de 437 g pa la versión wifi y de 444 g pa la versión con conectividad wifi y celular.

iPad Mini 1

iPad mini foi presentáu xuntu con al iPad de cuarta xeneración el 23 d'ochobre de 2012 pa EE. UU. y otros países d'Europa. Tien una pantalla de 7.9 pulgaes, un procesador A5 (el mesmu qu'el iPad 2), una cámara FaceTime con 1.2 Mpx (cámara fronteru), una cámara iSight con grabación de videos a 1080p de 5 Mpx (cámara trasera), teunoloxía de redes móviles 4G LTE, amás de tener equivalencia a un procesador de doble nucleu y más de 275 000 aplicaciones llistes pa descargar dende la App Store por cuenta de que tien el mesmu resolvimientu qu'el iPad 2, 1024 × 768 pixeles con una densidá de 163 ppp.

iPad Mini 2 (con pantalla Retina)

El iPad Mini con pantalla Retina foi presentáu xuntu al iPad Air el 22 d'ochobre de 2013. Tien una pantalla de 7.9 pulgaes con un resolvimientu de 2048 × 1536 pixeles con una densidá de 326 ppp. El procesador ye un A7 (el mesmu qu'el iPhone 5S pero según munches fontes vien a 1.33 GHz, la velocidá de reló del iPhone 5s ye de 1.40 GHz)Plantía:Cita riquida, una cámara FaceTime con 1.2 Mpx (cámara fronteru), una cámara iSight con grabación de videos a 1080p y con óptica de 5 Mpx (cámara trasera), teunoloxía de redes móviles 4G LTE, y más de 500000 aplicaciones disponibles nel App Store.

iPad Mini 3

iPad Mini 3 foi llanzáu n'ochobre de 2014. Tien una pantalla de 7.9 pulgaes con un resolvimientu de 2048 × 1536 pixeles con una densidá de 326 ppp. El procesador ye un A7, con una cámara FaceTime con 1.2 MP (cámara fronteru), una cámara iSight con grabación de videos en HD de 1080p y con 5MP (cámara trasera), teunoloxía de redes móviles 4G LTE ya incorpora el Touch ID que ye un sensor de buelgues dactilar.

iPad Mini 4

iPad Mini 4 foi llanzáu'l 9 de setiembre de 2015. Tien una pantalla de 7.9 pulgaes con un resolvimientu de 2048 × 1536 pixeles con una densidá de 326 ppp. El procesador ye un A8, una cámara iSight de 8 Mpx con grabación de videos a 1080p, una cámara FaceTime de 1.2 Mpx (cámara fronteru) y Touch ID.

iPad Pro

El 9 de setiembre de 2015, nun eventu especial d'Apple, foi presentáu'l iPad Pro xuntu col iPad Mini 4, y taba enfocáu al usu profesional. Esisten dos tamaños, unu con pantalla de 10.5 pulgaes (este foi presentáu en marzu de 2017) y el más grande con 12.9 pulgaes y resolvimientu de 2732 × 2048 PPP. Son los iPads más grandes hasta la fecha, siendo presentaos colos iPhones 6s y 6s Plus, el nuevu Apple TV y dos versiones nueves del Apple Watch. Tamién foi presentáu un lápiz dixital llamáu Apple Pencil y un nuevu tecláu pa esta nueva versión de la popular tableta. Respectu al almacenamientu pueden llograse con 64, 256 y 512 GB respeutivamente.

Software

  • App Store: ye una aplicación que de la mesma dexa adquirir otres aplicaciones tantu les del iPhone —que se van ver al tamañu de pantalla orixinal d'un iPhone o al doble del tamañu—, como les mesmes del iPad. Los propietarios d'aplicaciones pa iPhone pueden utilizales na so iPad ensin necesidá de volver mercales. El paquete ofimático iWork tien la so propia versión pa iPad, que puede adquirise por 10 dólares l'aplicación (7.99 euros cada unu), y ta compuestu poles aplicaciones Pages, Numbers y Keynote. Tamién, l'aplicación iBooks ta disponible pa descarga gratuita, pero nun vien incluyida nel dispositivu por defectu.
  • Safari: navegador de Internet con soporte pa HTML 5.
  • Mail: pa xestionar correos electrónicos con Microsoft Exchange, ICloud, Gmail, Yahoo! Mail y AOL.
  • YouTube: navegador y visualizador de YouTube, (Retirada dende la versión beta 4 de IOS6, solo pa usuarios de iPad de segunda xeneración o posterior y disponible nel App Store, versión pa iPad dende empiezos d'avientu de 2012).
  • iPod: función equivalente al so análogu reproductor multimedia iPod. (Sustituyida pola App Música dende IOS5).
  • iTunes Store: pa mercar música, videos, descargar Podcast y visualizar conteníos.
  • Mapes: pa visualizar mapes y establecer rutes; utiliza la teunoloxía de Google Maps, incluyíu'l serviciu de Street View. A partir de iOS 6, Apple dexa d'utilizar los mapes de Google y utiliza los suyos mesmos[11]; aun así el vicepresidente de Google, Jef Huber, confirmó que iOS 6 va cuntar con una aplicación pa Google Maps.[12]
  • Notes: un bloc de notes pa tomar apuntes y pegar testu nél.
  • Calendariu: un calendariu pa xestionar cites y feches especiales.
  • Contactos: pa xestionar contactos.
  • FaceTime (namái a partir del iPad 2).
  • Photo Booth (namái a partir del iPad 2).

Dende la fecha|27|01|2010}} tamién tuvo disponible de manera gratuita'l kit de desenvolvimientu de software (SDK), por que los desarrolladores pudieren programar (o afaer) les sos propies aplicaciones al iPad.[13]

Distribución

En dellos países vienden les versiones con conectividad celular abiertes, ensin subrogarse a la prestación de servicios por una compañía concreta de comunicaciones. Sicasí, n'España, Movistar, Vodafone y Orange tamién distribúin el iPad con paquetes de datos a precios especialesPlantía:Cita riquida, de forma análoga a los qu'ufierten colos terminales iPhone venceyaos a les sos redes.[14][15] Por ello la distribución y vienta faise al traviés de les tiendes Apple físiques y la tienda n'Internet (Apple Store), según el distribuidores habituales de producto Apple.

Reaiciones

Les reaiciones de los medios escontra'l iPad fueron delles primeramente, el iPad convertir nun Gran ésitu al vender más de 20 millones d'unidaes nos primeres 60 díes.[16]

Recepción

Estaos Xuníos

El blogue de teunoloxía Gizmodo numberó los siguientes elementos como fallos nel dispositivu: ausencia de compatibilidá con Flash y nun ser compatible cola rede 3G de T-Mobile nos Estaos Xuníos. Darréu sí tuvo disponible na rede 4G LTE de la compañía.[17]

En comparanza, Walt Mossberg fixo referencia a les carauterístiques de hardware que tienen menor relevancia qu'el software y la interfaz d'usuariu. Walt resaltó'l baxu costu del dispositivu considerando les sos especificaciones. Tamién fixo énfasis na duración de 10 hores de la batería.[18]

Lleo Laporte (reporteru de The Tech Guy) escribió un analís mistu, aponderando la velocidá del iPad y de la mesma criticando l'ausencia de cámara, salida de videu, puertos USB o Firewire, la imposibilidá d'executar delles aplicaciones al empar, especialmente les de mensaxería instantánea.[19] Tamién mentó la naturaleza zarrada del sistema operativu del dispositivu y el control total que tenía Apple sobre'l software. Remató concluyendo qu'el iPad tenía de ser vistu como un dispositivu pa consumidores de conteníu, y non un ordenador nel sentíu tradicional.

Yair Reiner afirmó qu'el iPad diba competir contra'l llectores de llibros electrónicos como'l Kindle de Amazon, al empar qu'ufiertaba un 70 % de ganancies pa les cases editoriales, siendo igual pa los desarrolladores que vendíen les sos aplicaciones al traviés de la App Store.[20] (Una selmana antes del anunciu oficial de la salida del iPad, la tienda de llibros del Kindle amontaría les ganancies pa les editoriales al 70 %).[21]

Otros aseguraron qu'el iPad competiría tamién colos netbooks, qu'usaben principalmente'l sistema operativu Windows.[22] CNET fixo una llista de desventaxes del iPad al ser comparáu con un netbook, incluyendo l'ausencia de cámara pa videochat, l'ausencia de Flash y la dificultá pa escribir na pantalla.[23] Adicionalmente el iPad solo funcionaba con software proveniente de la App Store.[24]

Dellos díes dempués del llanzamientu, Stephen Fry afirmó que la xente tenía d'usar el iPad p'apreciar de verdá el so propósitu y comentó que les crítiques escontra'l dispositivu seríen escaecíes dempués d'usalo. Fry aprofió la velocidá del dispositivu, la respuesta, la forma nidia d'esmucise, la calidá de la pantalla, el so llixeru pesu y lo bien pensaes que taben les aiciones y xestos utilizaos nel dispositivu.[25]

Iberoamérica

N'Iberoamérica l'eventu de la presentación del iPad foi tresmitíu por blogues especializaos como MuyMac, Applesfera, Engadet n'español y Applecol. Les quexes fueron similares a les d'otros países: l'ausencia de cámara, la non inclusión de tecnología Flash, ente otros.

Como fiel usuariu Macintosh dende fai aprosimao diez años, tengo de dicir qu'el iPad nun me convence. Seique esperaba muncho más, eso suel pasar. Lo que m'estraña ye qu'Apple siempres supera les nueses mires o a lo menos les míes, y esti productu nun lu fixo.

Dempués de ver tol videu de la conferencia de Steve Jobs, la primer impresión que me quedó foi qu'el iPad ye un iPod Touch xigante. Yo imaxinaba correr una versión modificada de Mac OS X Snow Leopard onde unu tuviera'l dock, archivos y carpetes según nun Mac. Qu'aplicaciones llixeres pa Mac, pudieren executase nel iPad. Enxamás llegué a pensar que seria casi'l mesmu OS del iPhone y iPod Touch.

Otra cosa que me dexó aburríu del iPad ye que nun trai cámara. Anguaño hasta'l celular más básicu trai una, y tou imaxiné menos qu'esti aparatu nun lu tuviera. ¿Qué los pasó? ¿Escaecióse-yos? Toi seguro que les futures versiones del iPad van traer una.

La tercer razón pola qu'el iPad nun me convenció del tou, ye pola so pantalla. Resulta que les sos dimensiones son de 1024 × 768 pixeles, nuna proporción de 4:3. Les nueses televisiones afigures y LCD tienen una proporción de 16:9. Ye dicir que ver una película en manera widescreen daríanos barres negres enriba y embaxo de la imaxe...

...La mayoría de películes son filmadas en manera widescreen, esto ye, les de proporción 2:35:1, solo podríen vese en parte. Entá peor, non pueden vese videos na más alta definición 1080p porque a cencielles los píxeles nun algamar.
Applecol.[26]

Crítiques

Nome

En munchos blogues non teunolóxicos, amás de Twitter, la primer atención nun se centró tantu nes carauterístiques del productu, sinón nel nome. Pa munchos estauxunidenses, la primer acepción de la pallabra pad ye "toalla hixénica". El graciosu iTampon devasó al iPad como tema de moda'l día del anunciu oficial.[27][28]

Tamién la empresa Apple en China tuvo que pagar 60 millones de dólares a la empresa taiwanesa Shenzhen Proview Technology la cual rexistró'l nome iPad en 2001, concretando'l nome como so nun país que ta convirtiéndose cada vez más nun enorme mercáu pa la electrónica.[29]

Otra tema de discutiniu ye la facilidá de confundir los nomes iPad y iPod, dada la so pronunciación similar n'inglés.[30]

Utilidaes

Otres crítiques tán dirixíes al baxu resolvimientu de la pantalla (1024 x 768), el poder executar namái un programa al empar (anque anguaño esto haise solucionáu cola llegada del iOS 4.2), tener namái 256 MB de memoria RAM (el iPad 2 tien 512 MB), l'ausencia de cámara web (iPad 2 tien frontera y trasera), el nun tener puertos USB, nun tener salida de videu de alta definición ya incompatibilidá col software Adobe FlashPlantía:Cita riquida anque Adobe detuvo'l desenvolvimientu d'esti complementu pa dispositivos móviles.[31] Aparte, tantu'l llector como la tienda de llibros sería una utilidá pocu aprovechada, una y bones la pantalla ye LED y non de tinta electrónica, provocando mayor fatiga nuna llectura enllargada.[32]

Memoria del dispositivu

A diferencia de los dispositivos tablet d'otros fabricantes, el iPad nun dispon d'una ranura de memoria p'ampliación de la mesma (con tarxetes microSD, por casu) de forma que se dispon namái de la memoria física que tenga'l dispositivu nel momentu de la compra, ensin posibilidá d'ampliación posterior. Esisten soluciones esternes de terceros fabricantes pero suponen ensertar adaptadores o dispositivos nel conector Lightning o bien vía WiFi, non de memoria interna instalada nin d'una ranura d'ampliación. Esto siempres ye un aspeutu revesosu de los productos d'Apple, sobre'l que los usuarios gustaríen disponer de mayor flexibilidá.

DRM

La Free Software Foundation fixo públicu un comunicáu onde alvierte sobre l'aplicación de la xestión de derechos dixitales o DRM (poles sos sigles n'inglés Dixital Restriction Management), lo que podría dexar qu'editoriales, discográfiques y otros puedan controlar los conteníos que son utilizaos y descargaos nel iPad, facer# posible potencialmente a llograr control sobre esti tipu de conteníos.[33]

El iPad na educación

Andorra asitiar en 2013 como'l primer país del mundu n'usar un iPad como material escolar.[34] El gobiernu andorranu decidió obligar a los alumnos de secundaria a mercase un iPad 2.[35] La decisión tomar con tal d'evitar que los alumnos cargaren con mochiles llenes de llibros pesaos que perxudiquen claramente'l so salú,[35] magar nun sustituyilos por completu. Según declaraciones feches na radio pública andorrana, Ràdio Nacional d'Andorra, el Gobiernu indició qu'escoyó esta marca por ser la única que presenta condiciones didáctiques ideales pal aprendizaxe amás de ser una tableta perfecta pal control, esto ye, gracies a Apple'l colexu puede asegurase de manera efectiva que la tableta tien puramente material escolar y non otru tipu de conteníu.

D'esta forma, al entamu del ciclu escolar en 2013, les families tuvieron que gastar unos 339,00 €. Sicasí, esta cantidá venía acompañada d'una garantía de 1 años n'arreglos, con funda, bolígrafu dixital y una tarxeta de 25 euros pa gastar nel App Store.[35] Esto provocó discutiniu al considerase como un luxu mercase un iPad.[34] Amás, criticóse'l fechu de ser material altamente sensible en manos d'un neñu que puede dexalo cayer fácilmente y estropialo.[36] A estes afirmaciones, el Gobiernu respondió que toa familia con dificultaes pa paga-y lo podría faelo por plazos y cola ayuda de gobiernu.

El profesoráu nun s'opunxo a la decisión, fueron formaos pola mesma marca nun viaxe pagu pol gobiernu escontra los Estaos Xuníos. Ende Apple formar de forma que pudieren retomar les clases ensin problemes.[37][38]

En 2011, la Escuela Cimera d'Estudios d'Empresa ESESA de Málaga, convertir na primer Escuela de Negocios del mundu qu'usa de manera esclusiva'l iPad nes sos aules. Pa ello, creóse la campaña "Nun sabemos qué faer col papel"[39] qu'afató la Cai Larios (principal cai comercial de Málaga) con tarabiques de papel.

Llinia de tiempo

Plantía:Linia de tiempu de ipads

El iPad nel sector de la publicidá

La rápida espansión del iPad en tol planeta obligó a marques y anunciantes a afaese a esti nuevu dispositivu. Los primeres en faelo consiguieron un gran impacto gracies al usu de nuevos formatos multimedia que dexen la interaición del usuariu[40]Darréu, l'apaición de los bloquiadores d'anuncios pa iPad frenó en gran midida l'apaición de nuevos formatos especiales pa ver nesti dispositivu.

Otru camín siguíu por anunciantes y marques foi'l desenvolvimientu d'aplicaciones específiques

Nel sector del merchandising y los eventos, pela so parte convirtióse nuna ferramienta casi imprescindible. La so llixereza y versatilidad abrióse un mundu de posibilidaes a la d'amosar catálogos, por casu. En congresos, esposiciones y eventos dexa estremase de la competencia, ampliar la información al visitante, faer encuestes o recoyer datos de los nuevos contactos. Esto llevó a l'apaición d'otres empreses[41] que, más allá de dedicase a la vienta de los dispositivos, arrendar por un tiempu determináu.

Referencies

  1. Paczkowski, John (23 de febreru de 2010). «Initial iPad Demand Greater Than Initial iPhone Demand» (inglés). All Things Dixital. Consultáu'l 7 de marzu de 2010.
  2. «¿Por qué se llama 'nuevu iPad' y non iPad 3 o HD?». RTVE.es. 8 de marzu de 2012. http://www.rtve.es/noticies/20120308/llámase-nuevu-ipad-non-ipad-3-hd/505822.shtml. 
  3. «Apple releases iPhone OS SDK 3.2 beta 2 for iPad» (inglés). CNET (10 de febreru de 2010). Consultáu'l 13 de febreru de 2010.
  4. Eaton, Kit (27 de xineru de 2010). «The iPad's Biggest Innovation: Its $500 Price» (inglés). Fast Company. Archiváu dende l'orixinal, el 1 de febreru de 2010. Consultáu'l 7 de marzu de 2010.
  5. Topolsky, Joshua (29 de xineru de 2010). «Apple iPad: The definitive guide (so far)» (inglés). Engadget. Consultáu'l 7 de marzu de 2010.
  6. (n'inglés) Apple Launches iPad. 27 de xineru de 2010. http://www.apple.com/pr/library/2010/01/27ipad.html. Consultáu'l 27 de xineru de 2010. 
  7. «Presentaron el nuevu iPad y trai una pantalla de gran resolvimientu». Consultáu'l 15 de marzu de 2012.
  8. Apple's new fourth-generation iPad. Apple's new fourth-generation iPad costs the same as the third-generation iPad. // CNET, 23 d'ochobre de 2012
  9. D'Orazio, Dante (23 d'ochobre de 2012). «3rd Generation iPad discontinued, refurbished models available starting at $379». The Verge. Consultáu'l 24 d'ochobre de 2012.
  10. D'Orazio, Dante (23 d'ochobre de 2012). «Funcionalidades iPad». Apple Inc. Consultáu'l 24 d'ochobre de 2012.
  11. «iOS6 Preview» (inglés). Consultáu'l 27 de xunetu de 2012.
  12. Huber, Jef (23 de xunu de 2012). «Jef Huber - Google+» (inglés). Consultáu'l 27 de xunetu de 2012.
  13. «Apple Developer Connection» (inglés). Apple. Consultáu'l 29 de xineru de 2010.
  14. Ángel J. de Luis y Sergio Rodríguez (28 de xineru de 2010). Steve Jobs presenta'l iPad, el nuevu 'tablet PC' d'Apple. El Mundu. http://www.elmundo.es/elmundo/2010/01/27/navegante/1264622895.html. Consultáu'l 29 de xineru de 2010. 
  15. Una curtia dosis de iPad. El Mundu. 28 de xineru de 2010. http://www.elmundo.es/blogues/elmundo/el-gadgetoblog/2010/01/28/una-curtia-dosis-de-ipad.html. Consultáu'l 29 de xineru de 2010. 
  16. Daniel Peris (31 de mayu de 2010). «Apple viende 2 millones de ipad en menos de 60 díes». Consultáu'l 25 de xunu de 2011.
  17. Adam Frucci (27 de xineru de 2010). «8 Things That Suck About the iPad». Gizmodo. Archiváu dende l'orixinal, el 30 de xineru de 2010. Consultáu'l 27 de xineru de 2010.
  18. Walter S. Mossberg (27 de xineru de 2010). «First Impressions of the New Apple iPad». All Things Dixital. http://mossblog.allthingsd.com/20100127/apple-ipad-impressions/. Consultáu'l 27 de xineru de 2010. 
  19. Lleo Laporte's ustream page
  20. «Apple tablet due March, to get Kindle-killer book deal?». Electronista (9 d'avientu de 2009). Consultáu'l 24 de xineru de 2010.
  21. Jacqui Cheng (20 de xineru de 2010). «Amazon hikes Kindle royalties to 70%, with a catch». Ars Technica. Condé Nast. Consultáu'l 28 de xineru de 2010.
  22. Eric Lai (28 de xineru de 2010). «Apple iPad versus netbook: features compared: We compare design, functionality and storage». PC Advisor. Consultáu'l 28 de xineru de 2010.
  23. Scott Stein (27 de xineru de 2010). «10 things Netbooks still do better than an iPad». CNET. http://news.cnet.com/8301-17938_105-10443246.html. Consultáu'l 31 de xineru de 2010. 
  24. «iPad's downside is Microsoft's upside: third-party apps». Seattle Post-Intelligencer. http://blog.seattlepi.com/microsoft/archives/192642.asp. Consultáu'l 1 de febreru de 2010. 
  25. Stephen Fry (29 de xineru de 2010). «Stephen Fry: Why the Apple iPad is Here to Stay». The Guardian. http://www.guardian.co.uk/technology/2010/jan/29/stephen-fry-apple-ipad. Consultáu'l 31 de xineru de 2010. 
  26. Applecol (ed.): «Lo malo del iPad». Archiváu dende l'orixinal, el 2 de febreru de 2010. Consultáu'l 2 de febreru de 2010.
  27. John D. Sutter (27 de xineru de 2010) (n'inglés). iPad name draws feminine hygiene jokes. CNN Tech. http://www.cnn.com/2010/TECH/01/27/apple.ipad.reaction/index.html. 
  28. (n'inglés) Um, Apple — About That 'iPad' Name. PCWorld. http://www.pcworld.com/article/187966/um_apple_about_that_ipad_name.html. 
  29. Por fin Apple apoderar del nome iPad en China. http://www.minutoaldia.com/?p=12698. 
  30. Scott Fulton y Carmi Levy (27 de xineru de 2010). «Live from the real world: It's the iPad» (inglés). Consultáu'l 29 de xineru de 2010.
  31. Danny Winokur, Vice President & Xeneral Manager, Iteractive Development At Adobe (9 de payares de 2011). «Flash to Focus on PC Browsing and Mobile Apps; Adobe to More Aggressively Contribute to HTML5» (inglés).
  32. La Vanguardia (21 de xineru de 2014). «Los efectos de les pantalles sobre la visión editorial=Lavanguardia.com». Consultáu'l 31 de marzu de 2016.
  33. (n'inglés) iPad DRM endangers our rights. Defective by design. http://www.defectivebydesign.org/ipad. Consultáu'l 29 de xineru de 2010. 
  34. 34,0 34,1 «Los colexos públicos d'Andorra imponen l'usu del iPad nes aules editorial=Europapress.es». Consultáu'l 31 de marzu de 2016.
  35. 35,0 35,1 35,2 «Diari d'Andorra - L'iPad 2 serà material obligatori a segona ensenyança». Diariandorra.ad. Consultáu'l 31 de marzu de 2016.
  36. «Guillem Valdés » iPad 2». Diariandorra.ad. Consultáu'l 31 de marzu de 2016.
  37. «Diari d'Andorra - Cap queixa dels mestres pel projecte de l'iPad 2». Diariandorra.ad. Consultáu'l 31 de marzu de 2016.
  38. «Diari d'Andorra - Els professors s'hauran de pagar l'iPad obligatori». Diariandorra.ad. Consultáu'l 31 de marzu de 2016.
  39. «Nun sabemos que faer col Papel - 06/07/2011 - Informativa Canal Sur». YouTube (28 de febreru de 1989). Consultáu'l 31 de marzu de 2016.
  40. La publicidá del iPad, conquista a los consumidores y aumenta la so intención de compra. PuroMarketing. http://www.puromarketing.com/30/8837/publicidá-ipad-conquista-consumidores-aumenta-intencion-compra.html. Consultáu'l 1 de marzu de 2017. 
  41. «Arriendu Atriles iPad - Alquiler Teclado pa iPad». Consultáu'l 1 de marzu de 2017.

Ver tamién

Enllaces esternos

Plantía:IprNoticias