Diferencies ente revisiones de «Gardiner Greene Hubbard»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina creada con «{{Copyedit|t=20140814}} {{referencies|biografíes|t=20090710}} {{Ficha de persona |nome = Gardiner Greene Hubbard |imaxe = Gardiner Greene Hubbard.jpg |tamañu = 190px |des…»
 
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q1494134
Llinia 41: Llinia 41:
[[Categoría:Alumnáu de la Universidá de Harvard]]
[[Categoría:Alumnáu de la Universidá de Harvard]]



[[es:Gardiner Greene Hubbard]]
[[Categoría:Tradubot 2018]]
[[Categoría:Tradubot 2018]]

Revisión a fecha de 05:38 21 mar 2018

Plantía:Ficha de persona Gardiner Greene Hubbard (Boston, Massachusetts, 25 d'agostu de 182211 d'avientu de 1897) foi abogáu, financieru, filántropu. Foi'l primer presidente de la National Geographic Society.

Graduar en Dartmouth en 1841, estudió lleis en Harvard, y foi almitíu nel colexu d'abogaos en 1843. Vivió en Cambridge y xunióse a un despachu d'abogaos de Boston. Practicó'l so oficiu nesta ciudá hasta 1873, cuando se treslladó a Washington, D.C. El so padre Samuel Hubbard foi miembru de la Supremu Tribunal de Xusticia de Massachusetts. Gardiner Hubbard ayudó a establecer los trabayos de suministru d'agua de la ciudá de Cambridge, foi unu d'el fundadores de la Compañía de Gas de Cambridge y más tarde entamó un sistema de tresporte ente Cambridge y Boston.

Casóse y tuvo siquier tres hijo: María Hubbard (1855-?), Bertha Hubbard (1857-?) y Mabel Gardiner Hubbard (1859-1923). Esta postrera quedó sorda a los trés años d'edá por causa de la escarlatina y foi alumna de la escuela pa sordos de Alexander Graham Bell, con quien más tarde se casó.

A finales de la década de 1860, Gardiner Hubbard impulsó nel Congresu estadounidense l'aprobación del Proyectu pa la llei del 'Telégrafu Estadounidense Postal', iniciativa conocida como El Proyectu de Llei Hubbard, que pretendía la concesión del serviciu de la Empresa de Telégrafos del Serviciu Postal de los Estaos Xuníos. Sicasí, el proyectu nun espolletó. Pa llograr beneficios con esti proyectu, Hubbard realizó les patentes necesaries p'apoderar los aspeutos esenciales de tecnoloxía de telégrafu, como l'unviar múltiples mensaxes simultáneamente sobre un solu alambre telegráficu.adc


Predecesor:
-
{{{cargu}}}
{{{periodu}}}
Socesor: