Claudia Rhédey

De Wikipedia
Claudia Rhédey
Vida
Nacimientu Sângeorgiu de Pădure (en) Traducir21 de setiembre de 1812[1]
Nacionalidá Bandera de Imperiu austriacu Imperiu austriacu
Muerte Ptuj1 d'ochobre de 1841[1] (29 años)
Sepultura Sângeorgiu de Pădure (en) Traducir
Causa de la muerte muerte accidental (es) Traducir
Familia
Padre Ladislas Rhedey de Kis-Rhede
Madre Agnès Inczedy de Nagy-Varad
Casada con Alejandro de Wurtemberg (es) Traducir (1835 – )[2]
Fíos/es
Pueblu Rhédey family (en) Traducir
Estudios
Llingües falaes húngaru
alemán
Oficiu aristócrata
Cambiar los datos en Wikidata

La condesa Claudia Rhédey de Kis-Rhéde (Sângeorgiu de Pădure, Transilvania (entós parte de Hungría); 21 de setiembre de 1812-1 d'ochobre de 1841) foi una noble húngara, esposa del duque Alejandro de Wurtemberg. El so fíu Francisco, duque de Teck foi padre de María de Teck, reina consorte de Xurde V del Reinu Xuníu y güela paterna de l'actual soberana Sabela II.

Foi fía del conde Ladislao Rhédey de Kis-Rhéde y la so esposa, la baronesa Inés Inczédy de Nagy-Várad. Dende la so nacencia llogró'l títulu de condesa.

Matrimoniu y descendencia[editar | editar la fonte]

En 1835 casóse col duque Alejandro de Wurtemberg, fíu del duque Luis de Wurtemberg, hermanu menor del rei Federico I de Wurtemberg. Por cuenta de les lleis alemanes en rellación a la llinia de socesión, y a qu'ella nun pertenecía a nenguna Casa Real, el so matrimoniu foi declaráu morganáticu y foi-y negáu'l títulu de duquesa. Sicasí, dempués foi nomada condesa de Hohenstein, y a la so familia fuéron-yos daos los títulos alemanes de duques y princeses de Teck.

El matrimoniu tuvo trés fíos:

Primeramente los sos fíos llograron el títulu de condes de Hohenstein, heredáu de la so madre. Sicasí en 1863 fueron nomaos príncipes de Teck col tratamientu de Alteza Serenísima nel Reinu de Wurtemberg.

El so fíu, el príncipe Francisco de Teck foi nomáu duque de Teck. Casóse cola princesa María Adelaida de Cambridge, nieta del rey Xurde III del Reinu Xuníu y convirtióse nun miembru de la Familia Real Británica. La so fía María de Teck casóse col príncipe Jorge, duque de York, en xunetu de 1893, convirtiéndose en reina consorte en mayu de 1910. L'actual monarca Sabela II ye la tataranieta de Claudia.

Claudia morrió n'Austria en 1841 en siendo arollada fatalmente por unos caballos y quedar mentalmente inestable esi mesmu añu.

Referencies[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: The Peerage. Identificador de persona en The Peerage: p10096.htm#i100951. Apaez como: Countess Claudine Rhédey von Kis-Rhéde. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Autor: Darryl Lundy. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Identificador de persona en The Peerage: p10096.htm#i100951. Data de consulta: 7 agostu 2020.
  3. 3,0 3,1 Afirmao en: The Peerage. Llingua de la obra o nome: inglés. Autor: Darryl Lundy.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]