Sablera d'El Destillo

Coordenaes: 43°33′34″N 6°19′58″W / 43.559465°N 6.33276°O / 43.559465; -6.33276
De Wikipedia
Sablera d'El Destillo
Carauterístiques xenerales
Llocalización Vaḷḷouta y Cuideiru
Coordenaes 43°33′34″N 6°19′58″W / 43.559465°N 6.33276°O / 43.559465; -6.33276
Sablera d'El Destillo alcuéntrase n'Asturies
Sablera d'El Destillo
Sablera d'El Destillo
Sablera d'El Destillo (Asturies)
Anchor mediu 20 metros con muncha variación.[1]
Grau ocupación baxu.
Grau urbanización aisllada.
Carauterístiques específiques
Condiciones bañu aguaxe moderáu
Aspeutos medioambientales
Zona protexida
Accesibilidá
Tipu d'accesu A cuerpu con gran dificultá
Señalización d'accesu Non
[editar datos en Wikidata]

La sablera d'El Destillo atopar nel conceyu asturianu de Cuideiru y pertenez a la llocalidá española de Ballota. Ta enmarcada dientro del Paisaxe Protexíu de la Mariña Occidental Asturiana de la cual forma parte.

Descripción[editar | editar la fonte]

La sablera, con forma de concha, tien un llargor d'unos 250-275 m y un anchor medio d'unos 18-20 m. La so redolada ye rural y con un baxu grau d'urbanización. Los sables tienen un tonu claru de granu mediu y tien bien poca asistencia. Los accesos son piatonales ya inferiores a 0,5 km son bien difíciles, [2] sobremanera la última parte, la de baxar el cantil, que ye práuticamente imposible polo que'l so accesu hai de faese per mar.[1] Tamién puede aprovechase la baxamar y entrar pola Sablera de Les Cabrilleras pero siempres sollertes a la de la pleamar para nun quedar zarraos. La so redolada ye rural y con un grau baxu d'urbanización.

P'aportar a la sablera hai que llegar al centru del pueblu de Ballota dende onde parten los accesos, al pie de una fonte de colores. Dende ende hasta los peligrosos cantiles nun hai más d'unos cien m. Si llegar a aportar a la sablera va comprobase que tien una gran riqueza pesquera nel pedreru polo que s'encamienta como única actividá la pesca deportiva a caña»; tamién hai una desaguada fluvial. La sablera nun dispón de nengún serviciu yá que estos son escasos o nulos. Puede llevase mascota. Aportunar na peligrosidá de los cantiles que son casi verticales y con más de cien m en dellos puntos.

Pa faer más curiosu'l día de campu y sablera puede visitase la Ilesia de Santa María, del sieglu XVIII y que tien delles obres de Dionisio Fierro y l'ermita de San Roque, dambes n'el mesmu pueblu de Ballota[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 1,2 http://www.vivirasturias.com/asturias/cudillero/sablera-de-el-destillo/ye
  2. http://mas.lne.es/playas/cudillero/59/cala-el-destillo.html
  3. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes llibro