El mandato

De Wikipedia
El mandato
obra lliteraria
Datos
Autor José Pablo Feinmann
Fecha 1r xineru 2000
Llingua de la obra castellanu
País orixinal Bandera d'Arxentina Arxentina
Cambiar los datos en Wikidata

El mandatu ye una novela del filósofu, escritor, periodista y guionista cinematográficu arxentín José Pablo Feinmann, publicada en 2000.

Argumentu[editar | editar la fonte]

Sirvir a la patria o sirvir al padre. O nun sirvir. La esterilidá como respuesta a una demanda ensin amor. La dictadura como conderga a un país ensin llibertá. L'autor llogra travesar nesta novela la dimensión privao y público del mandatu perversu d'una paternidá forzada.

La hestoria empieza en 1928, cola asunción del segundu mandatu de Hipólito Yrigoyen como presidente de la república. Los protagonistes son Pedro Graeff y el so fíu Leandro, xente poderoso nun pueblu llamáu Venáu Doráu, animal acobiciáu por Pedro como troféu vital. Leandro, esixíu pol so padre pa brinda-y un nietu y asina asegurar la descendencia, alvierte la so imposibilidá de tener fíos y allega a un amigu pa remediar la situación. Pero esta hestoria familiar d'obsesiones, heriedos y desobediencias va dir revelando una trama mayor: la d'una sociedá a puntu de quebrase, la d'una nación ensin destín.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]