Diferencies ente revisiones de «Puigpunyent»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q983625
Llinia 54: Llinia 54:
[[Categoría:Localidaes de les Isles Baleares]]
[[Categoría:Localidaes de les Isles Baleares]]
[[Categoría:Conceyos de les Isles Baleares]]
[[Categoría:Conceyos de les Isles Baleares]]
[[Categoría:Localidaes de Mallorca]]
[[Categoría:Llocalidaes de Mallorca]]


[[Categoría:Tradubot 2018]]
[[Categoría:Tradubot 2018]]

Revisión a fecha de 23:00 8 mar 2018

Plantía:Ficha de localidá d'España

Términu municipal de Puigpuñent al respective de la isla de Mallorca.

Puigpuñent,[1] (en catalán y oficialmente Puigpunyent[2]) ye un conceyu de la comunidá autónoma de Isles Baleares, España. Asitiáu na isla de Mallorca, na contorna de la Sierra de Tramontana. El principal núcleu de población ye'l pueblu de Puigpuñent, siguíu de Galilea, Son Serralta y, finalmente, Conques.

Clima

El clima de Puigpuñent ye de tipu mediterráneu costeru, poro, presenta branos calorosos ya iviernos moderaos, anque cabo destacar que les temperatures branices vense anidiaes pola relativa altitú a la que s'atopa'l conceyu y les temperatures ivernices son llixeramente inferiores a otros puntos de la isla. Tocantes a les precipitaciones estes son escases na dómina braniza, lo que provoca períodos de seca, y pel hibiernu son moderaes y escasamente en forma de nieve.

Programa de reciclaje

Puigpuñent vista dende El Galatzó. Al fondu Palma de Mallorca.

Puigpuñent convirtióse nun conceyu reconocíu en Mallorca y n'España pola so ambiciosa llabor na potenciación del reciclaje. Asina, nel primer añu d'aplicación del so ventureru plan de reciclaje, convirtióse nel conceyu de Mallorca y d'España que presenta un índiz de reciclaje más altu. Esto foi posible gracies a la collaboración total de tolos vecinos del conceyu qu'al traviés de l'Axenda Local 21 propunxeron les meyores que precisaba esti nuevu sistema de reciclaje y gracies tamién al conceyu de Puigpuñent pol so acérrima voluntá d'enllantar un programa de reciclaje complicáu pero qu'hai efectu surdíu y que pretende ser asonsañáu por otros conceyos de característiques similares.

Esti programa de reciclaje dexó amenorgar nun 70% les borrafes que nun podíen ser reutilizaos. En llínees xenerales, el programa basar na separación de toos les borrafes nos llares y na recoyida a casa d'estos. Esta recoyida ta rexida por un calendariu selmanal, yá que acaldía namá se recueye un tipu de borrafa: orgánicos, plásticos, non reciclables etc. Otru puntu que cabo destacar ye que les bolses pal reciclaje son distribuyíes a los vecinos de forma gratuita pol conceyu yá que, por casu, la bolsa de borrafes orgániques ten de ser especial por que se biodegrade juntamente coles borrafes.

Visites y llugares d'interés turísticu

Puigpuñent, pola so cercanía a Palma y la so guapura paisaxística, ye una visita obligada na isla de Mallorca. Cuenta con hoteles de luxu (Son Net) y (Ye Ratxo) y dos preciosos agroturismos (Son Pont) y (Son Burguet), según restoranes y chigres. Como visites, amás del propiu pueblu, cabo citar La Reserva del Galatzó y les Bodegues Son Puig. Pa los amantes del monte, la xubida al Puig de Galatzó ye una escursión de dificultá baxa pero con espectaculares vistes. El pequeñu y encantador pueblu de Galilea, perteneciente al conceyu de Puigpuñent, ye tamién visita obligada.

Referencies

  1. Topónimu en castellán según: Celdrán Gomáriz, Pancracio: Diccionariu de topónimos españoles y los sos xentilicios. Espasa Calpe, 2002. ISBN 84-670-0146-1.
  2. «Municipio cola denominación de Puigpunyent en dalgún censu anterior.». INE. Consultáu'l 4 d'abril de 2009.

Enllaces esternos