Escuela de la brúxula

De Wikipedia

En Feng Shui, la escuela de la brúxula toma tanto'l sistema Ba Zhai, o de les 8 casones, como'l sistema Xuan Kong, más conocíu poles Estrelles Voladores.[1] Basar nel usu del Luopan, o brúxula magnética china, tamién conocida como brúxula Feng Shui.


Ba Zhai[editar | editar la fonte]

Ba Zhai basar nel conceutu de que caúna de los ocho direiciones tien un Qi particular que tien efeutos específicos na xente, dependiendo de cómo los edificios empobinar con al respective de les direiciones. Según esti sistema, la orientación ye la considerancia más importante. Tanto los edificios como les persones pertenecen a unu de los ocho trigramas, según la direición del edificiu o la fecha de nacencia de la persona. Determinar la rellación ente l'edificiu, les direiciones y la xente. Hai cuatro direiciones favorables y cuatro direiciones desfavorables, tantu pal edificiu como pa les persones, asina que dellos cuartos en cada edificiu tienen bona enerxía y dalgunos tienen mala enerxía ensin importar la forma del edificiu o del cuartu.

Xuan Kong[editar | editar la fonte]

Xuan Kong ye consideráu como un sistema completu, porque inclúi tiempu y direición según la contorna, el diseñu interior, les formes y les persones. Les estrelles voladores riquen la llectura exacta de la brúxula, la fecha exacta de construcción del edificiu y l'identificación correuta de la contorna. Amás, tien de considerase l'interior: la forma de la casa, l'aspeutu y l'estilu xeneral, el planu de cada planta incluyendo los pasiellos, la entrada, les escaleres, l'allugamientu de la cocina, los cuartos etc. El métodu calcula les influencies de cada "estrella", que son calidaes enerxétiques de la naturaleza. Estes estrelles revelen les influencies visibles ya invisibles qu'afecten a los habitantes.

La combinación del tiempu y de la direición crea un campu de la enerxía nun edificiu. Ente que la direición ye constante, el factor tiempu camuda mensual y añalmente, en rellación colos nueve ciclos de los trés yeres. Amás, les cualidaes de les estrelles camuden colos ciclos del tiempu. Una estrella favorable nun ciclu puede aportar a desfavorable n'otru ciclu. Los cinco elementos son la base del Xuan Kong y son la clave pa remediar les situaciones desfavorables. Los cálculos son básicos pa llograr l'equilibriu enerxéticu. Ensin dulda, esta escuela constitúi'l nivel más avanzáu y efeutivu del Feng Shui y les sos conocencies, acomuñaos colos de la escuela de la forma (tamién conocíu como escuela del paisaxe), dan escelentes resultaos.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Catherine Polet. The Feng Shui Concept. El Conceutu Feng Shui, 2008.