Emmanuelle Bercot

De Wikipedia
Emmanuelle Bercot
Vida
Nacimientu París[1]6 de payares de 1967[2] (56 años)
Nacionalidá Bandera de Francia Francia
Familia
Casada con Guillaume Schiffman
Pareyes Guillaume Schiffman
Fíos/es Nemo Schiffman
Estudios
Estudios Cours Florent
La Fémis
Llingües falaes francés[3]
Oficiu actriz, direutora de cine, guionista, actriz de cineguionista de cine
Premios
Nominaciones
IMDb nm0073384
Cambiar los datos en Wikidata

Emmanuelle Bercot (6 de payares de 1967París) ye'l nome d'una actriz, direutora de cine y guionista francesa.

Apaeció en numberosa películes de drama francés, y nomada cinco veces nos Premios César, como Meyor Actriz y Meyor Direutor. Ye la ganadora de la meyor interpretación femenina nel Festival de Cannes por cuenta de la so interpretación en El mio amor (película de 2015), dirixida por Maïwenn.[5]

La so película de 2013, que trabayó como direutora; Ella va, foi nomada na competición de Berlin International Film Festival.[6]

Biografía[editar | editar la fonte]

Dempués de formase como baillarina, Emmanuelle Bercot centrar nel teatru y l'interpretación antes de matriculase en La Fémis. En 1997 dirixó'l so primer curtiumetraxe, Les vacances, que foi gallardoniáu col Premiu del Xuráu del Festival de Cannes. En 1999, la so película de graduación La Puce, que tamién marcó'l descubrimientu de l'actriz Isild Le Besco, ganó'l premiu de la Cinéfondation en Cannes y foi estrenada nos cines de Francia.

En 2001, el so primer llargumetraxe, Clément, estrenar na seición Un Certain Regard de Cannes, onde foi gallardoniáu col Premiu de la Mocedá. Cola so segunda película, Backstage -que se proyeutó en competición oficial del Festival de Venecia de 2005-Bercot siguió esplorando la tema de la congoxa adolescente, nesti casu al traviés de la rellación problemática ente una estrella del cantar (Emmanuelle Seigner) y una nueva fan obsesiva (Isild Le Besco).

Emmanuelle Bercot sigue actuando de xemes en cuando, apaeciendo en películes de Claude Miller, Bertrand Tavernier, Benoît Jacquot, Olivier Assayas y Maïwenn, de que la so cinta, Polisse, tamién coescribió el guión.

Na televisión, los sos creitos de direutora inclúin -y choix d'Elodie (1998 - ganadora del Laurier d'Or 1999 y del Prix du Sénat) Tirez sur le caviste, la serie Suite Noire, protagonizada por Niels Arestrup y Julie-Marie Parmentier (ganadora del Premiu de la Crítica del Sindicatu Francés de Cine y Televisión en 2008), y Mes chères études (conocida como Student Services), pa Canal+ en 2009.

En 2012, Bercot dirixó unu de los episodios de la película Los infieles, protagonizada por Jean Dujardin y Gilles Lellouche, a la que siguió la cinta Ella va, que se proyeutó na Seleición Oficial del 63º Festival Internacional de Cine de Berlín en 2013. En 2015, el so llargumetraxe Cola frente n'alto foi escoyíu pa inaugurar la 68ª edición del Festival de Cannes, onde ganó'l Premiu a la Meyor Actriz pola so interpretación n'El mio amor, de Maïwenn.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 13 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  3. Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.
  4. Identificador NOR: MICA2211342A.
  5. «Festival de Cannes: Clément». festival-cannes.com. Archiváu dende l'orixinal, el 9 October 2012. Consultáu'l 18 d'ochobre 2009.
  6. «Berlinale Competition 2013: Another Nine Films Confirmed». berlinale. Consultáu'l 11 de xineru de 2013.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]