Diferencies ente revisiones de «Astronomical Journal»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Creada traduciendo la páxina «Astronomical Journal»
 
mSin resumen de edición
Llinia 8: Llinia 8:
* [http://aj.aas.org Sitiu oficial]
* [http://aj.aas.org Sitiu oficial]
* [[ Astronomical Journal, Dudley Observatory]]
* [[ Astronomical Journal, Dudley Observatory]]

[[Categoría:Revistes científiques]]

Revisión a fecha de 10:19 27 abr 2018

Astronomical Journal ye una revista científica mensualmente espublizada pola Universidá de Chicago por cuenta de la American Astronomical Society. Ye una de les publicaciones más importantes nel mundu que concierne a l'astronomía. La so abreviación AJ emplégase davezu nos artículos y les referencies científiques.

Foi fundada en 1849 por Benjamin Apthorp Gould, pero la publicación cesa ente 1861 y 1885, la fecha a la que Gould repite la edición. Ente 1909 y 1941 el AJ editóse n'Albany nel estáu de Nueva York. En 1941 la responsabilidá de la publicación de AJ treslládase a la American Astronomical Society pol so editor Benjamin Boss.

La primer edición electrónica del AJ foi publicada en xineru de 1998. Col númberu de xunetu de 2006, AJ la publicación e-first, una versión electrónica de la revista lliberada independientemente de les cuestiones d'impresión. El so Redautor xefe actual ye John Gallagher III de la Universidá de Wisconsin-Madison. El Redactor xefe Acomuñáu ye Margarita M. Hanson de la Universidá de Cincinnati.

Fontes