Diferencies ente revisiones de «Congresu de los Sóviets de la Xunión Soviética»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 78: Llinia 78:
* l'establecimientu de los principios de los planes pal desenvolvimientu de la economía soviética y el presupuestu del Estáu de la URSS, según l'aprobación de los principios xenerales de la llexislación vixente.
* l'establecimientu de los principios de los planes pal desenvolvimientu de la economía soviética y el presupuestu del Estáu de la URSS, según l'aprobación de los principios xenerales de la llexislación vixente.


El Congresu de los Sóviets tenía de determinar la dirección xeneral de tolos organismos públicos y escoyer un [[Comité Executivu Central de la Xunión Soviética|Comité Executivu Central de la URSS]], responsable ante'l Congresu nel cual actúa.
El Congresu de los Sóviets tenía de determinar la direición xeneral de tolos organismos públicos y escoyer un [[Comité Executivu Central de la Xunión Soviética|Comité Executivu Central de la URSS]], responsable ante'l Congresu nel cual actúa.


L'únicu Presidente del Presidium del Congresu foi [[Mijaíl Kalinin]].
L'únicu Presidente del Presidium del Congresu foi [[Mijaíl Kalinin]].

Revisión a fecha de 21:18 12 avi 2018

Congresu de los Sóviets de la Xunión Soviética
Съезд Советов Союза Советских Социалистических Республик
Tipu
Cronoloxía
Eleición
[editar datos en Wikidata]

El Congresu de los Sóviets de tola Xunión, oficialmente conocíu como Congresu de los Sóviets de la Xunión Soviética (en rusu: Съезд Советов СССР) yera'l suórganu de gobiernu de la Xunión Soviética dende la so formación el 30 d'avientu de 1922, hasta l'aprobación de la Constitución soviética de 1936. Foi asocedíu pol Sóviet Supremu de la Xunión Soviética que, en 1989, de la mesma foi asocedíu pol Congresu de los Diputaos del Pueblu de la Xunión Soviética.

Eleiciones

El Congresu de los Sóviets de la Xunión Soviética foi integráu por representantes de los sóviets de toles repúbliques soviétiques nes siguientes normes: dende'l conceyu- 1 miembru de 25 mil votantes, de los sóviets provinciales (territoriales, rexonales) y republicanos - 1 miembru de 125 mil residentes. Los delegaos nel Congresu de la Unión fueron escoyíos nos congresos de los Sóviets provinciales (territoriales, rexonales) autónomos republicanos, o (si la república nun tenía congresos provinciales) - directamente nel Congresu de los Sóviets de la república federada.

Poderes

La xurisdicción esclusiva del Congresu de los Sóviets constaba de:

  • el cambéu de la Constitución de la URSS,
  • l'almisión de nueves repúbliques na URSS,
  • l'establecimientu de los principios de los planes pal desenvolvimientu de la economía soviética y el presupuestu del Estáu de la URSS, según l'aprobación de los principios xenerales de la llexislación vixente.

El Congresu de los Sóviets tenía de determinar la direición xeneral de tolos organismos públicos y escoyer un Comité Executivu Central de la URSS, responsable ante'l Congresu nel cual actúa.

L'únicu Presidente del Presidium del Congresu foi Mijaíl Kalinin.

Ver tamién