Escudu de Ribedeva

De Wikipedia
(Redirixío dende Escudu de Ribadeva)
Ficha d'escuduEscudu de Ribedeva
Datos
Estáu España
Propietariu Ribedeva
Cambiar los datos en Wikidata

L'escudu Ribedeva foi creáu ente los años 1968 y 1969, ya que nun había entovía nel conceyu asturianu de Ribedeva. D'esti modu, encargóse la creación a Vicente de Cadenas y Vicent, cronista del Rei d'Armes. L'importe llegó a les 6000 pesetes.

L'escudu yera compatible col criteriu de la Real Academia d'Historia, teniendo les armes una descripción gráfica que correspón cola siguiente:[1]

Escudo cortado, en el primer cuadrante: Campo de color azul, saliendo de dos flancos del escudo, dos peñas de plata, separadas por ondas azules y platiaes, sumadas a cada una de las peñas una torre de oro, con un prois o poste de piedra de oro a la orilla unidos por una cadena de sable negro y en el centro del río una carabela de oro con las velas desplegadas.

En el segundo cuadrante, del mismo modo que en el primero el campo en azul, con la Cruz de la Victoria (o de Covadonga), de oro, engastada de piedras preciosas.

También lo precede una Corona Real en la parte superior, como es habitual. Es un círculo de oro engastado de piedras preciosas compuesto de ocho florones (cinco vistos), de hojas de acanto, interpolados de perlas y de cuyas hojas salen otras diademas, sumadas de perlas, que convergen en un mundo de azul, con el semimediriano y el ecuador de oro, además de una Cruz y la Corona forrada de gules (rojo).

La cadena de sable negro con las peñas y las torres significa, la cadena que había en el puerto para mayor seguridad del municipio. Y la cruz de la Victoria representa la pertenencia al Principado de Asturias.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Archivu Municipal del conceyu Ribedeva

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]