Marisabel Rodríguez

De Wikipedia
Marisabel Rodríguez
Primera dama de Venezuela (es) Traducir

2 febreru 1999 - 13 agostu 2004
Alicia Pietri - Cilia Flores
diputáu de Venezuela

Vida
Nacimientu Barquisimeto23 de payares de 1964 (59 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Llingua materna castellanu
Familia
Casada con valor desconocíu
Hugo Chávez (1997 – div. 2004)
Fíos/es 2
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodistapolítica
Creencies
Relixón católico (es) Traducir
Partíu políticu Por la Democracia Social (es) Traducir
Podemos
Cambiar los datos en Wikidata

Marisabel Rodríguez (23 de payares de 1964Barquisimeto) ye relacionista pública, productora y llocutora de radio y televisión venezolana. Foi segunda esposa del ex-presidente venezolanu Hugo Chávez y Primer Dama de la República 1999-2004.

Biografía[editar | editar la fonte]

Ye fía de Vicente Rodríguez y María del Carmen Oropeza.[ensin referencies] Mientres casi dos décades, Marisabel tuvo trabayando nel área de comunicación social, especialmente de rellaciones públiques y como editora de la seición de sociales del periódicu El Impulso.

Rodríguez ye presentadora y productora de programes de radio. Produció "El Club de los Esploradores", una revista pa neños. Trabayó n'estaciones de televisión como Telecentro y Neños Cantores Televisión de Barquisimeto. Tamién produció'l programa informativu de radiu "Líder na Noticia".

Tuvo casada en trés causes. El so primer maríu foi Allessandro Lanaro Pérez. Casada con Chávez en 1999 divorciar d'él nel 2004.[1] El so actual home ye Félix Lisandro García, un instructor de tenis.

Tien dos fíos: Raúl Alfonzo Ramírez Rodríguez y Rosa Inés Chávez Rodríguez.

El 7 de mayu de 2008 Marisabel Rodríguez recibió una citación d'un tribunal por una demanda fecha por Hugo Chávez na so contra.[2] El presidente venezolanu quexar de que Marisabel acutába-y l'accesu a la so fía Rosinés, asuntu qu'ella desmintió. Pocos díes dempués Chávez retiró la demanda.[3][4]

Carrera política[editar | editar la fonte]

En 1999, Marisabel Rodríguez foi escoyida miembru de l'Asamblea Constituyente; organismu encargáu de redactar la Constitución de Venezuela de 1999. Depués foi Presidenta de la Constituyente Social y la Comisión de Derechos. Amás foi Presidenta de la Fundación del Neñu, una organización financiada pol Estáu p'ayudar y sofitar a los neños en tol país.

En 2007 fixo campaña pola opción del “NON” nel Referendu constitucional de Venezuela de 2007. En 2008 foi candidata a l'alcaldía del conceyu Iribarren col sofitu del Partíu PODEMOS nes Eleiciones rexonales de Venezuela de 2008, pero llegó al 3° llugar con apenes el 4% de los votos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]