Universidá Academia d'Arte

Coordenaes: 37°47′16″N 122°24′02″W / 37.78785°N 122.40065°O / 37.78785; -122.40065
De Wikipedia
Universidá Academia d'Arte
Situación
PaísBandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos d'América
Estaos California
Condáu[[d:Special:EntityPage/Q13188841|{{{2}}}
Ciudá-condáu consolidada[[San Francisco (California)|{{{2}}}
Coordenaes 37°47′16″N 122°24′02″W / 37.78785°N 122.40065°O / 37.78785; -122.40065
Universidá Academia d'Arte alcuéntrase en los EE.XX.
Universidá Academia d'Arte
Universidá Academia d'Arte
Universidá Academia d'Arte (los EE.XX.)
Datos
Tipu universidá
Fundación 1929
Alumnos 8928 (setiembre 2020)
Emplegaos 1577
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Universidá Academia d'Arte (Academy of Art University en idioma inglés), denominada enantes Academy of Art College, ye una universidá privada d'arte fundada en San Francisco, California, en 1929 por Richard S. Stephens. Con una matrícula de más de 13.000 estudiantes, l'academia atopar ente les mayores escueles d'arte y diseñu de los Estaos Xuníos.

Historia[editar | editar la fonte]

L'Academia establecer en 1929 en San Francisco como una Academia d'Arte y publicidá por Richard S. Stephens, un pintor de belles artes y direutor creativu de la revista Sunset. Ayudáu pola so esposa, Clara Stephens, abrió la nueva escuela nel 215 de Kearny Street pa enseñar arte y publicidá. Nos siguientes años contrató a un profesor d'arte y diseñu pa enseñar a los futuros profesionales. En 1933 el plan d'estudios ampliar pa incluyir la ilustración de moda y un Departamentu de Belles Artes en 1936.

El so fíu, Richard A. Stephens, fíxose cargu de la direición de la escuela dempués de graduase de la Universidá de Stanford en 1951. Mientres l'alministración del fíu l'Academia amplió la so matrícula de 50 a 5.200 estudiantes. Richard A. Stephens supervisó la espansión continua de los departamentos principales, añader un Departamentu de Fundaciones, qu'ufierta cursos nos principios básicos del arte y del diseñu, xunto con otros departamentos de Belles Artes. En 1966, la escuela constituyóse como l'Academia d'Arte College, y la Oficina d'Educación Privada Postsecundaria y vocacional de California concede l'autoridá pa conferir el títulu de grau de Belles Artes esi mesmu añu. En 1977, la Academy of Art College añadió l'asignatura de Belles Artes al so programa d'ufiertes de grau, marcando la inauguración de la so escuela de posgráu. Más tarde apruébase'l programa de Maestría en 1983. En 1992 Elisa Stephens, nieta del fundador de la escuela, asocedió al so padre, Richard A. Stephens, como presidente de la escuela.

Programes académicos[editar | editar la fonte]

La Academy of Art University ufierta enseñanza tantu presencial, nel campus (dirixida por un instructor) como educación a distancia (en llinia) y programes de certificación nos sos programes de belles artes. Estos programes inclúin el grau d'asociáu Associate of Arts (AA), los graos Bachelor of Arts (BA) y Bachelor of Fine Arts (BFA), y los títulos de máster (posgráu) Master of Arts (MA), Master of Fine Arts (MFA) y Master n'Arquiteutura (M. Arch ), amás de programes de certificación pal arriquecimientu personal. L'academia ufierta programes de grau y certificáu en 14 materies principales: Publicidá, Animación y Efeutos Visuales, Arquiteutura (M. Arch namái , Arte pa PC y Nuevos Medios, Arte y Comunicaciones Dixitales (AA y namái BFA), Moda, Belles Artes, Diseñu Gráficu, Ilustración, Diseñu Industrial, Arquiteutura Interior y Diseñu, Comunicación Multimedia, Cine y Televisión y Fotografía.

Instalaciones[editar | editar la fonte]

La Academy of Art University imparte les clases nuna serie d'edificios, la mayoría asitiaos a unos metros los unos de los otros, nel centru de San Francisco. Dellos de los edificios son importantes estructures históriques, en dellos casos mercaos pola academia pal so caltenimientu de la baltadera o remodelación comercial. L'academia tamién ye propietaria d'una serie d'estudios d'arte ensin fines d'arriquecimientu del Institutu d'Arte de San Francisco. La residencia y toles instalaciones d'edificios académicos tán venceyaes por un ampliu serviciu d'autobús escolar, sistema utilizáu polos estudiantes y emplegaos de la escuela. L'academia convirtió dalgunos de los sos edificios en dormitorio polos sos alumnos a tiempu completu. Dalgunos de los edificios que la escuela convirtió en cuartos ocupen les estructures que se construyeron a principios del sieglu XX.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]