Super Bowl XXV

De Wikipedia
Super Bowl XXV
[[Ficheru:|260px]]
Xeneral
Deporte fútbol americanu
Sede Tampa Stadium
Estáu Estaos Xuníos
Ganador New York Giants
Estadístiques
Participantes New York Giants (20)
Buffalo Bills (19)
Cronoloxía
Super Bowl XXIV XXV Super Bowl XXVI
Cambiar los datos en Wikidata

El Super Bowl XXV[1] foi'l nome que se-y dio al partíu de fútbol americano que definió al campeón de la temporada 1990-91 de la NFL. El partíu apostóse'l día 27 de xineru de 1991 nel estadiu Tampa Stadium de la ciudá de Tampa, Florida. Enfrentó al campeón de l'AFC los Buffalo Bills y al campeón de la NFC los New York Giants. El títulu quedó en manes de los New York Giants, quien vencieron por 20-19, lo que foi la resultancia mas apertáu de la hestoria. Con esti trunfu llograron el so segundu títulu de Super Bowl.

Resume del partíu[editar | editar la fonte]

Ye recordáu como unu de los Super Bowl[2] meyor xugáu, yá que nun hubo nin intercepciones, nin balones sueltos (única vegada nun Super Bowl). Los Buffalo Bills dir al descansu en ventaya por 12-10. Nel tercer cuartu Otis Anderson punxo en ventaya a los Giants con un acarretu d'una yarda hasta la zona d'anotación. Los Bills volvieron pasar al frente cuando nel postreru cuartu Thurman Thomas corrió 31 yardes pa l'anotación.

Cuando restaben 7:40 minutos, Matt Bahr de los Giants concretó un gol de campu de 21 yardes lo que punxo'l partíu 20-19 a favor de Nueva York. Na última serie ofensiva del partíu, los Buffalo Bills diéron-y la oportunidá de ganar el partíu al so espatexador Scott Norwood, pero esti falló'l gol de campu de 47 yardes, dándo-y asina'l segundu títulu de Super Bowl a los New York Giants.

L'equipu entrenáu por Bill Parcells tuvo la posesión del balón por 40 minutos con 33 segundos (nuevu record nun Super Bowl). El mariscal de campu Hostetler completó 20 de 32 pases pa 222 yardes y una anotación. El xugador más pervalible foi Otis Anderson quien corrió 102 yardes en 21 acarretos.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Super Bowl XXV» (inglés). Consultáu'l 3 de xineru de 2013.
  2. «Super Bowl XXV» (castellanu). Archiváu dende l'orixinal, el 6 de marzu de 2005. Consultáu'l 3 de xineru de 2013.

Ver tamién[editar | editar la fonte]