Dracule Mihawk

De Wikipedia
Esti artículu ta tituláu d'acordies a la onomástica xaponesa, na que l'apellíu precede al nome.
Dracule Mihawk
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu masculín
Ocupación pirata
[editar datos en Wikidata]

Dracule Mihawk (ジュラキュール・ミホーク Jurakyūru Mihōku?) ye un personaxe del anime y manga One Piece d'Eiichirō Oda. Ye un shichibukai y tamién el meyor espadachín del mundu.

Apariencia[editar | editar la fonte]

Mihawk (o Güeyos de Ferre) usa un bien decorativu y ornamental paxellu color negru y vinotinto. Tien tamién un sombreru d'ala ancha decoráu con una pluma llarga, un collar en forma de cruz, qu'en realidá ye una daga, y una xigantesca espada col filu negru. El so llamatu vien de los sos caltriantes y mariellos güeyos que-y faen paecer un ferre.

Personalidá[editar | editar la fonte]

Mihawk ye, posiblemente, unu de los personaxes más serios en One Piece. A pesar de que ye "Un espadachín sobre tolos espadachines del mundu", Mihawk tien los pies na tierra. Por cuenta de esto, ye capaz de reconocer el talentu cuando lo ve. Ello ye que el so deséu ye ver a Roronoa Zoro devasalo en viendo la increíble determinación y fuercia de voluntá qu'amosó mientres la so curtia batalla. Tamién puede dicise que-y gustaría ver a Luffy siendo'l rei de los pirates, pos tamién vio n'este'l so gran motivación por llograr la so meta. Mihawk tien un sentíu del honor del cual otros Shichibukai paecen escarecer.

Mihawk ye bastante selectivu a la de realizar les sos xeres de Shichibukai, como evidencia la hestoria de faltes que tien a les xuntes cola Marina, según la so decisión de cazar y esterminar a unos pirates en llugar d'a otros. Zeff especuló alrodiu de la razón pola cual Mihawk atacó a Don Krieg y la so flota y llegó a la conclusión de que lo fixo solo porque alteriaron el so pigazu. Anque la razón real pola que los atacó sigui siendo desconocida, Mihawk almitió que la única razón pola que los siguió hasta'l East Blue dende'l Grand Line foi por diversión.

Habilidaes[editar | editar la fonte]

Dracule Mihawk ye'l espadachín más fuerte del mundu: ye'l meyor espadachín de tolos espadachines, como lo llama'l vieyu Zeff, nel restorán Baratie, cuando fai la so primer apaición nel anime. El so poder ye similar al de Shanks como lo demuestra pol fechu de que dambos llucharon n'igualdá de condiciones más d'una vegada. Por cuenta del so estatus y poder, ganalo ye l'oxetivu final de Roronoa Zoro. Ello ye que el nivel de Mihawk ye tan grande que Don Krieg acusar de tener el poder d'una Fruta del Diañu; sicasí, nos Databooks, les sos capacidaes paecen ser a cencielles pura habilidá y fuercia.

Como correspuende al so epítetu, tien una vista escepcional, pudo siguir fácilmente los movimientos a alta velocidá del Gear Second de Luffy en Marineford y ataca-y con estrema precisión, llanzando una corte de llargu algame escontra él mientres circula alredor de los demás.

Mihawk viaxa pel mundu nuna balsa con forma de féretro con dos veles de cera con flamas verdes, una pequeña siella negra y un pequeñu mástil con vela tamién negra. El fechu de que puede viaxar al traviés de los bravos mares del Grand Line nuna barcaza tan pequeña ye otru testamentu a les sos increíbles habilidaes. La so primer demostración de poder foi cuando destruyó él solo les 50 naves de la flota de Don Krieg, dexando solo la so nave principal seriamente estropiada. Una mínima parte de les sos capacidaes pudieron vese mientres la Saga Baratie, ónde tamién foi la primer vegada que se-y vio personalmente. Apaeció de sópitu, cortando en cachos el gran barcu de Don Krieg. Naquél alcuentru, Zoro retó-y a un duelu. Mihawk foi capaz d'humildar a Zoro ensin nengún esfuerciu, deteniendo los sos trés espaes con tan solo una pequeña daga y asegurando que podría habe-y derrotáu con daqué inda más pequeñu. Mihawk llogró solmena-y dellos golpes a Zoro ensin nengún tipu de dificultá y nun quixo usar la Kokutou Yoru hasta que nun vio la gran determinación de Zoro. El duelu terminó cuándo los dos espadachines topetaron les sos armes per última vegada, ónde Zoro usó'l so meyor ataque (naquel momentu). Aun así, Mihawk destruyó dos de les sos espaes, dexando namái intacta la que llevaba na boca (la Wadou Ichimonji).

Tamién, el fechu de que Mihawk solía ser un rival de Shanks, unu de los Yonkou, implica que Mihawk podría ser unu de los personaxes más poderosos de la serie.

Más tarde, na batalla contra Barbablanca, Mihawk llanza un poderosu ataque a distancia tan grande como'l Moby Dick que foi capaz de partir el mar conxeláu por Aokiji, suxuriendo les capacidaes del espadachín. Un personaxe dixo qu'aquél yera "La Estocada más poderosa del mundu". Demostró tamién una axilidá sobrehumana, tornando con facilidá a Emporiu Ivankov quien lu escorría y pegando un saltu a delles decenes de metros, depués del cual intentó caye-y enriba a Luffy; un llogru entá más increíble si considérase que cargaba col gran pesu de la so enorme espada, que nun paeció afecta-y no absoluto. Tamién ganó d'un solu golpe a Daz Bones (Mr. 1) -quien ta fechu de metal y había-y banda gran trabayu a Zoro, que quedó bien quebráu antes de poder vencelo- y a Jinbe, otru de los Shichibukai, antiguu xefe de Arlong y el gyojin vivu más poderosu vistu hasta agora.

Armes[editar | editar la fonte]

Ye dueñu de la espada negra Kokutō Yoru, que según Tashigi, ye una de les 12 Saijo Ō Wazamono (Espaes de Grau Supremu), y ye la espada más poderosa del mundu.[1] Afatada con adornos varios, cuasi del tamañu del so cuerpu, cola empuñadura que recuerda una cruz y un filu llargu y negru brillosu. Con ella cortó en dos la nave de Krieg y -y infligió a Zoro la so carauterística mancada nel pechu. Amás, Mihawk usó esta espada pa lluchar con Luffy en Marineford siendo capaz de cortar l'enorme Iceber qu'había detrás de Luffy pola metá.

El collar de cruz nel so pescuezu ye una pequeña daga. Anque paez insignificante, en manes de Mihawk foi capaz de ganar a Zoro con facilidá.

Historia[editar | editar la fonte]

Pasáu[editar | editar la fonte]

Enforma del pasáu de Mihawk desconozse, anque ye sabíu que dalguna vegada foi amigu y rival de Shanks y que tuvo presente na execución de Gold D. Roger. Les sos batalles fixeron ecu per tol mundu ya inclusive Mihawk buscar pa entablar duelos. Depués de que Shanks perdiera'l so brazu 10 años tras, Mihawk cesó de retalo. En dalgún puntu de la hestoria, Mihawk ganóse'l títulu del "meyor espadachín del mundu" y tamién foi nomáu shichibukai.

Apaición en Baratie[editar | editar la fonte]

Mihawk gana a l'armada de Krieg nel Grand Line; la destrucción de la so armada obliga al pirata a tornar a East Blue. Sicasí Mihawk sigue a Krieg hasta'l Restorán Baratie y destrúi la so nave insinia. Nel Baratie atópense los pirates del Sombreru de Paya y Zoro darréu retar a un duelu. Mihawk humilda a Zoro venciéndolo con una pequeña daga. Sicasí, el shichibukai sorprender al ver l'espíritu de Zoro, asina que lo honra enfrentándolo cola so espada. Mihawk gana fácilmente a Zoro y destrúi dos de los sos trés espaes. Zoro almite la so derrota y da-y la cara a Mihawk, y píde-y ser ganáu frente por frente. Mihawk acepta y solména-y un xigantescu corte diagonal al traviés del so pechu, pero dexar con vida. Depués d'eso, Mihawk reta a Zoro a que lo supere y qu'ensin importar cuánto tiempu se tarde, él taría esperar.[2]

Shanks y Mihawk[editar | editar la fonte]

Pocu dempués d'eso, Mihawk ye vistu visitando a Shanks pa comunica-y la noticia del ascensu de Luffy. Depués d'eso, toma parte na xunta colos Marinos y dos de los sos colegues shichibukai, Donquixote Doflamingo y Bartholomew Kuma a lo que Sengoku l'almirante de la flota queda sorprendíu pos de tolos shichibukai pensaba que'l sería el postreru n'apaecer.

El xigantescu incidente[editar | editar la fonte]

Dempués vióse-y axuntáu en Mariejoa colos demás Shichibukai (menos Boa Hancock, quien apenes va en camín, y Jinbe, quién se niega a xunise a la batalla). Toos ellos, xunto colos oficiales más poderosos de la Marina, preparar pa enfrentar a Barbablanca.

Na batalla vs Barbablanca[editar | editar la fonte]

Fai una apaición onde Doflamingo cuestióna-y sobre lo que va faer, una y bones Mihawk toca'l mangu de la so espada, y respuende que deseyaba comprobar colos sos güeyos la diferencia de poder ente Barbablanca y él mesmu. Llanza un ataque de gran magnitú, capaz de cortar el mar conxeláu por Aokiji y entá más grande que'l barcu insinia de Barbablanca llamáu Moby Dick escontra Newgate, pero esti ye deteníu pol Comandante Jozu quién tien l'habilidá de tresformar el so cuerpu en diamante.

Dempués de la llegada de Luffy, cuando ésti va en busca de la lliberación de Ace y yá habiéndose llibráu de Smoker gracies a Hancock, nel camín atopar con Mihawk, que desenfunda la so espada y ataca a Luffy sol argumentu de querer probar si'l destín del mozu salvar. Luffy ye incapaz de faer daqué más que tornar precariamente dellos ataques de Mihawk y recibir delles cortes, de dalguna manera iguar pa salvase usando a Buggy como escudu contra'l shichibukai. Buggy intenta usar a la so ventaya los poderes de la so fruta del Diañu y la so arma especial que, a última instancia, resulta inútil contra Mihawk quién a cencielles la devuelve a Buggy. Finalmente, Marcu píde-y a Vista (un comandante de Barbablanca) qu'intervenga p'ayudar al nuevu Sombreru de Paya. Mihawk diz reconoce-y y Vista sospriéndese y siéntese falagáu. Tres esto, disponer a empecipiar una batalla.

Mihawk reconoz una habilidá estraña de Luffy de consiguir aliaos con facilidá ya inclusive menta que dicha habilidá ye la más peligrosa en tol mundu.

Dempués de que l'exércitu de Pacifistes lleguen, Mihawk diz-y a Vista que ye momentu de rematar el so combate, que apuerta diciendo que dambos tienen un puntu a favor. Más tarde ye vistu engarrando na plaza Oris, dempués de que los pirates consiguieron travesar el muriu.

Cuando Luffy y Emporiu Ivankov intenten llegar hasta Portgas D. Ace Mihawk intenta detenelos pero ye deteníu por Mr. 1, a quien Mihawk reconoz, pero Daz Bones nun ye rival pa él y ye ganáu fácilmente. Crocodile intervién y empieza un combate contra Mihawk, diciéndo-y que tenga curiáu porque ta de bien mal humor. Dempués ye vistu xunto a Gecko Moria contemplando'l cuerpu muertu y inerte de Barbablanca.

Cuando Shanks llega, Mihawk dexa'l campu de batalla argumentando qu'él solo vieno ayudar na guerra contra Barbablanca y que lluchar contra Shanks nun yera parte del arreglu.

Dempués de la Guerra[editar | editar la fonte]

Dempués de la batalla, Mihawk apaez nel castiellu de la Isla Kuraigana, afirmando que Perona introducir na so casa mientres él habíase alloriáu. Ellí infórmalu de la gloriable muerte de Moria, diciendo qu'a pesar de les afirmaciones del periódicu alrodiu de que morriera mientres la batalla, él inda taba vivu a la fin de la confrontación ente los Pirates de Barbablanca y los Marinos.

Él ye vistu más tarde nes ruines cerca del castiellu, viendo a Zoro lluchando contra los babuinos armaos por tou la isla, y esplíca-y les razones del so estilu de llucha. De siguío, pide al espadachín tornar al castiellu y dexar la isla a la mañana siguiente, pero Zoro niégase, diciendo qu'él precisa llegar a Luffy, a lo que Mihawk resopla y dexar dir.

Zoro dempués torna y píde-y a Mihawk que-y entrene. Mihawk diz-y Zoro que se vaya y que ye una llocura pidi-y al so rival entrena-y. Mihawk asume entós que Zoro ye débil una y bones nun podía ganar a los babuinos y llegar al mar, pero Zoro consigue ganalos a toos. Mihawk pregúnta-y a Zoro por qué quier ser entrenáu por un enemigu y él respuende que ye por superar -y. Mihawk rise ante la idea de sigo mesmu de tomar so la so tutela a un home que sabe que tarde o aína va engarrar pol títulu del espadachín más fuerte, pero ve que Zoro ta poniendo'l so arguyu a un llau tou pol bien d'otra persona, nesti casu Luffy, colo que Mihawk acaba venciendo y diz-y a Perona que cure a Zoro pa poder empezar a entrena-y.

2 años dempués[editar | editar la fonte]

Dempués de dos años d'entrenamientu, Zoro tornó al Archipiélagu Sabaody p'axuntase colos sos nakamas. Como resultáu d'entrenar baxu tutelar del meyor espadachín del mundu, Zoro lluz muncho más fuerte físicamente y aprendió l'habilidá de Mihawk de cortar barcos cola so espada. Amás paez ser que perdió'l so güeyu esquierdu en dalgún ataque de Mihawk mientres entrenaben. Mihawk entá nun fixo la so apaición tres el saltu del tiempu, pero posiblemente quedárase folgando na Isla Kuraigana.

Censura[editar | editar la fonte]

Mihawk sufrió delles ediciones cuando tuvo'l so primera aparación nel anime *Na version de 4kids la espada de mihawk foi editada,por cuenta de que tenía la forma d'una cruz y eso ye referencia a la relixón, curiosamente nun editaron el mástil de la balsa de mihawk yá que tenía forma de cruz.

  • 4kids censuró por completu la escena onde mihawk da-y a zoro el so repulgu carauterísticu despues amiésten-y un dialogo a zoro nel que diria qu'esi repulgu facer un osu.
  • otra censura que tuvo mihawk foi cuando esti decidió quedase a celebrar con shanks y la so tripulación sobre'l primer pagu de luffy debíu al usu d'alcohol.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Anime de One Piece. Capítulu 462.
  2. Oda, Eiichirō (1998). One Piece 6誓いの. Shūeisha. ISBN 4-08-872642-1.