Eccema

De Wikipedia
(Redirixío dende Eczema)


Eccema

Eccema
Clasificación y recursos esternos
CIE-10 L20-L30
CIE-9 692
OMIM 603165
MedlinePlus 000853
PubMed Buscar en Medline mediante PubMed (en inglés)
eMedicine Derm/38 Ped/2567
MeSH D004485
Especialidá Dermatología medicoquirúrgica y Venereología (es) Traducir
Sinónimos
Wikipedia nun ye un consultoriu médicu Avisu médicu 
[editar datos en Wikidata]

Un eccema, eczema o dermatitis eccematosa ye un conxuntu d'afecciones dermatolóxiques, caracterizaes por presentar manques inflamatorias diverses tales como: eritema, visícules, pápules y exudación.

Tamién s'usa o s'aplica esti términu pa dermatitis causaes por contautu con una sustancia pa la cual sensibilizárase el paciente (eccema de contautu).

Carauterizar por un encarnizamientu de la zona afeutada siguida d'una fuerte picazón; puede espardese fácil y rápido a otres árees del cuerpu. L'eccema puede clasificase, según les sos carauterístiques, en:

  • Atópico: l'eccema atópico puede presentar munches variantes, pero polo xeneral caracterízase por plaques de tieces coloraes de piel engafada con constante comición.
  • Seborreica: la dermatitis seborreica ye una enfermedá inflamatoria común de la piel carauterizada por mancadures escamoses xeneralmente nel cueru cabelludo (nun confundir con caspa) y la cara.
  • De contautu: la dermatitis de contautu ye'l nome que se-y da a cualquier inflamación de la piel que se produz cuando la superficie de la piel entra en contautu con una sustancia que s'anicia fora del cuerpu.

L'eccema xeneralmente preséntase como reacción a dalguna alerxa.

Ver tamién[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]