Emma Coronel Aispuro

De Wikipedia
Emma Coronel Aispuro
Vida
Nacimientu San Francisco2 de xunetu de 1989[1] (34 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casada con Joaquín Guzmán Loera (2007 – )[2]
Fíos/es
Oficiu modelu, participante en concursos de bellezanarcotraficante
Cambiar los datos en Wikidata

Emma Coronel Aispuro (2 de xunetu de 1989San Francisco) ye una modelu y Reina de guapura de 2007 d'Estaos Xuníos, y ye la esposa de Joaquín "El Chapo" Guzmán.[3]

Biografía[editar | editar la fonte]

Emma Coronel Aispuro nació n'Estaos Xuníos.[4] Ella creció en Angostura, un pueblu remotu nel Estáu de Sinaloa.[5]

Carrera[editar | editar la fonte]

En 2006, dempués d'axuntase con Joaquín Guzmán Loera per primer vegada, Emma Coronel Aispuro punxo'l so nome na guerra pal Festival llocal de Café y Guayaba del añu siguiente en Caneles, Durango.[5] Cada concursante tuvo que llanzar una fiesta n'honor a la so candidatura y Emma tuvo llugar el Día de los Reis Magos (6 de xineru) en 2007. El día de la fiesta de Emma, El Chapo anubrió la ciudá con cientos d'homes armaos y anunció públicamente les sos intenciones de casase. Esi añu la votarón a la reina llocal del café y de la guayaba sobre otros cuatro competidores. El día de la coronación, El Chapo apaeció con tres bandes pa celebrar la coronación de Coronel. El so reináu como Café y Reina Guava terminó cola so boda a El Chapo. La corona pasóse entós al primer corredor.

Televisión[editar | editar la fonte]

Henry Schleiff, xefe de Discovery, ta anguaño en conversaciones colos representantes de Coronel Aispuro sobre la participación nun nuevu espectáculu llamáu "Stand by Your Con". L'espectáculu va centrar nos fuxitivos de la vida real y les sos esposes.[ensin referencies]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: California Birth Index. Apaez como: Emma Modesta Coronel.
  2. URL de la referencia: https://www.proceso.com.mx/reportajes/2014/2/22/cuando-el-chapo-se-caso-con-emma-i-129466.html.
  3. «so-vida-con-el-chapo Emma Coronel: la so vida con Joaquín Guzmán - Proceso» (castellanu). Consultáu'l 23 de xunu de 2017.
  4. «"6 Facts You Didn't Know About El Chapo's Beauty Queen Wife"» (inglés). Consultáu'l 23 de xunu de 2017.
  5. 5,0 5,1 «"Drug Cartelu Beauty Queens Face an Ugly End"» (inglés). Consultáu'l 23 de xunu de 2017.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]