Diferencies ente revisiones de «Die Taalkommissie»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"riegla" +"regla"
Llinia 1: Llinia 1:
'''Die Taalkommissie''' (La Comisión de la Llingua en [[Idioma español|español]]) ye'l regulador llingüísticu del [[afrikáans]]. Foi fundada en [[1909]] pola ''Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns'' (Academia Sudafricana pa la Ciencia y les Artes).
'''Die Taalkommissie''' (La Comisión de la Llingua n'[[Idioma español|español]]) ye'l regulador llingüísticu del [[afrikáans]]. Foi fundada en [[1909]] pola ''Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns'' (Academia Sudafricana pa la Ciencia y les Artes).


Esta comisión ye la que dicta la ortografía y la gramática oficiales del afrikáans, el ''Afrikaanse Woordelys en Spelreëls'' (Llista de pallabres y riegles d'ortografía del afrikáans).
Esta comisión ye la que dicta la ortografía y la gramática oficiales del afrikáans, el ''Afrikaanse Woordelys en Spelreëls'' (Llista de pallabres y regles d'ortografía del afrikáans).


== Enllaces esternos ==
== Enllaces esternos ==

Revisión a fecha de 20:57 15 xin 2019

Die Taalkommissie (La Comisión de la Llingua n'español) ye'l regulador llingüísticu del afrikáans. Foi fundada en 1909 pola Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns (Academia Sudafricana pa la Ciencia y les Artes).

Esta comisión ye la que dicta la ortografía y la gramática oficiales del afrikáans, el Afrikaanse Woordelys en Spelreëls (Llista de pallabres y regles d'ortografía del afrikáans).

Enllaces esternos