First Automobile Works

Coordenaes: 43°51′29″N 125°14′47″E / 43.85794°N 125.2465°E / 43.85794; 125.2465
De Wikipedia
First Automobile Works
productor d'automóviles y fabricante de vehículos comerciales (es) Traducir
Llocalización
Sede Changchun
Direición República Popular China
Coordenaes 43°51′29″N 125°14′47″E / 43.85794°N 125.2465°E / 43.85794; 125.2465
First Automobile Works alcuéntrase en República Popular China
First Automobile Works
First Automobile Works
First Automobile Works (República Popular China)
Forma xurídica sociedad de responsabilidad limitada (es) Traducir
Historia
Fundación15 xunetu 1953
Sector
Industria industria del automóvil
Productos destacaos automóvil
camión
autobús
Participación empresarial
Organización matriz Comisión estatal para la supervisión y administración de los activos del Estado (es) Traducir
Filiales
Propietariu de
Datos económicos
Ingresos totales 594 030 250 000 ¥ (2018)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

First Automobile Works (embrivíu FAW; en chinu: 中国第一汽车) ye un fabricante d'automóviles de China, unu de los cinco grandes grupos automovilísticos d'esti país xunto a Dongfeng Motor Corporation, SAIC Motor, Chang'an Motors y Chery. La compañía foi fundada en 1953 ya inclúi a marques como Jiaxing, Xiali y Hongqi.

Historia[editar | editar la fonte]

First Automobile Works fundar en 1953 cola asistencia de Zavod Imeni Likhacheva y remata nel añu de 1956. Mientres los sos primeros trenta años d'esistencia, los sos modelos más importantes yeren el camión Jiefang CA-10, el primer automóvil producíu en masa en China basáu nel ZiL-150. La nueva xeneración del camión Jiafang, el CA141, salió a la venta en 1988. En 1991, FAW xunir a Volkswagen y empezó a enfocase na producción d'automóviles. De magar, formalizáronse alcuerdos con otres marques estranxeres, como Toyota y Mazda. Coles mesmes, FAW caltuvo'l so la so propia marca de modelos de luxu Hongqi dende 1958. En 2004, les sos ventes de vehículos superaron el millón d'unidaes.[1]

Logotipu[editar | editar la fonte]

El logotipu de FAW representa la combinación de los calteres chinos "一" ("primer") y "汽" ("automóvil"), representando a un ferre qu'estiende les sos ales.

Teunoloxía[editar | editar la fonte]

En 1988, Chrysler vendiólu a FAW bona parte de la maquinaria de producción, según la llicencia de diseñu de la so motor gasolina de 2.2 llitros de cilindrada qu'utilizaben los sos modelos de la plataforma K.

Alcuerdos[editar | editar la fonte]

FAW poseee munchos alcuerdos de fabricación d'automóviles en China. Xunto con Zhongxing, produz una versión llocal del Zhongxing Admiral en Altaysky Kray, Rusia.

  • Sichuan FAW Toyota Motor produz el Toyota Prius na ciudá de Changchun.
  • FAW-Volkswagen y Audi producen tres generación del Volkswagen Jetta, el Audi A4 y una versión de batalla llarga del Audi A6 na ciudá de Changchun.
  • Tianjin FAW Xiali Automobile Company fabrica'l Miles ZX40, una versión llétrica del Daihatsu Move, y el Tianjin TJ, una versión actualizada del Daihatsu Charade G100.
  • Tianjin FAW Daihatsu Motor Company ensambla el Xiali 2005, basáu nel Daihatsu Mira o V2.
  • FAWER Automobile Parts Company, desarrolladora y fabricante de autopartes.
  • FAW Mazda fabrica modelos de Mazda y vender so esa mesma marca.
  • FAW Jiefang Automobile Company
  • FAW Car Company
  • FAW Haima Motor Co.
  • Changchun FAW Sihuan Automobile Company
  • En 2011 FAW robla alcuerdu cola compañía española SEAT, pa ensamblar el so modelu Ibiza.[2]

Haima[editar | editar la fonte]

FAW Haima Motor Co., ye una división de FAW con base na Isla Hainan, al sur de China ("Haima" significa Hainan Mazda). Orixinalmente, la firma Hainan Autu Works foi frutu d'un alcuerdu con Mazda, y producía modelos de la marca xaponesa, por casu el Hainan CA7130, similar al Mazda 323.

FAW adquirió la compañía a finales de los años 1990, quien tenía otru alcuerdu con Mazda pa producir el Mazda 6 na provincia de Jilin. Por cuenta de esto, Haima foi rellanzada como una marca propia, de la mesma manera que Xiali y Hongqi, con modelos desenvueltos pola so cuenta. El primeru sería'l Haima Family II, un sedán basáu na mecánica del Mazda 323.

Entá hai nel mercáu modelos Haima en dellos países como Chile onde los modelos Haima 2, Haima 3 y el furgón F-Star vender en volume. Fortaleza ye'l concesionariu local, filial del grupu Gildemeister.

Méxicu[editar | editar la fonte]

El 22 de payares de 2007, FAW y el Grupo Salinas roblaron un alcuerdu pa formar una sociedá (GS Motors) y por aciu esta nueva compañía construyir una planta en Michoacán, Méxicu, que taría llista nel 2010. D'esta forma, FAW tresformar n'unu de los primeros fabricantes chinos n'operar nuna planta en Llatinoamérica (Chery yá tien una planta d'armáu del so modelu Tiggo nel Uruguái). Mentanto, una subsidaria de GS Motors, GS Distribución importaría y vendería los modelos de FAW nes tiendes del grupu Elektra (propiedá del Grupu Salinas) y en locales propios. Nel 2008 empezaron a esportar el modelu Vita al Uruguái.

Desafortunadamente los planes de FAW fueron insuficientes al haber baxa demanda d'estos vehículos, polo cual dióse-y una prórroga de 6 meses pa cumplir y reorganizar la empresa, hasta la fecha nun hubo negociaciones asina que la so salida del mercáu mexicanu ye inminente.

Sicasí, les mires pa la venta y producción de camiones y autobuses, incluyíos los llétricos, son meyores. En 2006 el so filial FAW Truck And Bus estableció una sociedá con inversionistas mexicanos pa crear Giant Motors Latin America y distribuyir los camiones (FAW) en Méxicu y estableciendo una planta d'ensamblaxe en Ciudá Sahagún, Hidalgo. [3]

Chile[editar | editar la fonte]

Va dellos años, MACO I.C.S.A. convirtióse n'esclusivu representante de FAW na nación suramericana, y entá representa dellos modelos de la marca, yá sían camiones o automóviles.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Per países[editar | editar la fonte]