Fuercies de Defensa Civil

De Wikipedia
Fuercies de Defensa Civil
paramilitar
Direición Sierra Lleona
Historia
Fundación1997
Disolución 2002
Cambiar los datos en Wikidata

Les Fuercies de Defensa Civil o CDF fueron una organización paramilitar que lluchó na Guerra Civil de Sierra Lleona (1991-2002). Sofitaron el gobiernu electu d'Ahmad Texan Kabbah contra los grupos rebalbos del RUF (Frente Revolucionariu Xuníu) y el AFRC (Conseyu revolucionariu de les fuercies armaes). Gran parte de la CDF foi conformada pol grupu Kamajors, que ye una etnia mayoritaria en Sierra Lleona. Los Kamajors creen na maxa y utilícenlo pa defendese, al traviés de rituales ellos creen que pueden crear piel a prueba de bales. Trés líderes de la CDF fueron acusaos nel tribunal especial pa Sierra Lleona por crímenes de guerra.

Historia[editar | editar la fonte]

El términu "Fuercies de Defensa Civil" foi acuñáu ente 1997 y 1998 por sierraleoneses en Monrovia. El CDF incluyera a milicianos del Tamaboro Kuranko. L'oxetivu del títulu primordialmente yera pa crear un sentíu d'unidá y prerrogativas ente les milicies independientes. El grupu etnico más grande que trabayaba col CDF foi'l kamajoisia. La identidá de los kamajors ye sinónima de proteición y un significáu similar cuando les milicies de defensa movilizáronse dempués del fracasu del gobiernu de Sierra Lleona pa ganar a les fuercies rebalbes (Frente Revolucionariu Xuníu). Les milicies consolidáronse gracies a civiles que llegaron a resabiar de los militares, que vieron como los militares aportaron a tan peligrosos como los grupos rebalbos. Llueu cayeron so la influencia y la direición del académicu doctor Alpha Lavalie, del Conseyu de Gobiernu Provisional nacional y el Secretariu d'estáu, el teniente Tom Nyuma. La CDF aumentó'l so protagonismu ya influencia dempués de les eleiciones del partíu popular de Sierra Lleona en 1996, que se compón en gran parte polos miembros de Mende. Sam Hinga Norman, el xefe rexente de Jiama-Bongor cacicazgo, convertir nuna figura clave nel movimientu de kamajor y foi designáu como viceministru de SLPP de defensa. La CDF foi llargamente vista como la fuercia de seguridá de facto pal SLPP y entraría en conflictu direutu colos militares dempués de derrocar a los militares del gobiernu SLPP en mayu de 1997. En coordinación con Nixeria y la Xunión Africana, la CDF foi capaz de restablecer al SLPP al poder en marzu de 1998 y va constituyise oficialmente hasta la guerra civil onde se declaró oficialmente en xineru de 2002.

Otomíes[editar | editar la fonte]

El CDF esta acusada de violaciones de los derechos humanos y otomíes mientres la guerra civil de Sierra Lleona. Mientres la guerra, ellos lluchaben xunto a les tropes de la ECOMOG d'orixe nixerianu,

Escuela destruyida pol CDF

la CDF foi cómpliz o direutamente responsable de munchos de los acontecimientos de violencia en Sierra Lleona . Na ofensiva de xineru de 1999 la CDF foi acusada de cometer más de 180 execuciones de miembros del FRU que fueron prindaos y que nun pudieron validar la so culpabilidá. Amás, alredor de les ciudaes de Bradford y Moyamba, miembros de los Kamajors que se presentaron como rebeldes llanzaron dellos ataques contra la población civil qu'incluyó'l robu y l'asesinatu indiscrimináu. Tamién hubo innumberables rellatos d'abusos de la CDF sobre los neños, según el adoctrinamiento y la subordinación forzada de neños soldaos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]