Magnús Scheving

De Wikipedia
Magnús Scheving
Vida
Nacimientu Borgarnes10 de payares de 1964 (59 años)
Nacionalidá Bandera d'Islandia Islandia
Llingua materna Islandés
Familia
Casáu con Ragnheiður Melsteð
Estudios
Estudios Universidá d'Islandia
Llingües falaes Islandés[1]
inglés
Oficiu
Oficiu actor, realizador, productor de cine, guionista, deportistaaerobic gymnast (en) Traducir
IMDb nm1551787
Cambiar los datos en Wikidata

Magnús Örn Scheving (10 de payares de 1964Borgarnes) ye un actor y ximnasta islandés, conocíu por protagonizar al personaxe de Sportacus na serie Lazy Town.

Este fixo un apueste col so amigu, na cual teníen de ser los meyores nun deporte. A Magnus correspondió-y la ximnasia. Foi campeón européu de ximnasia en 1994 y 1997, y aptitú, ente los años 1985 y 1994.

Participó na serie infantil Lazy Town, de la cual foi'l creador. Esta serie foi vendida a más de 109 países en tol mundu y preséntase en 18 idiomes. Escribió un llibru llamáu "àfram Latibær!" que foi best seller, inspiráu en promover la salú de los neños de manera risondera. Tamién participó na película The Spy Next Door xunto a Jackie Chan.

Participó como cara de la campaña chilena del Gobiernu de Chile "Escueye Vivir Sanu" pa promover los exercicios y bona alimentación escontra los neños en Chile, llevar a cabu vistíu del so personaxe de Lazy Town: Sportacus.

Gracies a Lazy Town dióse-y el premiu Guiness al protagonista con más dineru invertíu nuna serie infantil, nel puestu 7, con 249 millones d'euros,

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: CONOR.SI. Identificador CONOR.SI: 211349091.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]