Aeronave de siguimientu

De Wikipedia
Aeronave de siguimientu
avión
Cambiar los datos en Wikidata

Una aeronave de siguimientu ye aquella que sigue'l vuelu d'otra aeronave mientres los sos vuelos de prueba. Mientres munchos años, la meyor manera d'asegurar la seguridá d'una aeronave en pruebes foi volar al llau d'ella y reparar el so vuelu. [1]

La tripulación de l'aeronave de siguimientu va caltener al marxe de posibles problemes que puedan surdir mientres los vuelos de prueba, de manera que si surdiera dalgún problema, ésta encargaríase d'avisar y apurrir información crítica a la tripulación que ta a bordu de l'aeronave en pruebes, y tamién a los controladores de la misión que tán en tierra. La tripulación de l'aeronave de siguimientu tamién monitoriza l'espaciu aereu pa evitar el riesgu d'atopase con una aeronave que puede suponer un riesgu pal vuelu, yá seya porque s'interpon na trayeutoria de l'aeronave en pruebes or porque pueda poner en peligru dalgún tipu de secretu acomuñáu con un proyeutu en particular.

Dende los primeros díes de pruebes de la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos (USAF), les aeronaves de siguimientu fueron pilotaes por pilotos de pruebes al igual que los aviones en pruebes a los qu'acompañen, apurriendo un llinguaxe común y un venceyu ente'l pilotu de pruebes y l'observador. En casu d'un fallu mientres l'esperimentu, los pilotos con esperiencia n'aeronaves de siguimientu pueden emponer al avión en pruebes con problemes hasta un aterrizaxe seguru.

References[editar | editar la fonte]

  1. «NASA's fleet of fighter planes» (inglés). BBC (2015-06-01).