Diferencies ente revisiones de «Acambay»

De Wikipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 1: Llinia 1:
'''Acambay''' ye un municipiu al norte del [[Estáu de México]], en [[Méxicu]]. Llenda colos municipios mexicanos de [[Atlacomulco]], [[Temascalcingo]], [[Aculco]] y con [[Timilpan]]. La so área ye de 238.34 km², y la población de 77.831 habitantes. La capital municipal ye [[Acambay]], la segunda población ye [[Xitejé]].
'''Acambay''' ye un municipiu al norte del [[Estáu de México]], en [[Méxicu]]. Llenda colos municipios mexicanos de [[Atlacomulco]], [[Temascalcingo]], [[Aculco]] y con [[Timilpan]]. La so área ye de 464.47 km², y la población de 77.831 habitantes. La capital municipal ye [[Acambay]], la segunda población ye [[Xitejé]].


== Etimoloxía del topónimu ==
== Etimoloxía del topónimu ==

Revisión a fecha de 02:40 28 mar 2016

Acambay ye un municipiu al norte del Estáu de México, en Méxicu. Llenda colos municipios mexicanos de Atlacomulco, Temascalcingo, Aculco y con Timilpan. La so área ye de 464.47 km², y la población de 77.831 habitantes. La capital municipal ye Acambay, la segunda población ye Xitejé.

Etimoloxía del topónimu

Acambay identifícase col nome n'otomí d'Akamb'aye (cfr. otomí actual Ohkali (dios, y el sufixu de llugar -b'aye). El so actual nome provién del otomí que significa "llugar de dios".

Parroquies del municipiu