Diferencies ente revisiones de «Vigaña (Grau)»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Legobot (alderique | contribuciones)
m Bot: Migrating 2 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q5198389 (translate me)
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Llinia 1: Llinia 1:
'''Vigaña''' ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Grau]]. Ocupa 3,94 km² de la fastera centruoccidental del conceyu, y llenda: al Norte y Este cola parroquia de [[Santa María Villandás]], al Sur cola de [[Restiellu]] y al Oeste col conceyu de [[Miranda]]. Comprende namái el núcleu de población homónimu, nel que viven ([[INE]], [[2009]]) 26 habitantes.
'''Vigaña''' ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Grau]]. Ocupa 3,94 km² de la fastera centruoccidental del conceyu, y llenda: al Norte y Este cola parroquia de [[Santa María Villandás]], al Sur cola de [[Restiellu]] y al Oeste col conceyu de [[Miranda]]. Comprende namái el nucleu de población homónimu, nel que viven ([[INE]], [[2009]]) 26 habitantes.





Revisión a fecha de 21:14 27 pay 2018

Vigaña ye una parroquia del conceyu asturianu de Grau. Ocupa 3,94 km² de la fastera centruoccidental del conceyu, y llenda: al Norte y Este cola parroquia de Santa María Villandás, al Sur cola de Restiellu y al Oeste col conceyu de Miranda. Comprende namái el nucleu de población homónimu, nel que viven (INE, 2009) 26 habitantes.