Maritxu Sangroniz

De Wikipedia
Maritxu Sangroniz
Vida
Nacimientu Santiagu9 de payares de 1973 (50 años)
Nacionalidá Bandera de Chile Chile
Estudios
Estudios Universidá Gabriela Mistral
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata

Maritxu Sangroniz Irizar (9 de payares de 1973Santiagu) ye una periodista y presentadora de noticies chilena.

Perfil profesional[editar | editar la fonte]

Llogró'l so títulu profesional na Universidá Gabriela Mistral. La so carrera empezó na canal Rock & Pop, onde foi parte de la producción del programa Mira quién habla. De siguío reemplazó a Consuelo Saavedra como presentadora de El pulso. En 1997 integrar a la canal televisiva Mega pa presentar el programa políticu Seamos concretos, xunto a Gregorio Amunátegui.

Los sos siguientes proyeutos incluyeron los programes Cara y sello (1999-2000) y 48 horas (2003). Amás foi cara del noticieru central mientres más de 10 años, pasando depués al informativu de mediudía del departamentu de prensa. Tamién tuvo al so cargu'l noticiario central dominical y el programa de corte cultural Vuelta a la manzana. En marzu 2017 arrenunció a la estación televisiva Mega —onde se desempeñó mientres 20 años— pa dedicase a proyeutos personales rellacionaos con estudios de posgráu.[1]

Tamién trabayó na radio, primero na emisora Radio El Conquistador y darréu como presentadora de los programes "Gente Oasis" ya "Intensamente" en Radio Oasis, qu'anguaño pertenez a Pauta FM.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]