Diferencies ente revisiones de «Tragacete»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
EmausBot (alderique | contribuciones)
m Moviendo 1 enllace(s) interllingüístico(s), agora proporcionao(s) por Wikidata na páxina d:Q751084
Llinia 47: Llinia 47:
{{Tradubot|Tragacete}}
{{Tradubot|Tragacete}}


[[Categoría:Conceyos de la provincia de Cuenca]]
[[Categoría:Conceyos de Cuenca]]
[[Categoría:Localidaes de la provincia de Cuenca]]
[[Categoría:Localidaes de la provincia de Cuenca]]



Revisión a fecha de 22:32 8 mar 2018

Plantía:Ficha de localidá d'España

Tragacete ye un conceyu español de la provincia de Cuenca, na comunidá autónoma de Castiella-La Mancha, allugáu na contorna de la Serranía Alta. El términu municipal forma parte del Parque natural Serranía de Cuenca.

Contestu xeográficu

El términu municipal ye bien montascosu, con una serie de sierres y valles entrepolaos dispuestos na dirección NON - SE. Tien una superficie de 61,39 km² y una población de 288 habitantes (INE 2015).

Les sos actividaes económiques tradicionales yeren l'agricultura y la ganadería trashumante. Na actualidá la so economía basar na ganadería y na actividá turística, gracies a les sos paraxes naturales y a la so situación como centru de servicios na serranía.

Por esti conceyu pasa'l ríu Júcar, que naz nel Cuetu de San Felipe (1838 msnm) y llega a la cabecera del conceyu una decena de kilómetros dempués de la so nacencia. Mui cerca de Tragacete tamién s'atopen el nacencia del Río Cuervu , a 12 kilómetros, y la nacencia del Ríu Tayo, y, daqué más llueñe, la Ciudá Encantada, el parque de El Hosquillo y el Ventano del Diañu.

Ilesia de San Miguel

Salú

Tragacete cuenta con un centru de salú, al pie de la carretera, a la salida del pueblu, nel que se pasa consulta médica y dispon de serviciu d'urxencies 24 hores. El conceyu tamién cunta con una farmacia, nel centru del pueblu xuntu al conceyu.

Vease tamién