Hora del té

De Wikipedia
Hora del té, una de les costumes más conocida de la Gastronomía del Reinu Xuníu.
Una distribución de sándwiches sirvíos col té.

La hora del té (n'inglés tea time o afternoon tea) ye un costume tradicional británica na que les persones d'alta sociedá tomaben el a les 5 de la tarde. Dende'l tiempu de la industrialización, la hora de la te pa la clase trabayadora, les persones que trabayen de nueve a cinco, modificóse porque se convierte nun bon momentu pa unos bocaos o merienda antes de la cena. Esta actividá inclúi té y galletes o pasteles de dellos tipos, siendo'l más tradicional los del tipu: scones. N'otros casos, el té puede incluyir un acompañamientu saláu. Por cuenta de los cambeos de los horarios modernos, munchos hoteles ufierten la hora de la te ente les 3 y 5 de la tarde, con tolos bocaos tradicionales como los pequeños sándwiches de pepinu.

Tea time o hora del té, ye un vezu británicu que xeneralmente socede a les 4 p.m. Nun ye puramente una hora de tomar , sinón más bien consiste na cena, que xeneralmente se preparar al llegar del trabayu ente les 6 y les 7 de la tarde, pa dempués ver la televisión o disponer d'abondu tiempu llibre pa otres actividaes.

Tea break[editar | editar la fonte]

El tea break ye un pequeñu descansu mientres les hores de trabayu consistente en 15 minutos, nel cual suelse tomar un bon tazón de o café y un sándwich (tea sandwich). Nuna xornada de trabayu suel haber un tea time y dos tea breaks.

Primero que s'introduxera'l té nel Reinu Xuníu, los británicos teníen dos comíes principales: l'almuerzu y la cena. El costume de tomar el té empezó nel sieglu XVIII, cuando la xente diba realizando la cena cada vez más tarde y empezóse a tener una xinta más llixera ente l'almuerzu y la cena. Aun así, esto dexaba munches hores ente delles comíes. Dellos miembros de l'aristocracia acostumar a tomar una taza de té xunto con un aperitivo alredor de los cinco de la tarde. Esti costume llogró gran popularidá estendiéndose a otres clases sociales.

Referencies al tea time[editar | editar la fonte]

Na tira risible d'Asterix en Bretaña menta esti costume d'una manera humorística, pos podemos ver cómo'l bretones atayen una batalla contra los romanos pa tomar el té.

Ver tamién[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]