Diferencies ente revisiones de «Busmente y Eirías»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1: Llinia 1:
'''Busmente, Eirías''' (Herías en [[castellanu]]) '''y La Muria''' ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Villayón]]. Surdió nel 1991 al separtase los tres pueblos que-y dan nome de la parroquia de Villayón, a la que pertenecíen primero. Tien 12,5 km² d'estensión, y viven nella 175 habitantes ([[INE]], [[2005]]) nos llugares de La Braña, Busmente, El Coḷḷáu, Eirías y La Muria.
'''Busmente, Eirías''' (Herías en [[castellanu]]) '''y La Muria''' ye una parroquia del conceyu [[Asturies|asturianu]] de [[Villayón]]. Surdió nel 1991 al separtase los tres pueblos que-y dan nome de la parroquia de Villayón, a la que pertenecíen primero. Tien 12,5 km² d'estensión, y viven nella 144 habitantes ([[Institutu Nacional d'Estadística d'España|INE]] [[2016]]) nos llugares de [[La Braña (Villayón)|La Braña]], [[Busmente]], [[El Coḷḷáu]], [[Eirías (Villayón)|Eirías]] y [[La Muria]].


{{Parroquies de Villayón}}
{{Parroquies de Villayón}}

Revisión a fecha de 18:19 11 feb 2018

Busmente, Eirías (Herías en castellanu) y La Muria ye una parroquia del conceyu asturianu de Villayón. Surdió nel 1991 al separtase los tres pueblos que-y dan nome de la parroquia de Villayón, a la que pertenecíen primero. Tien 12,5 km² d'estensión, y viven nella 144 habitantes (INE 2016) nos llugares de La Braña, Busmente, El Coḷḷáu, Eirías y La Muria.