Margarita I de Borgoña

De Wikipedia
Margarita I de Borgoña
Vida
Nacimientu 1309
Nacionalidá Bandera de Francia Francia
Muerte París9 de mayu de 1382 (72/73 años)
Sepultura basílica de Saint-Denis (es) Traducir
Familia
Padre Felipe V de Francia
Madre Xuana II de Borgoña
Casada con Lluis I de Flandes (1320 (Gregorianu) – )[1]
Fíos/es Luis II de Flandes (es) Traducir
Hermanos/es
Pueblu Casa de los Capetos (es) Traducir
Estudios
Llingües falaes francés
Oficiu política
Cambiar los datos en Wikidata

Margarita de Francia (1309 – 9 de mayu de 1382París) foi una noble francesa, la segunda fía de Xuana de Chalons, condesa Palatina de Borgoña, y de Felipe de Francia, conde de Poitiers. Per vía paterna yera nieta de Felipe IV de Francia y de Xuana I de Navarra.

Nel añu 1316 el so padre asocedió a Juan I como rei de Francia col nome de Felipe V; esta coronación llevó a que Margarita fuera comprometida con Lluis I de Flandes, que se convirtió en gobernante de Flandes, Nevers y Rethel.

El padre de Margarita morrió en 1322, y la so hermana mayor nun pudo asocede-y en virtú de la llei sálica; la reina viuda, madre de Margarita de Francia, heredó de la so propia madre'l territoriu de Artois, y en 1349, muerta la reina, #heredar la hermana mayor de Margarita, Xuana III de Borgoña.

Luis de Flandes morrió na batalla de Crécy y l'únicu fíu de Margarita de Francia y el so maríu #convertir en Lluis II de Flandes y amás en Duque de Brabante. La nieta de Margarita, fía de Lluis II, llamada Margarita de Flandes casóse col nietu d'hermana mayor, Felipe de Rouvre. Pero la muerte del nuevu noviu #convertir a ella na Condesa de Artois y Borgoña, y non a la so nieta.

A la so muerte les sos posesiones pasaron al so fíu, y de los so fíu #facer finalmente a la so nieta. Foi soterrada na Basílica de Saint-Denis por ser fía d'un rei, el so cadabre foi'l postreru en ser profanáu mientres na Revolución francesa

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Identificador de persona en The Peerage: p10522.htm#i105211. Data de consulta: 7 agostu 2020.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]