Nottingham Forest Football Club

De Wikipedia
Nottingham Forest Football Club
Nottingham Forest F.C.
Situación
Estáu Reinu Xuníu
Datos
Nome oficial Nottingham Forest Football Club
Tipu club de fútbol
Fundáu en1865
Propietariu Bandera de Grecia Evangelos Marinakis
Entrenador Bandera de Portugal Nuno Herlander Simões Espírito Santo
Categoría Premier League
Instalaciones
Estadiu City Ground (es) Traducir
Dueñu de Evangelos Marinakis
Uniforme
Titular
Alternativu
Tercera

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Nottingham Forest Football Club ye un club de fútbol d'Inglaterra de la ciudá de Nottingham nos Midlands del Este. Foi fundáu'l 1 de xineru de 1865 y anguaño xuega na Football League Championship, la Segunda División d'Inglaterra. Foi amás, campeón consecutivu de la Copa de Campeones d'Europa, l'actual UEFA Champions League, en 1979 y 1980.

Foi unu de los miembros fundadores de la Football Alliance en 1889 y el so primer gran ésitu consiguir en 1898 al ganar la FA Cup. Pasó gran parte del s. XX na Second Division y el so segundu gran troféu vieno en 1959 cuando ganó una nueva FA Cup. El periodu de mayor ésitu del club vieno de la mano de Brian Clough, que llegó al club en 1975. So la so direición el Nottingham Forest xubió a la First Division, foi campeón d'Inglaterra, ganó dos Copes d'Europa consecutives, colo que ye l'únicu club européu que ganó más Copes d'Europa que lligues nacionales, y cuatro League Cup. Participaron en 1992 na primer temporada de la Premier League y dende entós sufrió una serie de descensos, llegando a cayer en 2005 a la League One, la Tercer División. Tres tres temporaes nel tercer nivel del fútbol inglés consiguió l'ascensu al Championship, onde milita na actualidá.

El rival históricu del Nottingham Forest ye'l Derby County, al que s'enfrenta nel Derbi de los Midlands del Este onde se xueguen el Trofeo Brian Clough. Otros rivales del Forest son el Notts County, el Leicester City y el Sheffield United. Mientres los años 70 y los 80 esistió una gran rivalidá ente'l llexendariu Liverpool y el Nottingham Forest.

Ye unu de los clubes más antiguos y gallardoniaos d'Inglaterra. Y unu de los pocos clubes n'Europa que ganaron el bicampeonatu de la copa más importante y prestixosa a nivel de clubes.

Dempués de la salida de Brian Clough, el Nottingham Forest tuvo una crisis institucional que la hai escorríu hasta'l día de güei.

Historia[editar | editar la fonte]

El Nottingham Forest cola FA Cup conquistada en 1898.

El Nottingham Forest Football Club foi fundáu nel añu 1865 nuna xunta nel Clinton Arms de la cai Shakespeare, alcordóse tamién que'l color representativu del nuevu club qu'acababa de nacer sería'l colloráu. El 22 de marzu de 1866 apostóse'l primer partíu oficial del Nottingham Forest ante los sos rivales locales, el Notts County. Contrariu a la creencia popular l'apellativu Forest nun provién del monte de Sherwood sinón del Forest Recreation Ground, onde se xugaba al shinty y al fútbol.

En 1889 el Nottingham, xunto a otros conxuntos, fundaron la Football Alliance. Na temporada 1891-92 proclamóse campeón. En 1892 la Football Alliance eslleióse y el Nottingham Forest, al ser el postrer campeón, foi almitíu pola Football League pa participar na First Division

Na temporada 1897-98 el Nottingham Forest coronóse campeón de la FA Cup, ganándo-y al Derby County por 3-1.

Na temporada 1905-06 baxó a la Second Division y torna a Primer na temporada 1906-07. Sicasí dos años dempués, na temporada 1910-11, el Forest torna a la Second Division. De nuevu en segunda'l Nottingham pasa 6 temporaes na parte baxa de la tabla. Na temporada 1921-22 torna a la First Division. Namái ta 3 años na máxima categoría y torna a la Second Division. Na temporada 1948-49 baxa a la Third Division South. Torna a Segunda na temporada 1950-51.

Na temporada 1956-57 torna a la máxima categoría del fútbol inglés con Jimmy Barrett como máxima estrella del conxuntu. El Nottingham Forest xube como 2º con namái un puntu más que'l Liverpool, que foi 3º.

Plantel del Nottingham Forest, que realizó una xira por Arxentina y Uruguái en 1905.

Na temporada 1958-59 el Nottingham consiguió un nuevu títulu de FA Cup. Na final imponer al Luton Town por 2-1.

En 1961 el Nottingham debuta en competición europea, na Copa de Feries 1961-62, onde cai esaniciáu pol Valencia d'España. Na temporada 1966-67 ye subcampeón, a 4 puntos del Manchester United de Matt Busby. Na temporada 1971-72 el Forest tornó a la Second Division.

En 1975, en cesando a Allan Brown, llegó al club Brian Clough. En 1977 consiguió l'ascensu a la First Division. Pal regresu a la élite'l Nottingham Forest fichó ente otros a Colin Barrett, Kenny Burns o Larry Lloyd. Contra tou pronósticu'l Forest asítiase nos primeros puestos de la tabla bien llueu y terminó proclamándose campeón de lliga per primer vegada na so hestoria. Tamién ganó la League Cup ante'l Liverpool.

Dómina dorada (1978 - 1984)[editar | editar la fonte]

Na temporada 1978/79 debutó na Copa d'Europa y, n'esaniciando ente otros al Liverpool, campeón de los dos ediciones anteriores, llegó a la final del Olympiastadion de Múnich. Nesta impúnxose por 1-0 al Malmö de Suecia y consiguió la so primer Copa d'Europa. Tamién se fixo con una nueva League Cup y foi subcampeón de lliga. Al añu siguiente ganó la Supercopa d'Europa y revalidó la so condición de campeón d'Europa, ganando al Hamburgu alemán na final apostada en Madrid.

En 1981 foi subcampeón de la Copa Intercontinental y de la Supercopa d'Europa. Na Copa de la UEFA 1983-84 el Nottingham cayó en semifinales ante'l Anderlecht de Bélxica metanes un gran discutiniu por un gol anuláu na ida, más tarde súpose que'l presidente del club belga mercara al árbitru con £27,000.[1] En 1989 el Forest vuelve llevantar dos trofeos, la Full Members Cup y la Football League Cup. Nes semifinales de la FA Cup cayó ante'l Liverpool tres la Traxedia de Hillsborough. En 1990 el Forest revalidó'l so títulu de League Cup al ganar 1-0 al Oldham Athletic na final. En 1991 cayó na final de la FA Cup contra Tottenham Hotspur y en 1992 perdió la League Cup ante'l Manchester United. En 1993 el Nottingham Forest perdió la categoría tres 16 años y Brian Clough anunció'l so adiós del City Ground.

Tres Clough el Nottingham tornó a la Premier League l'añu siguiente con Frank Clark como entrenador, terminó terceru y participó na Copa de la UEFA 1995-96 llegando hasta cuartos de final. Tres un novenu puestu na temporada 1995-96 el Forest baxó de nuevu na temporada 1996-97. Xubió otra vegada al añu siguiente y na temporada 1998-99 baxó como colista.

Nel Championship el Forest tuvo lloñe de lluchar pol ascensu hasta la temporada 2002-03, cuando se clasifica pal play-off y cai contra'l Sheffield United. Na temporada 2004-05 baxa a la League One, convirtiéndose asina nel primer equipu campeón d'Europa en xugar na Tercer División del so país. Con Colin Calderwood como entrenador clasificar pal play-off na temporada 2006-07. Cai en semifinales ante'l modestu Yeovil Town.[2] La temporada 2007/08 xubió al Championship.[3]

La primer temporada en Championship tres l'ascensu empieza mal, l'equipu ta en puestos de descensu mientres el primer terciu de competición y Calderwood ye cesáu. El sustitutu ye Billy Davies quien consigue la permanencia. Na segunda temporada queda 3º, magar llegar a tar en puestos d'ascensu direutu mientres la temporada, cai nel play-off ante'l Blackpool.[4]

La temporada 2010-11 empieza col oxetivu del play-off y, pasada la metá del campeonatu, el Forest ye unu de los candidatos a unu de los dos puestos d'ascensu direutu. Sicasí una racha de 9 partíos ensin ganar en marzu y abril de 2011 dexar fora de posiciones de promoción. Tres 4 victories siguíes nes últimes xornaes y l'escalabru del Leeds United consigue aportar a la última plaza de play-off. En semifinales enfrentar al Swansea City, tres l'empate 0 a 0 en Nottingham toa queda abiertu pa la vuelta en Gales.[5] Nel Liberty Stadium de Swansea el Forest cai por 3-1 y queda fuera del play-off.[6] El 12 de xunu el Forest anuncia que Billy Davies nun va siguir como entrenador y que ta en negociaciones con Steve McClaren.[7][8] A otru día confírmase al ex-seleccionador nacional como entrenador.[9][10] Tres un mal arranque de temporada McClaren ye cesáu como téunicu del club, siendo reemplazáu por Steve Cotterill (hasta entós entrenador del Portsmouth) díes dempués. Con Cotterill el Forest nun consigue remontar el vuelu y sigue fundíu na zona de descensu. El 4 de febreru de 2012 el propietariu del club dende faía 13 años, Nigel Doughty, ye atopáu muertu na so casa por causes naturales.[11] Nos dos últimos meses de competición l'equipu llogra remontar el vuelu y llogra la salvación.

Terminada la temporada los fíos de Nigel Doughty empieza a buscar un comprador pal club, una y bones ellos nun quieren siguir col club tres la muerte del so padre. El 29 de xunu el club confirma que ta bien próximu l'alcuerdu con Fawaz Al-Hasawi de Kuwait y la so familia pa la venta.[12][13][14] El 10 de xunetu complétase'l trespasu del club y oficialízase per dambes partes.[15] El 12 de xunetu l'entrenador Steve Cotterill ye despidíu.[16] El 19 de xunetu l'irlandés Sean O'Driscoll ye nomáu entrenador.[17] Con O'Driscoll el Forest fai un empiezu de lliga regular, ensin ellaborar un gran xuego pero calteniendo al equipu cerca de puestos de play-off. El 26 d'avientu, el Boxing Day, en ganando por 4-2 al Leeds United nel City Ground l'irlandés ye despidíu pa sorpresa de toos.[18] N'embaraxando dellos nomes el 28 d'avientu anunciar al escocés Alex McLeish como nuevu entrenador del club.[19] El 5 de febreru tres apenes 7 partíos al frente del equipu, McLeish abandona'l cargu.[20] El 7 de febreru faise oficial el regresu de Billy Davies como manager del club.[21]

Presidentes[editar | editar la fonte]

Xunta direutiva 2012/13[editar | editar la fonte]

Xunta Direutiva
Cargu Nacionalidá Nome
Propietariu Bandera de Kuwait Kuwait Abdulaziz Al-Hasawi
Presidente Bandera de Kuwait Kuwait Omar Al-Hasawi
Alministrador de Finances Bandera de Inglaterra Inglaterra John Pelling
Control de Finances Bandera de Inglaterra Inglaterra Ray Storey
Alministrador Fútbol Bandera de Inglaterra Inglaterra Jane Carnelly
Manager d'Operaciones Bandera de Inglaterra Inglaterra Brandon Furse
Manager Comercial Bandera de Inglaterra Inglaterra Ignacio Llugo

Escudu[editar | editar la fonte]

El Nottingham Forest usó cuatro escudos distintos a lo llargo de la so historia.

  • El primer escudu qu'adoptó foi'l mesmu Escudu de Nottingham, nel apaez un castiellu cercáu con tres torres sol castiellu'l sellu de la ciudá y flanqueado por dos arqueros vistíos de verde que representaben a Robin Hood.[22]
  • El segundu escudu adoptar tres la Segunda Guerra Mundial y usóse mientres 10 años, anque nes camisetes namái apaeció na temporada 1950/51. L'escudu consistía nun círculu o un rombu de color verde en que'l so interior apaecía la cara d'una persona sonriente con un sombreru. Recibió'l llamatu de Jolly Forester.[22]
  • A mediaos de los años 1950 adoptar de nuevu l'escudu d'armes de la ciudá, qu'entós sustituyera a los Robin Hood's por dos venaos. Esti escudu caltener hasta l'añu 1973, cuando se convocó un concursu pa escoyer un nuevu escudu.[22]
  • L'escudu actual del Nottingham Forest, ganador del concursu de 1973, consiste nun diseñu simple que representa la contorna d'un árbol (n'alusión al Monte de Sherwood) y una llinies ondulaes so esti que representen el ríu Trent. Sol escudu apaez la lleenda Forest.[22]

Uniforme[editar | editar la fonte]

El Nottingham Forest vistió con camiseta de color coloráu dende la so fundación en 1865. Na xunta en Clinton Arms de la que nació'l Nottingham Forest tamién s'alcordó que'l color del club sería'l "colloráu Garibaldi" n'honor al italianu líder de los camises coloraes. Nesa dómina los clubes identificar a sí mesmos más polos sombreros que poles camisetes, polo que'l club encargó tamién un bon númberu de sombreros coloraos. El Forest convirtióse asina nel primer equipu en vistir oficialmente de colloráu, un color que dempués adoptaron munchos otros conxuntos. Ente ellos l'Arsenal FC quien adoptó'l colloráu dempués de que'l Forest donára-yos unes equipaciones y un balón a pidimientu de Fred Beardsley y Morris Bates, ex-xugadores del Forest qu'entós trabayaben en Woolwich, una y bones l'Arsenal nun pudo atopar nenguna equipación cola que xugar al ser l'únicu club de la zona.

La primera equipación qu'usó'l Nottingham Forest en 1865 consistía nuna camisa d'un color coloráu más escuru que l'actual, un pantalón blancu y calceties coloraes. Ente 1892 y 1899 usóse un pantalón de color azul escuru y en 1904 adoptóse un color coloráu más claru. En 1945 camudáronse les tradicionales calzetas coloraes por unes roxiblanques, que se caltuvieron hasta l'añu 1958. Ente 1973 el Forest empezó a usar equipaciones marca Umbro, que camudó les medies coloraes por unes negres hasta 1975 cuando tornó a les coloraes. En 1977, col ascensu a la First Division, el Nottingham camudó de provisor d'Umbro a Adidas, col cual caltúvose hasta 1986. En 1980 introducióse'l primer patrocinador na parte delantera de la camiseta, Panasonic, que se caltuvo hasta 1982 al ser reemplazáu por Wrangler. En 1986 el Nottingham Forest vuelve ser vistíu por Umbro, cola cual caltiénse hasta la temporada 2012-2013, na que vuelven ser vistíos pola marca alemana Adidas.

Evolución del uniforme[editar | editar la fonte]

  • Esta ye la evolución del uniforme del Nottingham Forest dende la so fundación hasta l'actualidá.[23]


1975 - Presente

Uniformes actuales[editar | editar la fonte]

Primer Uniforme
Segundu Uniforme
Tercer Uniforme

Uniformes de porteros[editar | editar la fonte]

Uniformes anteriores[editar | editar la fonte]

  • 2013-14
Primer Uniforme
Segundu Uniforme
Terceiro Uniforme
  • 2012-13
Primeiro Uniforme
Segundu Uniforme
  • 2011-12
  • 2010-11
2º Uniforme
  • 2009-10
Primeru

Provisores y patrocinadores[editar | editar la fonte]

Esta ye la cronoloxía de les marques y patrocinadores de la indumentaria del club.[23]

Provisor
Periodu Provisor Logotipu
1973 - 1977 Umbro
1977 - 1986 Adidas
1986 - 2013 Umbro
2013 - Actualidá Adidas
Patrocinador
Periodu Patrocinador
1980 - 1982 Panasonic
1982 - 1984 Wrangler
1984 - 1986 Skol
1986 - 1987 Home Ales
1987 - 1994 Shipstones
1994 - 1997 Labatt Brewing Company*
1997 - 2003 Pinnacle
2003 - 2009 Capital One
2009 - 2012 Victor Chandler
2012 - 2013 John Pye Auctions
2013 - Actualidá |align=center|[[Fawaz

International Refrigeration & Air Conditioning Company]]

  • (*) Labatt empezó a apaecer nes camisetes en 1992 como patrocinador nos partíos xugaos fora de casa hasta qu'en 1994 convertir nel únicu patrocinador.

Estadiu[editar | editar la fonte]

The City Ground, estadiu del Forest.

El City Ground ye un estadiu de fútbol asitiáu en Nottingham, Inglaterra. Ye l'estadiu del Nottingham Forest. Tien una capacidá de 30.602 espectadores. Foi una de les sedes de la Eurocopa 1996, acoyendo trés partíos del Grupu D.

El Nottingham Forest xugaba orixinalmente nel Forest Recreation Ground, onde permaneció hasta l'añu 1879. Nesi añu treslladar a xugar a The Meadows, pero la poca capacidá del campu favoreció que'l Forest empezara a xugar los sos partíos más importantes nel Trent Bridge. Para 1880 el Forest yá pasara a xugar tolos sos partíos nel Trent Bridge, onde podía superar la cifra de 5.000 espectadores.

En 1882 el Nottingham Forest construyó'l so propiu estadiu, el Parkside, por 300 £ pero les condiciones ellí yeren tan probes qu'en 1885 decidió construyise otru estadiu. Por un costu de 500 £ construyeron un campu provisional al llau del Parkside con meyores condiciones. En 1890 el Forest treslladar al The Town Ground, nel centru de la ciudá, que costó 1.000 £. Nesti nuevu estadiu'l Forest podía algamar hasta los 15.000 espectadores, cifra que s'algamar en dellos enfrentamientos col Notts County.

Pese al ésitu del Town Ground en 1898 el Forest camudó de nuevu d'estadiu ya inauguró el City Ground. Escoyóse'l nome de City Ground pa conmemorar que Nottingham recibiera'l estatus de ciudá y costo 3.000 £ que se recoyer ente l'afición. El 3 de setiembre de 1898 xugóse'l primer partíu nel nuevu campu.

En 2007, coincidiendo col anunciu de la candidatura d'Inglaterra pal Mundial 2018, anuncióse que'l Forest construyiría un nuevu estadiu capaz d'allugar más de 40.000 persones. Sicasí en 2010 la candidatura inglesa nun consiguió'l Mundial, polo que'l Forest entama ampliar el City Ground en llugar de construyir un nuevu estadiu.

Rivalidaes[editar | editar la fonte]

El gran rival del Nottingham Forest ye l'equipu vecín del Derby County, al igual que'l Nottingham de la rexón de los Midlands del Este. Dambos enfréntense nel Derbi de los Midlands del Este, nel que s'apuesten dende 2007 el Trofeo Brian Clough. El primer partíu ente dambos equipos xugó'l 1 d'ochobre de 1892 en Derby y ganar el Nottingham Forest por 2-3. La rivalidá ente dambos clubes tien el so orixe na proximidá xeográfica de dambes ciudaes pero amontar nos años 1970 cuando Brian Clough, qu'entrenara al Derby County años antes y ganara la First Division, fichó pol Nottingham Forest pa consternación de l'afición del Derby. D'alcuerdu a una encuesta realizada por footballpools.com 9 de cada 10 aficionaos de dambos equipos consideren al contrariu como'l so principal rival.[24] Magar la gran rivalidá ente dambos clubes fueron munchos los xugadores que defendieron dambes camisetes, ente ellos John McGovern, John O'Hare, Peter Shilton, Kris Commons o Robert Earnshaw.

Otru de los rivales tradicionales del Nottingham ye'l Leicester City, de la ciudá de Leicester tamién nos Midlands del Este. Tamién caltién una gran rivalidá col Notts County, l'otru equipu de la ciudá. Los dos enfrentar nel Derbi de Nottingham. Dambos clubes son dos de los más antiguos del mundu (1862 el Notts y 1865 el Forest) y los sos estadios son los dos más próximos ente sigo de toa Inglaterra. A día de güei la rivalidá ye más del Notts escontra'l Forest qu'al aviesu, una y bones los aficionaos del Notts County piensen que dende los medios locales facer# de menos y que los aficionaos del Forest referir a ellos con daqué de despreciu. Mientres finales de los años 1970 y los años 1980 hubo una gran rivalidá ente'l Forest y el Liverpool FC, una y bones dambos yeren dos de los equipos predominantes del fútbol inglés. La temporada 10/11 acabó con un contundente 5-2 a favor del Notthingam Forest.

Datos del club[editar | editar la fonte]

Trayeutoria histórica[editar | editar la fonte]

Trayeutoria del Nottingham Forest Football Club
Temporada Categoría Posición FA Cup League Cup Promoción
2000/01 First Division 11ᵘ 3ᵉʳ ronda 1ᵉʳ ronda -
2001/02 First Division 16ᵘ 3ᵉʳ ronda 3ᵉʳ ronda -
2002/03 First Division 6ᵘ 3ᵉʳ ronda 2ª ronda Semifinales
2003/04 First Division 14ᵘ 4ª ronda 3ᵉʳ ronda -
2004/05 FL Championship 23ᵘ 5ª ronda 4ª ronda -
2005/06 League One 7ᵘ 1ᵉʳ ronda 2ª ronda -
2006/07 League One 4ᵘ 4ª ronda 1ᵉʳ ronda Semifinales
2007/08 League One 2ᵘ 2ª ronda 2ª ronda -
2008/09 FL Championship 19ᵘ 4ª ronda 2ª ronda -
2009/10 FL Championship 3ᵘ 3ᵉʳ ronda 3ᵉʳ ronda Semifinales
2010/11 FL Championship 6ᵘ 4ª ronda 1ᵉʳ ronda Semifinales
2011/12 FL Championship 19ᵘ 3ᵉʳ ronda 3ᵉʳ ronda -
2012/13 FL Championship 8ᵘ 3ᵉʳ ronda 2ª ronda -
2013/14 FL Championship 11ᵘ 4ª ronda 3ᵉʳ ronda -
2014/15 FL Championship 14ᵘ 3ᵉʳ ronda 3ᵉʳ ronda -
2015/16 FL Championship 16ᵘ 4ª ronda 1ᵉʳ ronda -
2016/17 FL Championship 21ᵘ 3ᵉʳ ronda 3ᵉʳ ronda -

En competiciones internacionales[editar | editar la fonte]

El Nottingham Forest ye unu de los 5 equipos ingleses en consagrase campeón de la Copa d'Europa (actual Lliga de Campeones de la UEFA), tres ganala nes sos 2 primeres participaciones en 1979 y 1980. Anguaño ye l'únicu equipu del mundu con más Copes d'Europa que lligues nacionales.

Tornéu PX PG PE PP GF GC Dif. Meyor posición
Copa d'Europa / Lliga de Campeones de la UEFA 20 12 6 2 32 14 +18 Campeón
Copa de la UEFA / Lliga Europa de la UEFA 20 10 5 5 18 16 +2 Semifinal
Supercopa d'Europa 4 2 1 1 3 2 +1 Campeón
Copa Intercontinental 1 0 0 1 0 1 -1 Subcampeón
Total 45 24 12 9 53 33 +20 3 títulos
  • Actualizáu a la so última participación na Temporada 1995-96.
  • PX= Partíos Xugaos; PG= Partíos ganaos; PE= Partíos empataos; PP= Partíos perdíos; GF= Goles a favor; GC= Goles en contra; Dif.= Diferencia de goles.

Entrenadores[editar | editar la fonte]

Cuerpu téunicu 2015/16[editar | editar la fonte]

Cuerpu Téunicu del Nottingham Forest
Cargu Nacionalidá Nome
Manager Bandera d'Escocia Escocia Dougie Freedman
Asistente del Mánager Bandera de Inglaterra Inglaterra Lennie Lawrence
Entrenador del 1ᵉʳ equipu |align=center|Bandera de Inglaterra Inglaterra Paul Williams
Entrenador de Porteros Bandera de Inglaterra Inglaterra Steve Sutton
Entrenador de Fitness Bandera de Inglaterra Inglaterra Steve Aporté
Xefe de Fisioterapia |align=center|Bandera de Inglaterra Inglaterra Andrew Balderston
Médicu |align=center|Bandera de Irlanda Irlanda Dr. Frank Coffey
Direutor de Scouting Bandera de Grecia Grecia Tasos Makis

Cronoloxía de los entrenadores[editar | editar la fonte]

Palmarés[editar | editar la fonte]

Torneos internacionales (3)[editar | editar la fonte]

Torneos nacionales (15)[editar | editar la fonte]

Otres seiciones y filiales[editar | editar la fonte]

Nottingham Forest Reserves[editar | editar la fonte]

El Nottingham Forest Football Club Reserves ye un club de fútbol formáu por reserves y ye filial del Nottingham Forest. Xuega en The Central League na Central Division. L'equipu compónse principalmente de xugadores sub-21, anque dacuando los xugadores del primer equipu xueguen partíos en Reserves, por casu cuando se tán recuperando d'una mancadura.

Nottingham Forest Ladies[editar | editar la fonte]

El Nottingham Forest Ladies Football Club ye un club de fútbol conformáu por muyeres y ye filial del Nottingham Forest. L'equipu foi fundáu en 1990 y xuega na FA Women's Premier League Northern Division en baxando de la Premier League en 2012. Xueguen nel Bill Stokeld Stadium de Carlton y l'entrenadora del equipu ye Lisa Dawkins. En 2011 algamaron la final de la FA Women's Premier League Cup, cayendo contra'l Barnet FCL nos penaltis.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. BBC (24 d'avientu de 1997). «Forest sues Anderlecht over '84 bribery scandal.» (inglés).
  2. futbolingles.es (21 de mayu de 2007). «velea-del-nottingham-forest/ Sigue la velea del Nottingham Forest.».
  3. Marca (3 de mayu de 2008). «L'hestóricu Nottingham Forest empieza a salir del pozu.».
  4. The Guardian (11 de mayu de 2010). «DJ Campbell's hat-trick rocks Forest and keeps Blackpool rolling.» (inglés).
  5. BBC (12 de mayu de 2011). «Nott'm Forest 0-0 Swansea.» (inglés).
  6. BBC (16 de mayu de 2011). «Swansea 3 - 1 Nott'm Forest (agg 3 - 1).» (inglés).
  7. www.nottinghamforest.co.uk (12 de xunu de 2011). «Billy Davies Contract Terminated.» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 24 de xunetu de 2011.
  8. BBC (12 de xunu de 2011). «Nottingham Forest talk to McClaren after sacking Davies.» (inglés).
  9. www.nottinghamforest.co.uk (13 de xunu de 2011). «New Manager Confirmed.» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 7 de xunetu de 2011.
  10. BBC (13 de xunu de 2011). «Steve McClaren confirmed as Nottingham Forest boss.» (inglés).
  11. The Guardian (4 de febreru de 2012). «Nottingham Forest owner Nigel Doughty found dead at home.» (inglés).
  12. nottinghamforest.co.uk (29 de xunu de 2012). «Statement From The Board.» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 1 de xunetu de 2012.
  13. nottinghamforest.co.uk (29 de xunu de 2012). «Al-Hasawi Statement.» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 1 de xunetu de 2012.
  14. The Independent (2 de xunetu de 2012). «Al-Hasawi close to Forest buyout; Seedorf off to pastures new.» (inglés).
  15. nottinghamforest.co.uk (10 de xunetu de 2012). «Al-Hasawi Statement.» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 14 d'agostu de 2012.
  16. nottinghamforest.co.uk (12 de xunetu de 2012). «Club Statement.» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 15 d'agostu de 2012.
  17. BBC (19 de xunetu de 2012). «Sean O'Driscoll appointed new Nottingham Forest manager.» (inglés).
  18. BBC (26 d'avientu de 2012). «Sean O'Driscoll appointed new Nottingham Forest manager.» (inglés).
  19. BBC (27 d'avientu de 2012). «Nottingham Forest name Alex McLeish as new manager.» (inglés).
  20. BBC (5 de febreru de 2013). «Alex McLeish: Nottingham Forest manager exits City Ground.» (inglés).
  21. BBC (7 de febreru de 2013). «Billy Davies: Nottingham Forest re-appoint ex-manager.» (inglés).
  22. 22,0 22,1 22,2 22,3 Soar, Phil (2009). Official History of Nottingham Forest, páx. 88.
  23. 23,0 23,1 historicalkits.co.uk (ed.): «Nottingham Forest Kit History» (inglés). Consultáu'l 9 de xineru de 2011.
  24. footballpools.com. «Football Rivalries Report 2008.» (inglés). Archiváu dende l'orixinal, el 4 de xunetu de 2008.
  25. 25,0 25,1 25,2 Cola so fundación en 1992, la Premier League convertir na máxima categoría del fútbol n'Inglaterra; la First y la Second Division convertir nel segundu y tercer nivel, respeutivamente. La First Division pasó en 2004 a llamase Football League Championship y la Second Division Football League One.
  26. La Football Alliance foi un campeonatu paralelu a la Football League que s'apostó de 1889 a 1892, cuando dambos fundiéronse.
  27. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes MW

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]