Enciclopedia Auñamendi

De Wikipedia
Enciclopedia Auñamendi
Datos
Tipu obra de referencia
Idioma castellanu, vascu y distintes llingües
Estáu  España
Tema principal País Vascu
Páxina web euskomedia.org…
Cambiar los datos en Wikidata

La conocida como enciclopedia Auñamendi ye una enciclopedia centrada nel estudiu de la cultura y sociedá vasques escrita orixinal y mayoritariamente en castellanu.[notes 1] El títulu de la versión electrónica actual ye Auñamendi Eusko Entziklopedia (Enciclopedia vasca Auñamendi n'asturianu).

Historia[editar | editar la fonte]

Publicóse orixinalmente en papel, apaeciendo'l so primer volume en 1969, a partir d'un proyeutu inicial de Bernardo Estornés Lasa por iniciativa de la editorial donostiarra Auñamendi. El so títulu yera Enciclopedia xeneral ilustrada del País Vascu.

En 1996 la Sociedá d'Estudios Vascos - Eusko Ikaskuntza asumió la dixitalización, catalogación y xuba a internet. La so versión electrónica ta integrada nel sistema Euskomedia. En 2012 contaba con más de 150 000 artículos d'accesu gratuitu y 67 000 imáxenes. Agospiada na web de la Sociedá d'Estudios Vascos, cuenta con un sistema de busca predictiva p'ayudar a los usuarios a llograr «resultaos afechiscos de manera rápida y eficaz».[1]

La enciclopedia Auñamendi almite dende 2017 conteníos apurríos polos usuarios, que van ser oxetu d'analís y contraste per parte de los espertos de la Sociedá d'Estudios Vascos primero de la so incorporación.

Notes[editar | editar la fonte]

  1. Con 155.000 artículos en español y 6.061 en euskera n'abril de 2020. «Auñamendi Eusko Entziklopedia, con un supuesto autoodio por delante». Pompilo, diario esporádico de un profesor de griego (14 d'abril de 2020). Consultáu'l 14 d'abril de 2020.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Auñamendi Eusko Entziklopedia» (eusquera). aunamendi.eusko-ikaskuntza.eus. Consultáu'l 19 de xunetu de 2017.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]