Comité Paralímpicu de Xeorxa

De Wikipedia
Comité Paralímpicu de Xeorxa
organización deportiva y Comité Paralímpicu Nacional
Llocalización
Sede Tblisi
Direición Xeorxa
Cambiar los datos en Wikidata
Artículu revisáu

El Comité Paralímpicu de Xeorxa ye'l Comité Paralímpicu Nacional de Xeorxa. Ye una organización ensin ánimu d'arriquecimientu qu'escueye equipos y recalda fondos pa unviar competidores xeorxanos a los acontecimientos de deporte paralímpicu entamaos pol Comité Paralímpicu Internacional (IPC).

Giorgi Chakvetadze ye'l presidente de la organización.[1] El vicepresidente ye Tinatin Revazishvili.[2] Irma Khetsuriani, un miembru del Georgian nacional esgrima en siella de ruedes, trabayos pal Comité Paralímpicu de Xeorxa como un direutor d'oficina.[3]

El comité d'esti país foi establecíu en 2003. El país unvió competidores a los Xuegos Paralímpicos de 2008 per primer vegada.[4] David Maisuradze yera'l presidente de la organización de 2003 a 2011.[5] En 2011, la organización aprobó una carta nueva y Levan Odisharia convirtióse nel nuevu presidente.[6][7] En 2013, el comité robló un conveniu de collaboración col Ministeriu de Defensa de Xeorxa, coles mires d'integrar soldaos firíos nel programa paralímpicu.[8] En 2014, l'atleta kenyanu de siella de ruedes Anne Walufa visitó'l Comité como parte de la Fundación Agitos WoMentoring. Atopóse ellí al mentor Revazishvili, un competidor ecuestre.

Referencies[editar | editar la fonte]