Anna Paquin

De Wikipedia
Anna Paquin
Vida
Nacimientu Winnipeg24 de xunetu de 1982[1] (41 años)
Nacionalidá Bandera de Canadá Canadá
Bandera de Nueva Zelanda Nueva Zelanda
Residencia Venice (es) Traducir
Llingua materna inglés
Familia
Casada con Stephen Moyer (2010 – )
Fíos/es 2
Estudios
Estudios Universidá de Columbia
Windward School (en) Traducir xunu 2000)
Raphael House Rudolf Steiner School (en) Traducir
Hutt Intermediate School (en) Traducir
Windward School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu actriz de teatru, actriz de cineactriz de televisión
Premios
Nominaciones
IMDb nm0001593
Cambiar los datos en Wikidata

Anna Helene Paquin (24 de xunetu de 1982Winnipeg) ye una actriz canadiense-neozelandesa, ganadora d'un Óscar con tan solu once años. Magar ganar el premiu tan nuevu llogró caltener una carrera coherente, especialmente en cine independiente y televisión, y conocer pola so discreción en redol a la so vida privada. Los sos papeles más populares son el de Rogue de la triloxía X-Men y el de Sookie Stackhouse de la serie de televisión True Blood.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nació en Winnipeg, Manitoba, Canadá, el 24 de xunetu de 1982. Ye fía de Brian Paquin, profesor canadiense d'institutu d'educación física y Mary Paquin (Brophy de soltera) profesora d'inglés y nacida en Nueva Zelanda. Tien un hermanu, Andrew (1977), y una hermana, Katya (1980). Camudar a Lower Hutt en Nueva Zelanda a los cuatro años d'edá.

En Nueva Zelanda estudió en Raphael House Rudolf Steiner School hasta los ocho años y depués cursó l'añu académicu 1994-1995 en Hutt Intermediate School en Wellington. En 1995, mientres taba grabando Volando llibre, los sos padres decidieron divorciase. Cuando Anna tenía 15 años, ella y la so madre decidieron treslladase a Los Angeles pa impulsar la so carrera como actriz. Terminó l'institutu na Windward School, llogrando'l so diploma en xunu de 2000, y dempués treslladóse a Nueva York onde se matriculó na Universidá de Columbia hasta que la abandonó un añu dempués pa centrase na so carrera como actriz. Anna siguió viviendo en Nueva York hasta qu'en 2007, pola mor del rodaxe de True Blood, camudar a Venice (Los Angeles).

En 2001, adquirió la nacionalidá neozelandesa, talmente que tien doble nacionalidá canadiense y neozelandesa, anque ella manifestó que se considera neozelandesa.

Anque s'amuesa reticente a falar de la so vida privada sábese que salió col actor Logan Marshall-Green dende 2004 hasta 2005. A finales d'esi mesmu añu empezó a salir con Kieran Culkin hasta 2007, col que trabayara en After Ashley y en Margaret. Anguaño ta casada col so compañeru de repartu de True Blood Stephen Moyer, dambos empezaron a salir pocu dempués de les audiciones pa la serie, que fueron antes del branu de 2007. Nun confirmaron la so rellación hasta febreru de 2009 nuna entrevista pa la revista TV Guide US y seis meses dempués anunciaron que taben comprometíos[4] pa casase en Malibú el 21 d'agostu del siguiente añu.[5] En marzu de 2012 la pareya anunció que seríen padres,[6] dando Anna a lluz a principios de setiembre a un neñu y una neña. El 1 d'abril de 2010, como parte de la campaña publicitaria "Give a Damn" destinada a recaldar fondos pa una organización a favor de los derechos LGBT, almitió públicamente ser bisexual.[7]

En 2008 súpose qu'a la so hermana Katya diagnosticárase-y en 2006 un tumor cerebral contra'l que taba lluchando pola so vida. En 2009 someter a la so cuarta intervención quirúrxica. Esi añu nuna entrevista sobre la so interpretación d'Irena Sendler en The Courageous Heart of Irena Sendler Anna comentó sobre la fortaleza de Irena comparándola cola situación de la so hermana:

Ye un sentimientu d'impotencia, pero coles mesmes tienes que ser fuerte por otra persona, porque si tu tas asustada, nun puede comparase colo asustada que tien que tar esa persona
Anna Paquin[8]

En delles ocasiones Anna declaró que se considera una persona bien atlética y que suel prauticar la natación, boxéu,[9] correr, montar en longboard (monopatín más llargu), allega a clases de Ballet y monta en bici. Ente les sos aficiones tamién s'atopen el puntu, ye siguidora del rugby y gústa-y la fotografía; amás sabe tocar el violonchelu y el pianu y gústa-y cantar. Considérase una adicta al café y al trabayu, como ella mesma diría workaholic,y ye una gran amante de los animales. Ye fan del grupu de música independiente Nine Inch Nails, de Fiona Apple y de The Beatles.

A lo llargo de los años la so guapura foi reconocíu en delles llistes de revistes como la revista Teen People qu'en 2002 nomar una de les 25 estrelles más sexys per debaxo de los 25, la revista Maxim dio-y puestu 69 de Les 100 persones más sexys en 2001,[10] el puestu 50 en 2008,[11] el puestu 84 en 2010,[12] y el 76 en 2014,[13] ente que AskMen.com dio-y el puestu 71 d'ente Les 99 muyeres más deseyaes de 2009[14] y el puestu 79 en 2010,[15] tamién apaeció na llista de Los famosos más sexys de 2010 de la revista Playboy.[16] Tien un diastema bien visible. Tien dos tatuaxes: una A nel so todíu derechu y un pequeñu círculu na so muñeca izquierda.

Actriz[editar | editar la fonte]

Cine[editar | editar la fonte]

The Piano. L'empiezu d'una carrera[editar | editar la fonte]

En 1991 Anna allegó a l'audición de la película The Piano pa nun tener que dir a clase esi día y acompañar a la so hermana, que yera la que primeramente se presentaba pal papel de Flora. Foi escoyida pal papel d'una audición de más de 1.000 neñes actrices. Esta película suposo el so debú y foi bien emponderada pola crítica amás de vali-y un Óscar a la meyor actriz de repartu con tan solu once años, lo que la convirtió na segunda ganadora más nueva d'un Óscar na historia, namái por detrás de Tatum O'Neal. L'aceptación del premiu foi una de les más singulares de los Óscar yá que cuando Anna xubió al escenariu a recoyer la so estauína quedóse más de 20 segundos[17] ensin dicir nada y riéndose, faciendo que tol teatru Kodak rir con ella. Cuando terminó de dicir el so discursu volvió sentase colos sos padres dexando a Gene Hackman solo nel escenariu ensin una actriz ganadora que llevar a la sala de prensa. Anna ye la primer actriz nacida en Canadá en ganar un Óscar y la única actriz neozelandesa que tien unu. Mientres munchos años caltuvo guardáu'l so Óscar nel armariu por que los sos amigos nun se sintieren incómodos cuando fueren visitala pero anguaño tener a la vista nel so tocador.

Otru datu interesante ye que cuando ganó l'Óscar, Paquin superó destacadamente a l'actriz Holly Hunter qu'interpretó a la so madre na película y resultó esa mesma nueche ganadora del Óscar a la meyor actriz por dicha interpretación y taba tamién nomada na mesma categoría pol so papel secundariu n'otru filme llamáu The firm. Años más tarde, en 2007, Holly foi nomada en LA Times una de les actrices en perder un Óscar con más gracia.

P'Anna The Piano supunxo la so primer incursión nel mundu de la interpretación pero pese al Oscar punxo de manifiestu que tamién sería la postrera, pos nun tenía la intención de siguir nel mundu de la interpretación. Nun ye d'estrañar, pos enantes la única ambición profesional que tuviera yera aportar a primer ministra de Nueva Zelanda o abogada. Sicasí debíu al interés qu'amosaron por ella diversos direutores y la prestixosa axencia de representación William Morris Agency Anna paeció reconsiderar la so postura y decidió siguir la so carrera como actriz.

Adolescencia y primeros papeles[editar | editar la fonte]

Tres The Piano una de les primeres ufiertes foi'l papel de Enola na película de Kevin Costner Waterworld (1995), pero finalmente'l papel foi para Tina Majorino. Anna siguió trabayando en cine en producciones como Jane Eyre, de Franco Zeffirelli, adautación de la novela de Charlotte Brontë onde interpretaba a la protagonista na so etapa infantil o en Fly Away Home, sobre una neña que trataba d'enseñar a un grupu de gansos güérfanos a volar.

En 1997 trabayó en Amistá, dirixida por Steven Spielberg, onde tuvo un pequeñu papel como la reina Sabela II d'España, la película ye un drama históricu qu'enceta la tema de la esclavitú y la llibertá. Dempués vendríen papeles en cintes independientes como na adautación al cine de la obra de teatru Hurlyburly: Hurlyburly; en A Walk On The Moon un drama sobre la infidelidá ambientada a finales de los años 60; y Destinos cruzaos un drama sobre la vida de 9 persones y la repercusión que les armes de fueu tienen sobre les sos vides. Tamién trabayó na comedia romántica adolescente She's All That.

X-Men: el primer blockbuster y nuevos proyeutos[editar | editar la fonte]

Nun foi hasta que consiguió'l papel de Rogue na película X-Men (2000) cuando llogró nuevamente la reconocencia mundial, dichu papel repitir nes remortines: X-Men 2 (2003) y X-Men: The Last Stand (2006) y un cameo na versión cinematográfica de X-Men: Days of Future Past (2014). Sicasí la carrera d'Anna Paquin siguió más venceyada al cine independiente qu'al comercial. En grabando X-Men poner a les órdenes de Cameron Crowe na aplaudidísima y premiada con un Óscar al meyor guión orixinal Cuasi famosos (2000). Anna impresionó tanto al direutor mientres la so audición que desenvolvió más el so personaxe pa la película. Tamién foi dirixida esi añu por Gus Van Sant en Finding Forrester. Mientres les vacaciones d'iviernu del so primer añu na Universidá de Columbia (2000) treslladar a Alemaña pa rodar xunto a Joaquín Phoenix Buffalo Soldiers, un drama bélicu con tintes de comedia y una fonderada de crítica escontra l'exércitu americanu que foi estrenada nel Festival Internacional de Cine de Toronto en 2001 tan solu trés díes antes de 11-S. Debíu al contestu social surden fuertes crítiques de dellos sectores de la sociedá polo que l'estrenu en cines foi retardáu hasta 2003. En 2002 treslladar a España a grabar la cinta de terror Darkness del direutor catalán Jaume Balagueró y unos meses más tarde consigue un papel en 25th Hour del direutor Spike Lee xunto a Edward Norton y Philip Seymour Hoffman, nella interpreta a la problemática alumna pola que Philip Seymour Hoffman siéntese atraíu. Anna sustituyó a Brittany Murphy dos díes primero qu'empezara el rodaxe. Pa esti papel fixo un piercing nel embelicu.

Nun principiu diba ser la protagonista de Bully (2001), pero per conseyu del so representante decidió salise del proyeutu. Esi añu tamién tuvo venceyada a la película Tart pero finalmente tampoco apaeció nella.

Dempués de 25th Hour llegaría'l rodaxe y l'estrenu de la segunda parte de la saga X-Men titulada X-Men 2: X-Men United, tres la cual en 2005 estrenaría The Squid and the Whale na que volvería coincidir con Jeff Daniels dempués de qu'esti inrterpretara al so padre en Volando Llibre, anque esta vegada foi'l so amante. Con esta cinta, y xunto a los sos compañeros de repartu, ganaría un Gotham Award. Amás la cinta foi nomada al Óscar como meyor guión orixinal.

Nel branu de 2005 volvió encarnar a Rogue en X-Men: The Last Stand magar que tuvo a puntu de nun participar una y bones el so contratu nun incluyía una tercer entrega. Anque tornaron tolos actores orixinales hubo un cambéu de direutor yá que Bryan Singer abandonó la película en plena fase de pre-producción y foi sustituyíu por Brett Ratner. Magar que nun se volvió falar de manera oficial d'una cuarta entrega, nuna entrevista concedida a IGN Anna espresó'l so deséu de volver encarnar a Rogue, siempres y cuando tenga la oportunidá d'interpretala como una heroína d'aición.[18]

A finales de 2005 mientres los descansos de X-Men: The Last Stand, empezó'l rodaxe de Margaret, un drama ambientáu en Nueva York, xunto a Matt Damon, Mark Ruffalo y Matthew Broderick. La película llevaba dellos años na mesa de montaxe y llegar a considerar una película imposible d'estrenar por cuenta de les múltiples demandes xudiciales qu'había redolada a ella.[19] Finalmente la productora Searchlight dio pasu a un estrenu bien discretu y llindáu n'EE.XX. a finales de setiembre de 2011.[20]

Dende l'estrenu de la tercer entrega de la saga X-Men tendríen que pasar cuatro años por qu'Anna volviera estrenar una película na gran pantalla, yá que Blue State (2008), la película de cultu Trick 'r Treat (2009)[21] y Open House (2010)[22] terminaron llanzándose direutamente en DVD. La so siguiente película estrenada en cine foi la comedia indie The Romantics que resultó ser un verdaderu fracasu de taquilla, recaldando tan solo 107.000$ n'Estaos Xuníos.[23]

En 2011 apaeció nun cameo en Scream 4,[24] na secuencia d'apertura, y protagonizó Margaret[25] onde'l so trabayu foi especialmente aplaudíu. Tamién llogró papeles de protagonista dos años dempués en Straight A's, xunto a Ryan Phillippe y Luke Wilson,[26] y al añu siguiente nel primer llargumetraxe de la so compañía productora, una cinta independiete llamada Free Ride[27]

Dempués de muncha especulación Bryan Singer anunció al traviés de la so cuenta de Twitter qu'Anna volvería encarnar a la mutante Rogue en X-Men: Days of Future Past.[28] Anna foi una de les primeres en rodar les sos escenes gracies a un "buecu" que la HBO fíxo-y mientres el rodaxe de la 6ª temporada de True Blood pero Mientres el procesu de montaxe'l direutor consideró que la so trama esviaba l'atención de la trama principal y decidió esaniciala dafechu cola ayuda de dellos reshoots. Finalmente solo sobrevivió un pequeñu cameo a la fin de la película. Un añu dempués les sos escenes fueron restauraes pal montaxe llamáu "Rogue Cut", que salió a la venta en DVD, Blu-Ray y plataformes dixitales[29] y que recibió una gran aceptación de crítica y ventes.

Dempués de True Blood[editar | editar la fonte]

En 2015 Anna punxo la so voz a una Tiranosauriu llamada Ramsey en The Good Dinosaur, una película d'animación de Pixar ambientada nun mundu nel que los dinosaurios nunca s'escastaron .[30] Foi la primer película de la compañía en nun llograr beneficios en taquilla.

Televisión[editar | editar la fonte]

Estreno Superman Returns (2006), pelo castañu

Anna tamién trabayó en televisión. En 1997 apaeció en La boda del mio hermanu que suponía la segunda adautación a la televisión de la novela de Carson McCullers llamada Frankie y la boda. Diez años dempués apaecería na película pa televisión de la HBO Sotierra'l mio corazón en Wounded Knee, nel que sería'l so primer papel adultu de tola so carrera. Trátase de l'adautación del best-seller del mesmu nome escritu por Dee Brown. Nella interpreta a Elaine Goodaley la so interpretación supúnxo-y el regresu al circuitu de premios dende'l Oscar de 1994, siendo nomada como meyor actriz secundaria nuna película pa la televisión nos Emmy y en categoríes similares nos Globu d'Oru y los Premios del Sindicatu d'Actores.

En 2007 Anna xunióse como protagonista a la serie creada por Alan Ball pa la HBO True Blood y ye l'adautación de les de noveles Southern Vampire de Charlaine Harris. Na serie Anna interpreta a Sookie Stackhouse una camarera de Louisianna cola capacidá de lleer mentes (telépata) que vive nun mundu compartíu con vampiros y que se siente darréu atraida por Bill, el primer vampiru que llega a la pequeña ciudá en que vive. Pa encetar el personaxe se tiñó el pelo de roxu y sometióse a sesiones d'esprái pa paecer más amorenada. La serie fíxo-y y ganar el so primer Globu d'Oru,[31] según una nominación a los SAG,.[32] Amás en 2010 asitiar como una de les actrices meyor pagaes de televisión al algamar un caxé de $75.000 por episodiu[33] y que llegaría a los 200.000 por episodiu en 2012 y a 275.000 en 2013.[34]

La serie estrenóse en setiembre de 2007, y magar un arranque daqué fluexu consiguió cerrar la temporada como la tercer serie de mayor audiencia de la cadena calteniendo medríes d'audiencia hasta la quinta temporada. En setiembre de 2013, mientres el hiatus ente la 6ª y 7ª temporada, anuncióse que la séptima sería la última temporada.[35]

En 2009 Anna protagonizó'l nuevu proyeutu de Hallmark Hall of Fame, una película pa televisión titulada The Courageous Heart of Irena Sendler. Ye una película basada nel llibru escritu por Ana Mieszkowska en 2005 tituláu La madre de los neños del holocaustu: la historia de Irena Sendler, que narra la vida de la polaca Irena Sendler.

En 2012 foi l'actriz escoyida por Jane Campion pa protagonizar la so mini-serie Top of the Lake,[36] pero por cuenta del so embaranzu'l papel protagonista terminó en manes d'Elisabeth Moss. Esta collaboración supondría'l primer realcuentru de Campion, Paquin y Holly Hunter dende El Pianu.

El primer proyeutu na pequeña pantalla, dempués de True Blood, va ser Roots. La miniserie va suponer una nueva adautación de la novela homónima d'Alex Haley, que va incorporar más material orixinal que la versión de 1977 según material d'investigación, y va estrenase en 2016. Nella Anna va interpretar a Nancy Holte, la esposa d'un oficial de la Confederación con una axenda propia en cuanto al manexu d'esclavos.[37] Tamién tien en desarrollu, al traviés de la so compañía de producción, una miniserie cola HBO. Trátase de l'adautación de la novela de Kate Manning My Notorious Life, que va ser renombrada como Madame X, onde Anna va interpretar a una comadrona y defensora del albuertu qu'escupulicia a la victoriana sociedá del Nueva York del sieglu XIX[38]

Teatru[editar | editar la fonte]

Nel campu teatral fixo'l so debú nel off-Broadway en 2001 na producción de The Glory of Living na que la dirixió'l tamién actor Philip Seymour Hoffman, p'Anna foi una esperiencia perimportante na so carrera como actriz declarando que Phillip ye unu de los dioses del so universu por "controlar cada unu de los pequeños malos vezos que tengo como actriz ". Foi nomada pa un premiu Drama Desk y ganó un Theatre World como actriz secundaria pola so actuación. La so segunda incursión teatral sería en Londres con This Is Our Youth en 2002 xunto a Hayden Christensen y Jake Gyllenhaal. Dempués de tornar a Nueva York y tres un periodu alloñada de los escenarios por cuenta de rodaxes de cine vendríen Roulette y The Distance From Here, dambes en 2004, y After Ashley en 2005. En 2004 consiguió'l Drama Desk Awards por The Distance From Here xunto a los sos compañeros de repartu pola meyor interpretación en grupu.

Obres de teatru
Fecha Obra Teatru Personaxe
15 de payares-22 d'avientu de 2001 The Glory of Living MCC Theater - Nueva York Lisa
15 de marzu-20 d'abril de 2002 This our youth Garrick Theater - Londres Jessica Goldman
15 de febreru-29 de marzu de 2004 Roulette Ensemble Studio Theatre - Nueva York Jenny
6 de mayu-5 de xunu de 2004 The Distance From Here MCC Theater - Nueva York Shari
13 de setiembre de 2004 24 Hour Plays - South Of The Border MCC Theater - Nueva York Maylene
28 de febreru-3 d'abril de 2005 After Ashley Vineyard Theatre - Nueva York Julie Bell
23 d'ochobre de 2006 24 Hour Plays - The Blizzard MCC Theater - Nueva York Jenny

Internet[editar | editar la fonte]

En 2013 Anna fixo'l so debú n'internet cola canal de YouTube dedicáu a la producción de series de ficción llamáu Wigs. Protagonizó xunto a Maggie Grace la serie Susanna onde Anna dio vida a Katie, una muyer que sufre una fuerte depresión postparto que va obligar a la so hermana Susanna a faese cargu del so ñácaru y della mientres intenta permediar les sos nueves obligaciones col so trabayu na banca y los sos sentimientos atopaos sobre la maternidá.[39] La serie foi dirixida pol so creador, Jon Avnet, y estrenó los 6 primeros episodios el 14 de xunu y los 6 restantes el 21.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Filmografía como actriz
Añu Película Personaxe Notes Direutor
1993 The Piano Flora McGrath Óscar como Oscar a la meyor actriz de repartu meyor actriz de repartu, 1994 Jane Campion
1996 Jane Eyre Mozu Jane Eyre Franco Zeffirelli
Fly Away Home Amy Alden Carroll Ballard
1997 La Boda del mio Hermanu Frankie Addams Película pa televisión, The USA Network Fielder Cook
Amistá Sabela II d'España Steven Spielberg
1998 Hurlyburly Donna Anthony Drazan
1999 A Walk on the Moon Alison Kantrowitz Tony Goldwyn
She's All That Mackenzie Siler Robert Iscove
It's the Rage Annabel Lee James D. Stern
2000 X-Men Anna Marie / Rogue Bryan Singer
Cuasi famosos Polexia Aphrodisia Cameron Crowe
Finding Forrester Claire Spence Gus Van Sant
2002 Darkness Regina Jaume Balagueró
25th Hour Mary D'Annunzio Spike Lee
2003 X-Men 2 Anna Marie / Rogue Bryan Singer
El castiellu nel cielu Sheeta Voz. Película d'animación.
La película ye de 1986 y el doblaxe de 1999.
Hayao Miyazaki
Buffalo Soldiers Robyn Lee Gregor Jordan
2004 Steamboy James Ray Steam Voz. Película d'animación. Katsuhiro Ôtomo
2005 The Squid and the Whale Lili Noah Baumbach
Joan of Arc Xuana d'Arcu Voz. Película d'animación pa televisión, The Hallmark Chanel. Pamela Mason Wagner
2006 X-Men: The Last Stand Anna Marie / Rogue Brett Ratner
2007 Mosaic Maggie Nelson Voz Roy Allen Smith
Sotierra'l mio corazón en Wounded Knee Elaine Goodale Película pa televisión, HBO Yves Simoneau
Blue State Chloe Hamon Productora. Marshall Lewy
2008 - 2014 True Blood
Temporaes: I, II, III, IV, V, VI y VII
Sookie Stackhouse Serie de televisión, HBO
Protagonista (80 episodios)
Globu d'Oru a la Meyor Actriz de Serie de TV - Drama, 2009
Dellos
2009 The Courageous Heart of Irena Sendler Irena Sendler Película pa televisión, CBS John Kent Harrison
Trick 'r Treat Laurie Michael Dougherty
2010 Open House Jennie Cameo Andrew Paquin
The Romantics Lila Hayes Galt Niederhoffer
2011 Scream 4 Rachel Milles Cameo Wes Craven
Phineas y Ferb
Temporada III
Kristen Voz. Serie de televisión d'animación, Disney Channel
1 episodio
Robert Hughes
Jay Lender
The Carrier Kim Curtiu Scott Schaeffer
Margaret Lisa Cohen Kenneth Lonergan
2013 Straight A's Katherine James Cox
Susanna Katie Serie web, Canal Wigs Jon Avnet
2014 Free Ride Christina Milland Productora Shana Betz
X-Men: Days of Future Past Anna Marie / Rogue Cameo Bryan Singer
2015 X-Men: Days of Future Past. The Rogue Cut Anna Marie / Rogue Nuevu montaxe de la película con toles escenes de Rogue Bryan Singer
The Good Dinosaur Ramsey Voz. Animación por ordenador Película d'animación per ordenador Peter Sohn
2016 Roots Nancy Holt Mini serie A&Y
Episodiu 4
Bruce Beresford
Broken Gemma Pilotu pa l'ABC, non escoyíu Jeremy Podeswa
2017 Bellevue Annie Ryder Mini serie CBC Dellos
Philip K. Dick's Electric Dreams Sarah Serie de televisión Amazon (Antoloxía)
1 episodiu: Real Life
Jeffrey Reiner
Por Estrenar
2017 Alies Grace Nancy Montgomery Mini serie CBC
Post-producción
Mary Harron
The Parting Glass Post-producción Stephen Moyer
2018 Tell it to the bees Dr. Jean Markham Post-producción Annabel Jankel
2019 The Irishman Peggy Sheeran En rodaxe Martin Scorsese
??? Furlough Post-producción Laurie Collyer
Madame X Axie Muldoon Mini serie HBO
Preproducción
Productora
Lynn Shelton

Direutora[editar | editar la fonte]

Dientro poco Anna va encarar un nuevu retu profesional al dirixir y escribir la so primer película, que va ser The Pink Hotel.[40]

Productora[editar | editar la fonte]

Paquin Films[editar | editar la fonte]

Anna fundó al pie del so hermanu Andrew una compañía productora de curtia vida llamada Paquin Films. Con ella ficieron la película Blue State que s'estrenó nel Festival de Cine de Tribeca (NY) en 2007 onde llogró bones crítiques pero qu'en pasando por otros festivales de cine la MGM finalmente decidió sacala direutamente en DVD.

CASM Films[editar | editar la fonte]

En 2010 fundó SCAMP xunto a Cerise Hallam Larkin, Mark Larkin y el so home Stephen Moyer. La primer película de la productora foi la cinta Free Ride (2014) qu'Anna tamién protagonizó.[27] En 2012 la productora camudó'l so nome a CASM Films y añadió a los sos proyeutos Spitfire, l'adautación de la novela The Pink Hotel,[41] y el curtiu Civilianaire Boys' Club, siendo Anna la direutora de la segunda.

Mientres promocionaba Free Ride na edición de 2013 del Hamptons International Film Festival, Stephen Moyer mentó que la compañía tamién adquiriera los derechos del llibru Lonely Werewolf Girl de Martin Miller, y de dos guiones: un drama sobre'l suicidiu llamáu Columbia y Twinkle, una comedia sobre un xugador de ḥoquei alcohólicu que se convierte en profesor de ballet pa neñes de 6 años.[42] En mayu de 2014 anuncióse que CASM Films acababa de roblar un alcuerdu de 2 años cola HBO pa desenvolver series y películes amás de qu'Anna protagonizaría l'adautación de la novela Bury This de la escritora Andrea Portes[43] sobre la que finalmente non se llegó a un alcuerdu nes negociaciones[44]

En marzu de 2015 The Wrap anunció n'esclusiva que taben desenvolviendo una miniserie sol alcuerdu alcanzáu cola HBO y en colaborazión con Jack Black. Trátase de l'adautación de la novela de Kate Manning My Notorious Life, que va ser renombrada como Madame X, onde Anna va interpretar a una comadrona y defensora del albuertu qu'escupulicia a la sociedá del Nueva York del sieglu XIX[38]

Películes producíes por CASM Films
Añu Película Notes Escritor Direutor
2014 Free Ride Anna tamién la protagoniza Shana Betz Shana Betz
En Desarrollu
2018 Civilianaire Boy's Club Curtiu
Post-producción
Mark Larkin
The Parting Glass Protagonizada por Denis O'Hare Denis O'Hare Stephen Moyer[45]
Madame X Mini serie HBO
Protagonizada por Anna Paquin
Julia Hart Lynn Shelton
Twinkle Protagonizada por Stephen Moyer Howard Deutch
The Pink Hotel Adautación de la novela del mesmu nome d'Anna Stothard Anna Paquin Anna Paquin
Proyeutu ensin títulu[46] Trés histories enxareyaes ambietadas en Nueva York Denis O'Hare
Lonely Werewolf Girl Adautación de la novela del mesmu nome de Martin Millar Joe Ahearne[47]
Spitfire Dan Schaffer Jake West
Wildling

Otros trabayos y apaiciones[editar | editar la fonte]

En 1994 Anna Paquin grabó un CD llamáu La ñariz magnífica y otres maravíes d'Anna Fienberg, nel que narraba cuatro histories. Esi mesmu añu foi la imaxe de dellos anuncios de la compañía canadiense NetworkMCI pa los sos servicios de llarga distancia ya Internet. Anna tamién participó nes siguientes llectures:

  • Drug buddy de David Folwell. La llectura formaba parte de les MTC's 6@6 series y llevóse a cabu nel Manhattan Theater Club (Nueva York) el 16 de xunu de 2003. Will Frears foi'l direutor. Anna interpretó a Wendy.
  • Manuscript de Paul Grellong. Trátase de la presentación del Cape Cod Theatre Project de la obra de Grellong que duró tres díes, dende'l 10 de xunetu de 2003 al 12 de xunetu y fíxose na Falmouth Academy (Nueva York). Tuvo dirixíu por Ethan McSweeny y Anna encargar del papel de Elizabeth Hawkins.
  • Dog sees god: confessions of a teenage blockhead de Bert V. Royal, tuvo llugar el 9 de mayu de 2005 nel Westside Theatre (Nueva York), foi dirixíu por Tripp Cullman. Anna lleó la parte de Marcy.

En 2012 Anna convertir na imaxe pa la nueva llinia de laques d'uñes d'alta duración de OPI llamada GelColor.[48]

Premios y nominaciones[editar | editar la fonte]

Óscar[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Película Resultáu
1993 Meyor Actriz de Repartu The Piano Ganadora[49]

Globos d'Oru[editar | editar la fonte]

Añu Categoría Película Resultáu
1993 Meyor Actriz de Repartu The Piano Nomada
2007 Meyor Actriz de Repartu de Serie, Miniserie o Telefilme Bury My Heart at Wounded Knee Nomada
2008 Meyor Actriz de Serie de TV - Drama True Blood Ganadora[31]
2009 Meyor Actriz de Serie de TV - Drama True Blood Nomada
Meyor Actriz de Repartu de Serie, Miniserie o Telefilme The Courageous Heart of Irena Sendler Nomada

Otros premios y nominaciones[editar | editar la fonte]

Nominaciones[editar | editar la fonte]

2011 - Chicago Film Critics Association Awards: Meyor actriz por Margaret.[62]

Otres reconocencies[editar | editar la fonte]

  • El personaxe de Rogue de los cómics mientres años nun tuvo un nome humanu asina que-y punxeron el d'Anna Marie n'honor a Anna Paquin.
  • En 2005 apaeció nel puestu 93 del programa de Les 100 Meyores Estrelles Infantiles de la canal VH1.
  • Apaeció nel puestu 14 de los 15 canadienses que faen que les coses asocedan en Hollywood, na 3ª llista añal de los famosos más poderosos de Canadian Business (2007).[64]
  • En 2008 MovieFone dio-y el puestu 13 de les 25 meyores estrelles infantiles de tolos tiempos.
  • En 2008 USA Today considerar la Meyor interpretación femenina del añu en televisión por True Blood.[65]
  • En 2009 la revista Forbes considerar la séptima de Les 10 estrelles del añu que más rápidu crecieron.[66]
  • En 2011 The Village Voice considerar la meyor actriz del añu pol so papel en Margaret na so votación añal de cine compuesta por más de 100 de los críticos cinematográficos más relevantes.[67]
  • La revista LAWeekly tamién votó a Anna Paquin[68] como la meyor actriz del añu pol so papel en Margaret.
  • En 2014 la Revista The Advocate nomar finalista a Persona del Añu pol so defensa de la identidá bisexual y la so llucha contra los estereotipos negativos.[69]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w68661v8. Apaez como: Anna Paquin. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. Identificador CONOR.SI: 19085155. Afirmao en: CONOR.SI.
  3. URL de la referencia: http://www.theatreworldawards.org/past-recipients.html.
  4. People (5 d'agostu de 2009). «Anna Paquin & Stephen Moyer Are Engaged!» (inglés). Consultáu'l 6 d'agostu de 2009.
  5. US Magazine (21 d'agostu de 2010). «Anna Paquin and Stephen Moyer Get Married!» (inglés). Consultáu'l 22 d'agostu de 2010.
  6. EW (17 de marzu de 2012). . Consultáu'l 18 de marzu de 2010.
  7. Anne Paquin: "I'm Bisexual" Advocate.com. Consultáu'l 01-04-2010
  8. Naomi Pfefferman (19 d'abril de 2009). «A Righteous Role» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 22 d'abril de 2009. Consultáu'l 25 d'abril de 2009.
  9. People (1 de xunetu de 2009). «True Blood's Stephen Moyer on Anna Paquin: 'My Girl is Hardcore!'» (inglés). Consultáu'l 11 de xunetu de 2009.
  10. Maxim (2001). «The 2001 Hot 100 List» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 23 de xunetu de 2009. Consultáu'l 11 de xunetu de 2009.
  11. Maxim (2008). «The 2008 Hot 100 List» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 6 de xunetu de 2009. Consultáu'l 11 de xunetu de 2009.
  12. Maxim (2010). «The 2010 Hot 100 List» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 15 de mayu de 2010. Consultáu'l 16 de mayu de 2010.
  13. Maxim (2014). . Archiváu dende l'orixinal, el 23 d'ochobre de 2013. Consultáu'l 23 de mayu de 2014.
  14. Askmen.com (2009). «Top 99 women. 2009 edition» (inglés). Consultáu'l 11 de xunetu de 2009.
  15. Askmen.com (2010). «Top 99 women. 2010 edition» (inglés). Consultáu'l 11 de marzu de 2010.
  16. Fox News (11 de febreru de 2010). «Hugh Hefner's 2010 Sexiest Celebrities» (inglés). Consultáu'l 11 de marzu de 2010.
  17. Heller, Corinne (2 de xunu de 2012). «Anna Paquin, 11, wins Oscar for 'The Piano' - Oscar History (Videu)» (inglés). Videu. Consultáu'l 9 de xineru de 2013. «Ontheredcarpet.com»
  18. Matthew Fowler & Jim Vejvoda - IGN (2 de xunu de 2009). «Paquin Talks X-Men Future» (inglés). Consultáu'l 16 de xunu de 2009.
  19. «Kenneth Lonergan's 'Margaret': post-production in a courtroom» (inglés) (26 d'abril de 2009). Consultáu'l 5 de payares de 2009.
  20. Anne Thompson (22 de xunetu de 2010). «Black Swan Opens 67th Venice Biennale; American Films Expected; Where's Margaret?» (inglés). Consultáu'l 23 de xunetu de 2010.
  21. ExtraTV (13 d'ochobre de 2009). «Anna Paquin Horror Flick Goes Straight to DVD?!» (inglés). Consultáu'l 11 d'ochobre de 2010.
  22. DreadCentral.com (28 de xunetu de 2010). «Lionsgate Hosts Open House in August» (inglés). Consultáu'l 11 d'ochobre de 2010.
  23. Box Office Mojo. «Box Office Mojo: The Romantics» (inglés). Consultáu'l 11 d'ochobre de 2010.
  24. USA TODAY (25 d'agostu de 2010). «Anna Paquin and Kristen Bell to appear in 'Scream 4'» (inglés). Consultáu'l 25 d'escoso de 2010.
  25. Variety (3 d'agostos de 2011). «Lonergan's Margaret to finally hit theaters» (inglés). Consultáu'l 4 de setiembre de 2011.
  26. Variety (16 d'agostos de 2011). «Paquin, Phillippe to star in 'Straight A's'» (inglés). Consultáu'l 4 de setiembre de 2011.
  27. 27,0 27,1 Variety. «Gigandet joins Paquin in 'Free Ride'». Consultáu'l 13 d'ochobre de 2011.
  28. Bryan Singer. «Bryans Singer Twitter». Consultáu'l 26 de xineru de 2013.
  29. Entertainment Weekly. «'X-Men': Major change in this summer's 'Days of Future Past' -- EXCLUSIVE». Consultáu'l 28 d'avientu de 2013.
  30. Entertainment Weekly. «'The Good Dinosaur' reveals its voice cast». Consultáu'l 12 de xunu de 2015.
  31. 31,0 31,1 Golden Globes Awards. «Golden Globes 2008 Winners and nominates» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 18 d'agostu de 2010. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  32. SAG Awards. «SAG Awards 2010 nominates» (inglés). Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  33. TVSquad. «Who Earns What on TV? Stars' Pay Deals Revealed». Consultáu'l 11 d'agostu de 2010.
  34. TVGuide. «Who Earns What: TV's Highest-Paid Stars». Archiváu dende l'orixinal, el 23 d'agostu de 2013. Consultáu'l 21 d'agostu de 2013.
  35. USAToday. «HBO's 'True Blood' to end its run in 2014». Consultáu'l 3 de setiembre de 2013.
  36. Vulture. «Jane Campion on Top of the Lake, Spiritual Thinking, and Elisabeth Moss». Consultáu'l 18 de marzu de 2013.
  37. Deadline. «'Roots' A+Y Mini Sets Cast: Anna Paquin, Forest Whitaker, Jonathan Rhys Meyers, Derek Luke, Others Take On Iconic Roles». Consultáu'l 15 de setiembre de 2015.
  38. 38,0 38,1 The Wrap. «Jack Black, Anna Paquin, Stephen Moyer Developing HBO Miniseries 'Madame X'». Consultáu'l 5 de marzu de 2014.
  39. Deadline. «WIGS Greenlights 'Susanna' Starring Anna Paquin And Maggie Grace». Consultáu'l 9 d'abril de 2013.
  40. «The Pink Hotel Review». Consultáu'l 4 d'abril de 2013.
  41. forbookssake. «The Pink Hotel by Anna Stothard to be Adapted Into Film». Consultáu'l 14 de xunu de 2012.
  42. StarWatchMedia. «Cast of "Free Ride" interview at 21st annual Hamptons International FF». Consultáu'l 21 d'ochobre de 2012.
  43. Deadline. «The Third Man». Consultáu'l 8 de mayu de 2014.
  44. Twitter. «Andrea Portes Twitter». Consultáu'l 30 d'ochobre de 2014.
  45. Lumiere. «The Third Man». Consultáu'l 29 de marzu de 2014.
  46. True Blood The Vault. «EXCLUSIVE INTERVIEW: PART 4 STEPHEN MOYER'S FUTURE PROJECTS». Consultáu'l 8 d'avientu de 2014.
  47. Variety. «Brit shingle on Warp speed». Consultáu'l 1 de febreru de 2013.
  48. «Anna got Gelled». Archiváu dende l'orixinal, el 16 de marzu de 2012. Consultáu'l 7 de xineru de 2012.
  49. Academy Awards. «Academy Awards 1994 Winners and nominates» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 8 d'abril de 2010. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  50. LAFCA. «LAFCA Winners» (inglés). Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  51. OFCS. «OFCS Winners» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 19 de mayu de 2008. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  52. alt filme guide. «15th Gotham Awards – 2005» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 17 d'agostu de 2010. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  53. Satellite Awards. «Satellite Awards 2008 Winners» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 25 de xineru de 2010. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  54. Scream Awards. «Scream Awards 2009 Winners» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 26 de marzu de 2010. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  55. Satellite Awards. «Satellite Awards 2009 Winners» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 28 de setiembre de 2010. Consultáu'l 5 de xunetu de 2010.
  56. Scream Awards. «Scream Awards: meyor actriz de terror» (castellanu). Archiváu dende l'orixinal, el 21 d'ochobre de 2010. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2010.
  57. Scream Awards. «Scream Awards: meyor repartu» (castellanu). Archiváu dende l'orixinal, el 6 d'avientu de 2011. Consultáu'l 19 d'avientu de 2011.
  58. Variety. «London Critics drawn to 'The Artist'» (inglés). Consultáu'l 19 de xineru de 2012.
  59. ICS. «2012 ICS AWARD NOMINEES» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 16 de xineru de 2013. Consultáu'l 22 de xineru de 2012.
  60. Examiner. «FLIFF 28 promises more stars, films, parties and a brand new location» (inglés). Consultáu'l 17 d'ochobre de 2013.
  61. Satellite Awards. «SATELLITE AWARDS™ SALUTE DIVERSE ARTISTIC ACHIEVEMENTS OF 2010 NOMINEES» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 14 d'avientu de 2010. Consultáu'l 2 de dicbre de 2010.
  62. Chicago Film Critics. «2011 - Winners of the 23rd Annual Chicago Film Critics Awards (in bold) - Announced Dec. 19, 2011» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 24 d'avientu de 2011. Consultáu'l 19 d'avientu de 2011.
  63. IAWTV. «Nominees» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 28 de payares de 2015. Consultáu'l 13 d'avientu de 2013.
  64. Canadian Business (24 de setiembre de 2007). «The Celebrity Power List: How they shine» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 29 de marzu de 2008. Consultáu'l 11 de xunetu de 2009.
  65. USA Today. «"USA Today no meyor del 2008"». Consultáu'l 22 d'avientu de 2008.
  66. Lauren Streib and Taylor Lasley - Forbes (8 de xunu de 2009). «The Year's 10 Fastest-Rising Stars» (inglés). Consultáu'l 8 de xunu de 2009.
  67. The Village Voice. «Year-End Film Poll — 2011. Actress» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 29 de xunu de 2012. Consultáu'l 26 d'avientu de 2011.
  68. LAWeekly. «Film Poll — 2011:Actress» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 16 de xineru de 2012. Consultáu'l 7 de xineru de 2012.
  69. The Advocate. «Person of the Year: The Finalists» (inglés). Consultáu'l 6 de payares de 2014.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]