Eileen Collins

De Wikipedia
Eileen Collins
Vida
Nacimientu Elmira (es) Traducir19 de payares de 1956 (67 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Universidá de Syracuse
Escuela de Pilotos de Pruebas de la Fuerza Aérea de Estados Unidos (es) Traducir
Elmira Free Academy (en) Traducir
Corning Community College (en) Traducir
(1974 - 1976) grado de asociado (es) Traducir : matemátiques
Universidá Stanford
(1985 - 1986) maestría en ciencies
Universidá Webster
(1987 - 1989) Maestría n'Artes : Alministración
Oficiu oficiala de la fuerza aérea, astronautaaviadora
Emplegadores NASA
Premios
Serviciu militar
Cuerpu militar Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos
Astronauta
Misiones STS-114 (es) Traducir STS-93 (es) Traducir STS-84 (en) Traducir STS-63 (en) Traducir
Insinies de misión enllaz= enllaz= enllaz= enllaz=
Tiempu nel espaciu 55 210 minutos
Cambiar los datos en Wikidata

Eileen Marie Collins (19 de payares de 1956Elmira (es) Traducir) ye una coronel retirada y antiguu pilotu de pruebes de la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos (USAF) y astronauta de la NASA, foi la primer muyer piloto y la primer muyer comandante d'un tresbordador espacial.

Datos personales[editar | editar la fonte]

Nació'l 19 de payares de 1956 n'Elmira, Nueva York. De neña, Collins amosó interés polos vuelos espaciales y por ser pilotu. Casóse col pilotu Pat Youngs en 1988 con quien tuvo dos neños, Bridget y Luke Youngs. Los padres de Collins son James Collins, un apareyador y trabayador de correos, y Rose Marie. Tien tres hermanos.

Trayeutoria académica[editar | editar la fonte]

Honores especiales[editar | editar la fonte]

Esperiencia profesional[editar | editar la fonte]

Llogró la so habilitación como pilotu en 1979 pola Air Force Undergraduate Pilot Training na Base Aérea de Vance, Oklahoma onde taría pilotando un Northrop T-38 Talon hasta 1982. Darréu, de 1983 a 1985 foi pilotu, instructor y comandante de C-141 na Base Aérea de Travis, California. Pasó'l siguiente añu estudiando nel Institutu Teunolóxicu de Fuercies Aérees. De 1986 a 1989 foi destinada a l'Academia de la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos (USAF) en Coloriáu, onde exerció como docente en matemátiques ya instructor de T-41. Foi escoyida pal programa d'astronautes cuando s'atopaba na Escuela de Pilotu de Prueba de la Base Aérea de Edwards, California.

Esperiencia na NASA[editar | editar la fonte]

Foi escoyida pola NASA en xineru de 1990 pa convertise n'astronauta en xunetu del añu siguiente. Collins participó como pilotu nes misiones STS-63 y STS-84, y darréu foi comandante de la STS-93 y la STS-114, siendo esta postrera la primer misión llevada a cabu por un tresbordador espacial de la NASA tres l'accidente del Columbia. Ye una veterana de los vuelos espaciales. Contabilizó 872 hores n'órbita.

Vuelos espaciales[editar | editar la fonte]

  • STS-63 Discovery (1995) - Convertir na primer muyer en pilotar un tresbordador espacial. Esta misión abría la collaboración de los proyeutos espaciales estauxunidense y rusu.
  • STS-84 Atlantis (1997) - Sesta misión de gabita a la estación rusa MIR. Collins repitió como pilotu y lleváronse a cabu numberosos esperimentos secundarios y treslladáronse suministros a la MIR.
  • STS-93 Columbia (1999) - Foi la primer misión shuttle comandada por una muyer. Llevar a cabu l'esplegue del observatoriu de rayos-X Chandra.
  • STS-114 Discovery (2005) - Con esta misión volver# a entamar los vuelos espaciales en tresbordador a la Estación Espacial Internacional tres el desastre del Columbia.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]