Fausto de Riez

De Wikipedia
Fausto de Riez
Q116838876 Traducir

432 -
obispo de Riez (es) Traducir

Vida
Nacimientu Inglaterrasieglu de V
Nacionalidá Imperiu romanu d'Occidente
Muerte Riez495 (greg.)[1]
Familia
Padre Vortigern
Estudios
Llingües falaes llatín[2]
Alumnu de Juan Casiano
Germán de Auxerre (es) Traducir
Oficiu sacerdote católicu, teóloguescritor
Santoral
28 de setiembre
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Cambiar los datos en Wikidata

Fausto de Riez (ca. 410- Riez ca. 495), Faustus, Obispu de Riez, Abá de Lérins, nació en Gran Bretaña y ye el más conocíu y distinguíu de los defensores del Semipelagianismu.

Biografía[editar | editar la fonte]

Yera amigu de Sidonio Apolinar. En 432 o 433 aportó a abá de l'abadía de Lérins y en 460 o 462, Obispu de Riez. Sobre'l 475 asistió a los sínodos d'Arles y de Lyon en contra de los predestinacianos.

Combatió'l arrianismu y el macedonianismo, polo que'l rei visigodu Euricu condergó-y al destierru, onde pasó ocho años. Tamién lo fixo cola predestinación y escribió un Tratáu de la gracia y del llibre albedríu,[3] que s'atopa na Biblioteca de los Padres. Fausto caltenía amás que l'alma humana y la de los ánxeles yeren, per un sitiu, corporales, pos ocupaben un llugar material. Namái Dios yera un espíritu puru.

Escribió tres llibros sobre'l Espíritu Santu y dos sobre la gracia divina, amás de sermones y cartes varies.

Fausto de Riez adoptó les posiciones de Juan Casiano y Vicente de Lérins sobre la gracia y el llibre albedríu, pero foi condergáu con ellos por semipelagianismo nel Conciliu d'Orange (529).

La oposición a Fausto nun se desenvolvió totalmente mientres la so vida, morriendo con una merecida fama de santidá. Foi consideráu santu y la Ilesia ortodoxa venerar el 18 de xineru. Na Provenza fundamentalmente, la so fiesta ye'l 28 de setiembre.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 100941176. Data de consulta: 17 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: Mirabile: Digital Archives for Medieval Culture. Llingua de la obra o nome: italianu. Editorial: SISMEL – Edizioni del Galluzzo.
  3. Fauste (saint) -0410?-0495?, De la grâce de Dieu et du Llibre Arbitre, = De gratia dei et llibero arbitrio, Digne, Association pour l'étude et la sauvegarde du patrimoine religieux de la Haute-Provence : 1996, 162 p. (En francés)

Fuentes[editar | editar la fonte]