Diferencies ente revisiones de «Salchicha»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m «{{listaref}}» => «{{llistaref}}»
Llinia 67: Llinia 67:




[[Categoría:Wikipedia:Correxir traducción]]
[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]

Revisión a fecha de 18:51 13 xnt 2018

Salchiches tipo Bratwurst.

Les salchiches son embutíos a base de carne picao. Pa la ellaboración suélense aprovechar les partes del animal, como la grasa, les corades o la sangre. Esta carne introduzse xustamente nuna envoltura que ye tradicionalmente la piel del intestín del animal.

Los perros calientes o perrinos calientes (del inglés hot dog), tamién llamaos jochos en Méxicu, dogos nel norte de Méxicu, panchos en Arxentina, Paraguái y Uruguái, completos en Chile y shucos en Guatemala, son una especie de sándwiches de salchicha fechos con un pan allargao del mesmu llargor que la salchicha y a los que s'añedir de cutiu crema, chiles en vinagre, ají, kétchup, mostaza y mayonesa. Tamién en dellos países ye común añedir aguacate (palta), chucrut (sauerkraut), chile (pimientu), tomate picáu, tocín, güevos revueltos, llechuga, quesu dilío, pepinillos y salmón crudu.

Tipos de salchiches

Reinier de la Haye, Faciendo salchiches (ca. 1680)

Esisten nel mundu numberosos tipos de salchiches, según el tipu de carne emplegada, según los demás ingredientes (como especias). Estos son dellos tipos de salchicha:

Salchiches alemanes

Na cocina alemana esisten diverses categoríes de salchiches:

Efectos sobre la salú y nutrición

Según la Organización Mundial de la Salú, el consumu de salchiches (según otres formes de carne procesada como les hamburgueses y embutíos), aumenta'l riesgu de sufrir cáncer. N'efectu, la OMS considera qu'esti tipu d'alimentu ye “carcinóxenu pa los humanos”.[1]

Ellaboración

Xeneralmente, la salchicha ta ellaborada de carne de puercu, pollu o pavu, lo mesmo que de ingredientes adicionales.

Sicasí, la so composición base constituyir de retacería de los animales mentaos enantes, amás d'un 80% de grasa de puercu, na so mayoría, y muelse hasta realizar una pasta que se va esleiendo con un amiestu d'agua y conservadores, según sabores y colores artificiales con una cantidá especifica d'aditivos.

Cabo mentar qu'esisten distintos tipos de salchicha que s'estremen pol tamañu, consistencia, sabor y color dependiendo de los estándares axustaos per cada industria alimentaria.

Referencies

Enllaces esternos


Artículu de traducción automática a partir de "Salchicha" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.