Diferencies ente revisiones de «Lucio Cornelio Sisenna»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m Introduciendo ficha
m Preferencies llingüístiques
Llinia 5: Llinia 5:
Morrió en combate mientres la campaña de [[Pompeyo]] contra los pirates na Tercer Guerra contra [[Mitrídates]]. Sisenna comandaba les fuerces romanes na mariña de Grecia.
Morrió en combate mientres la campaña de [[Pompeyo]] contra los pirates na Tercer Guerra contra [[Mitrídates]]. Sisenna comandaba les fuerces romanes na mariña de Grecia.


Escribió unes ''Historiae'' en 23 llibros que narraben dende los oríxenes míticos de Roma a la muerte de Sila, con especial referencia a los conflictos sociales; a xuiciu de [[Cicerón]], la obra caracterizar por una impostación dramática típica de la historiografía griega. Toos estos llibros perdiéronse, salvo unos cientu cincuenta fragmentos nos que reflexa sobremanera fechos de la so dómina, como la guerra ente [[Cayo Mario|Mario]] y [[Sila]], con perspectiva daqué favorable al postreru; [[Salustio]] siguió la obra. Sicasí recuérdase-y más por una colección de [[fábula milesia|fábules milesias]] griegues que tradució en seis llibros col títulu de ''Milesiae fabulae'', relatos pícaros y eróticos aconceyaos por [[Arístides de Mileto]] qu'influyeron poderosamente na obra de [[Petronio]] y de [[Lucio Apuleyo]] y fueron bien celebraos por tola Antigüedá.
Escribió unes ''Historiae'' en 23 llibros que narraben dende los oríxenes míticos de Roma a la muerte de Sila, con especial referencia a los conflictos sociales; a xuiciu de [[Cicerón]], la obra caracterizar por una impostación dramática típica de la historiografía griega. Toos estos llibros perdiéronse, salvo unos cientu cincuenta fragmentos nos que reflexa sobremanera fechos de la so dómina, como la guerra ente [[Cayo Mario|Mario]] y [[Sila]], con perspeutiva daqué favorable al postreru; [[Salustio]] siguió la obra. Sicasí recuérdase-y más por una colección de [[fábula milesia|fábules milesias]] griegues que tradució en seis llibros col títulu de ''Milesiae fabulae'', relatos pícaros y eróticos aconceyaos por [[Arístides de Mileto]] qu'influyeron poderosamente na obra de [[Petronio]] y de [[Lucio Apuleyo]] y fueron bien celebraos por tola Antigüedá.


{{NF|el sieglu II e.C.|67 e.C.|Cornelio Sisenna, Lucio}}
{{NF|el sieglu II e.C.|67 e.C.|Cornelio Sisenna, Lucio}}

Revisión a fecha de 21:54 8 pay 2018

Lucio Cornelio Sisenna
Vida
Nacimientu Antigua Roma120 de edC
Nacionalidá Antigua Roma
Muerte Creta[1]67 de edC[1] (52/53 años)
Causa de la muerte muertu en combate
Familia
Padre valor desconocíu
Madre valor desconocíu
Pueblu Cornelios Sisennas (es) Traducir
Estudios
Llingües falaes llatín
Oficiu historiador de la Antigua Roma (es) Traducir, traductor, escritormilitar de l'Antigua Roma
Cambiar los datos en Wikidata

Lucius Cornelius Sisenna (ca. 120 e.C. - 67 e.C.), militar, historiador y analista romanu.

Morrió en combate mientres la campaña de Pompeyo contra los pirates na Tercer Guerra contra Mitrídates. Sisenna comandaba les fuerces romanes na mariña de Grecia.

Escribió unes Historiae en 23 llibros que narraben dende los oríxenes míticos de Roma a la muerte de Sila, con especial referencia a los conflictos sociales; a xuiciu de Cicerón, la obra caracterizar por una impostación dramática típica de la historiografía griega. Toos estos llibros perdiéronse, salvo unos cientu cincuenta fragmentos nos que reflexa sobremanera fechos de la so dómina, como la guerra ente Mario y Sila, con perspeutiva daqué favorable al postreru; Salustio siguió la obra. Sicasí recuérdase-y más por una colección de fábules milesias griegues que tradució en seis llibros col títulu de Milesiae fabulae, relatos pícaros y eróticos aconceyaos por Arístides de Mileto qu'influyeron poderosamente na obra de Petronio y de Lucio Apuleyo y fueron bien celebraos por tola Antigüedá.

  1. 1,0 1,1 «Q45259491» (en rusu). Real'nyj slovar' klassicheskih drevnostej po Ljubkeru.