Donquixote Doflamingo

De Wikipedia
Esti artículu ta tituláu d'acordies a la onomástica xaponesa, na que l'apellíu precede al nome.
Donquixote Doflamingo
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu masculín
Nacimientu Mary Geoise (en) Traducir
Ocupación vessel captain (en) Traducir
Padres Donquixote Homing (en) Traducir
Familiares Donquixote Rosinante (en) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Donquixote Doflamingo (ドンキホーテ・ドフラミンゴ Donkihōte Dofuramingo?) ye un personaxe ficticiu del manga y anime One Piece. Más conocíu polos sos nomatos: Yaksha Celestial (天夜叉 Ten Yasha?) nel mundu de la piratería, Joker (ジョーカー Jōkā?) nel Inframundu y el Carisma del Mal (悪のカリスマ Aku non Karisuma?); ye un antiguu Guerrero del Mar, que reinaba en Dressrosa, y un anterior Noble Mundial. Fíu de Donquixote Homing y hermanu mayor de Donquixote Rosinante, ye un integrante de la Familia Donquixote, la familia real rexente va ochocientos años nel país. Doflamingo ye'l capitán de los Pirates Donquixote y el Bróker más influyente de los Baxos Fondos detrás del alies de Joker. Antes de ser parte de los Siete Guerreros del Mar, el Gobiernu Mundial punxo pela so cabeza un pagu de 340.000.000. Doflamingo foi desaposiáu del so títulu de rei y espulsáu de Los Siete Guerreros Reales del Mar dempués de ser ganáu por Monkey D. Luffy, y él y cuasi tola so tripulación foi detenida pol Almirante Fujitora.

A pesar de les sos recurrentes apaiciones na primer parte de la serie, nun se-y consideró una amenaza pa los Pirates de Sombreru de Paya, pero tres los fechos en Punk Hazard, convertir nel antagonista principal de la Saga de Dressrosa.

Apariencia[editar | editar la fonte]

Niñez[editar | editar la fonte]

Entá de neñu, Doflamingo yá tenía un gustu poles gafa de sol, a pesar de qu'entá nun adquiriera les sos queríes marques. Antes de salir de Mariejois, Doflamingo llevaba'l paxellu típicu de los Dragones Celestiales anque'l so peñáu nun siguía'l mesmu estilu, por cuenta de que nun yera lo suficiente llargu pa peña-y lo, y yera sicasí, a cencielles llimpiu y ordenáu nuna corte de tazón. Dempués de salir, el guardarropa de Doflamingo consistió en ropes fines simples: una baxa nel pescuezu botón de la camisa con rayes negres y una corbata con volantes. Sicasí, por cuenta de la dura vida na fuxida de los ciudadanos enoxaos, l'apariencia de Doflamingo empezó a volvese más degaxada, ye según Oda dibuxar nel SBS Tomu 63, Doflamingo vese portando les sos gafes de sol y esfrutando fumar un pitu. El so pelo y la so ropa taben puercos y bien desdexaos. Él ta usando una camisa abotonada, pantalones a rayes y taba descalzu. Puede vése-y sentáu nun sillón fechu baldrayos cerca d'unes palmeres.

Mocedá[editar | editar la fonte]

A los 17 años, el so pelo yera más llargu de lo que ye anguaño, tenía dos aretes na oreya esquierda, y él llucía un par de gafes que llevaba na frente. Amás, él tamién llevaba gafes similares a les que visti anguaño, pero teníen un diseñu del templu distintu, y la so firma de pluma y el mantu..

A los 25 años, cuando la Law solicíta-y por primer vegada ser miembru de la tripulación, Doflamingo apaez ensin les sos gafes, llevaba'l pelo más daqué más llargu y con una mecha acabada en punta, pero otra manera lluz en vistimienta igual; llevaba una camisa de vistir negra con una corbata y los sos pantalones yeren negros col mesmu patrón que lleva siempres nellos y sobre el pescuezu llevaba un collar de perlles de color coloráu.

A la edá de 31 años tenía'l pelo entá más llargu y apuntiáu; siguía vistiendo col so carauterísticu abrigu de plumes, una camisa negra abierta, pantalones semi-llongures y zapatos escuros con daqué de tacón.

Dos años tras[editar | editar la fonte]

Va dos años él vistía una camisa blanca con rayes coloraes, una petrina verde y pantalones de color naranxa con rayes blanques. Tamién llevaba zapatos negros apuntiaos. Orixinalmente nel anime, Doflamingo tenía una camisa colorada con rayes negres, una petrina morada y pantalones negros con rayes coloraes. Sicasí, cuando volvió apaecer mientres los acontecimientos de Sabaody, el so esquema de color foi camudáu al so esquema de colores orixinales de la manga cola esceición de les gafes. Na manga, él tien gafes de color naranxa, ente que nel anime, él tien les gafes de color púrpura. Tamién ye vistu cuasi siempres con una sorrisa, hasta en momentos críticos.

Actualidá[editar | editar la fonte]

Doflamingo ye un home bien alto (305 cm), inclusive más altu qu'otros semigigantes como Kuzan. El so pelo ye de color rubiu, siendo un home bastante delgáu y musculosu coles mesmes; la so piel ye amorenada. Xeneralmente vístise con ropes estravagantes. En referencia a la so tema animal, el Flamencu, les sos ropes son de colores vistosos y brillantes, col so carauterísticu abrigu de plumes color rosa. Doflamingo tien unes gafes de sol de color naranxa (púrpures nel anime). Él tamién tien una estraña manera de caminar, caminando de forma de Dágaru (anque non siempres camina asina), que ye tamién una referencia a la so tema animal, el flamencu.

Doflamingo tien una vistimienta daqué menos ellaborada que nes sos apaiciones xuveniles, va vistíu con una camisa llano y abierto que tien un par de Jolly Rogers nel puñu, una petrina distinta y pantalones de rayes de color rosa con rayes de cebra blanques. Sicasí, él inda usa les sos gafes de sol que camudaron de naranxa a color púrpura (de púrpura a coloraes nel anime). Tamién vemos una innovación tocantes al so carauterísticu abrigu de plumes, yá que dempués de dos años de la guerra, vemos que yá non s'asitia les mangues nos sos brazos y estes queden sueltes nel so llombu de manera similar a munchos altos cargos de la Marine y dellos pirates. Tamién agora lleva un pendiente d'aru d'oru en cada oreya.

Personalidá[editar | editar la fonte]

Inclusive dempués de que'l so padre llevar lloñe de la so vida de luxos en Mariejois, Doflamingo enferronar al so llinaxe, creyendo qu'inda tenía los derechos de los sos oríxenes, quexándose de que nun quería vivir nel interior d'un cabanu deterioráu a pesar de tar siendo cazaos, y siguió teniendo resientimiento escontra'l so padre hasta l'actualidá por llevalo lloñe de too.

L'arrogancia de Doflamingo ye una traza común de los Dragones Celestiales. Hipócritamente, l'odia a los Dragones Celestiales por refugalo, pero sigue les sos mesmes actitúes y aiciones, despreciando a los demás por ser "humanos", ente que'l considera el so llinaxe sanguineu como de lo más noble. Por cuenta de que foi acoradáu por una alteria a los ocho años, pol odiu de los ciudadanos escontra los Dragones Celestiales, aprendió lo que ye'l dolor y la fame per primer vegada na so vida. Tales acontecimientos dexaron nél un trestornu de estrés post-traumáticu, inclusive hasta los 25 años, lo que-y fai tener velees de la tortura y espertar coimbre y sudorosu.

Doflamingo paez vivir cola filosofía de que los fuertes son los que faen les regles y van ser los únicos capaces de sobrevivir na “Nueva Era”, por cuenta de la so creencia nesta “Nueva Era”, Doflamingo paez perder l'interés n'otres coses con bastante facilidá, como cuando retira de los sos servicios a los Pirates de Bellamy d'esclavos. Él tamién amenació con dexar Los Siete Guerreros del Mar si les órdenes del Gobiernu Mundial nun son satisfactories pa él o si fádienlu, argumentando qu'él nunca s'esmoleció pol Gobiernu Mundial dende un principiu. A pesar de ser un creyente de la filosofía de la “Nueva Era”, Doflamingo a diferencia del so antiguu subordináu; Bellamy, sí paez tener una opinión abierta sobre los suaños, anque los suaños de los demás nun paezan interesa-y n'absolutu, a pesar de la so creencia, nun paez oponese a convertise nel Rei de los Pirates.

Ente que él paez considerar los más débiles qu'él como meros peones en cuenta de compañeros de tripulación, entá tien daqué d'arguyu y un sentíu amenorgáu d'honor pola so bandera y desprecia la idea de quien son ganaos mientres usen el so símbolu. Anque a él nun-y importen les persones débiles, nun ta percima de señalar los sos defectos. A pesar del so apatía polos débiles, de cutiu paez faer aliances con novatos prometedores. Fixo aliances con Bellamy y al paecer facer bien ceo nos sos viaxes. A diferencia de Bellamy, él mesmu paez tener una opinión abierta sobre los suaños, anque en sí, a él nun lu importen enforma.

Doflamingo ye unu de los personaxes más sobeyosos y despreocupados de la serie. Él paez tener un enclín a la espresión dramática, según tener el costume d'espresase de manera esaxerada al dar declaraciones. Tamién paez nun tarrecer a naide nin a nada, como cuando burlla del daquella Almirante de la Flota, Sengoku, mientres se sentaba na mesa de manera desdexada nuna xunta de los Siete Guerreros del Mar, amosando interés namái na idea d'una guerra contra Edward Newgate. A él, sicasí, nun-y gusta que cuando la xente toma rumores y falen d'ellos como fechos, y que nun tien de tener perxuicios tales por rumores falsos, como se ve cuando s'agafó cuando Jora declaró equivocadamente la creencia de que'l Síndrome de Plomu Ámbare yera contaxosu. Al igual que munchos de los antagonistes de la serie, Doflamingo demostró tener un gran nivel d'arrogancia, comentando a Luffy y a Law que'l pixín fechu de pensar en poder gana-y ye una humildación intolerable pa él, teniéndose en gran estima. Tamién paez siguir teniendo parte de la personalidá propia d'un Noble Mundial; comentando arguyosu la so pertenencia al que según él ye'l llinaxe más noble del mundu.

Antes del saltu temporal, Doflamingo tenía una falta total y absoluto de mieu o dulda, diendo tan lloñe como pa robar a los Nobles Mundiales parte de la so fortuna coles mires de chantajear al Gobiernu Mundial pa convertise n'unu de los Siete Guerreros del Mar. Él foi vistu amosando otru tipu de sentimientu amás de diversión por cualesquier acontecimientu, independientemente si afectar personalmente o non, como cuando s'amosaba allegre falando con Discu sobre la crisis que vivíen na Casa de Puyes de Sabaody. Namái en rares ocasiones la so sorrisa viose afeutada, como cuando frunció'l ceñu por ser convocáu a Mariejois y quedó sorprendíu cuando Laffitte llegó ensin anunciase y pasó desapercibíu nesta mesma xunta; tamién-y asocede cuando Oars Jr. intentó ataca-y direutamente, sicasí, estos momentos yeren de curtia duración, y Doflamingo volvía sonrir de nuevu rápido.

Él tamién paez tener l'estrañu vezu de sentase en posiciones estrañes, como na parte posterior de les sielles, en meses, en barriles, ya inclusive sobre una pila de cuerpos metanes una zona de guerra o na parte cimera d'una paré, va diez años, vióse-y sentáu inclusive n'unu de los sos subordinaos, Trébole. Tamién ye una persona dafechu sele y serena na mayoría de les situaciones, inclusive cuando Baby 5 atacar colo que se presupon que sería un golpe letal pa él, actuando de manera calma y tornando de casualidá el so ataque mientres siguía la so conversación per teléfonu.

Dos años dempués de la Guerra de Marineford, Doflamingo sigue calteniendo la so sorrisa confiada mientres pensaba que tou taba baxu control, sicasí, cuando Law ganó a Vergo y destruyó el suministru de SAD en Punk Hazard, burllándose pola so falta de mieu y dulda, Doflamingo finalmente espresó ciertu enfadu y esmolición; en destruyendo por completu'l suministru de SAD y secuestrar a Caesar coles mires d'amenaciar a Doflamingo por qu'abdicara de la so posición como Guerrero del Mar, Doflamingo finalmente perdió la compostura y amosó una llerza total y absoluto acompañáu d'una roxura intenso. Doflamingo tamién amosó signos de medrana pola capacidá del Almirante Fujitora al dexar cayer un meteoritu na confrontación contra'l marine y Law. Al perder finalmente'l control de Dressrosa, perdió definitivamente la compostura, venciendo al mieu, la desesperación y la roxura. Doflamingo atayóse tantu por tou esto que decidió a cencielles rise tou lo que fuera.

A Doflamingo gústa-y juguetear colos sos opositores y víctimes d'una manera sádico y cruel, como se ve cuando él alegremente obligó a dos Marines a tratar de matase unos a otros, y obligando a Bellamy y Sarkies a lluchar ente sigo y sufren manques antes de dar el golpe final, tol ratu riéndose del so dolor. Mientres la batalla de Marineford, tolos enfrentamientos de Doflamingo fueren pol bien de la so diversión personal, faciendo alusión a un llau sádicu, como cuando se-y ve rir con allegría dempués de cortar la pierna de Oars Jr.. Vióse-y rir mientres cada acontecimientu qu'asocedía na guerra, independientemente de quien fora afeutáu. Atopó gran diversión en práuticamente cualquier cosa, desque Barbablanca entró na batalla, a la muerte del mesmu, a la llegada de los Pirates de Barbanegra, hasta la llegada de los Pirates del Pelirroxu.

Inclusive se burlló de Gekko Moriah por ser demasiáu débil pa siguir como un Guerrero del Mar, y asumió la xera d'esterminalo a él con gran allegría y entusiasmu y, sicasí non se inmutó, cuando Moriah sumió misteriosamente, nun llogrando'l so oxetivu d'asesinalo. Mientres la so engarradiella contra Law disparó-y con bales de plomu, como un cruel referencia a la enfermedá por intoxicación de plomu cuando él yera un neñu. Otru niciu de la falta de moralidá de Doflamingo ye que punxo en función la Casa de Puyes ensin amosar reconcomiu de cualquier tipu, mientres asocedía la venta de persones prindaes na esclavitú. Inclusive se beneficia de los países en guerres apurriéndo-yos armes. Sicasí, cuando ta primíu pol tiempu y desesperáu, Doflamingo arrenunciu a cualquier forma de sadismu y d'interrogatoriu, y nel so llugar mata precipitadamente a los sos oponentes pa satisfaer la so roxura.

Doflamingo tamién tien una mentalidá desaxeradamente sanguinaria como s'amuesa al castigar brutalmente a un gladiador por non arramar sangre pa los espectadores del Coliséu Corrida, y de casualidá llambió un pocu del sangre de la so víctima que chiscó la so propia cara. Tamién cree na esistencia d'una crueldá inherente en tolos seres humanos, independientemente de la personalidá que tengan, estos van amosar emoción pola sangre y la muerte. Él diría tan lloñe como pa cometer parricidiu a la edá de diez años, y fratricidiu a la edá de 28 años ambos incidentes derivaos del so despreciu poles aiciones de les sos víctimes.

Pola xente de la so tripulación personal paez tener daqué de más apegu y respeto respectu del que tien polos sos aliaos como fixo cuando Caesar Clown foi derrotáu, que s'esculpó con Monet por calcular mal los sos planes. . Tamién paez ser que trata a la so tripulación como si fuera la so familia considerando a los más nuevos como "hermanos pequeños" tal como fixo con Law y Baby 5; a Baby 5 puntualmente defender de tolos homes qu'intenten casase con ella porque "nun-yos convien" y paez hasta esmolecese por Jora cuando Law amenaciar con matala. El so apreciu pola so tripulación llega a tal estremu que ye capaz de perdonar a Diamante y a Trébole polos sos errores. A pesar de la so llealtá, compasión y devoción pola so tripulación, él inda puede fadiase con dalguna de les sos travesuras, tales como cuando Trébole avérase-y demasiáu, demostrándolo frunciendo'l ceñu. Esmolezse lo suficiente polos oficiales de la so banda que tanto qu'él protexó Trébole de Trafalgar D. Water Law, ensin un momentu de vacilación.

Irónicamente, a pesar del so apegu familiar a la so tripulación, Doflamingo despiadadamente asesinó al so padre y hermanu. Él despreciaba al so padre por tirar l'estatus de la so familia como Nobles Mundiales, y matar a dos años dempués de que la so madre finó por causa d'enfermedá. Al confirmar la traición de Rosinante, Doflamingo endureció'l so corazón y asesinar pa dempués verbalmente renegalo.

Doflamingo tien un poderosu deséu de vivir, negándose a morrer inclusive cuando los ciudadanos torturar, dempués d'eso, xuró vengación en voz alta, sorprendiendo al so padre, el so hermanu y a los torturadores por igual. Inclusive cuando yeren cazaos polos Dragones Celestiales, Doflamingo escapó con vida pola so voluntá de vivir. La so fuercia pa vivir traxo consigo'l deséu de la inmortalidá, que ye la principal razón pola que quier la Fruta Ope Ope. Pa esto, él taba dispuestu a forzar el so hermanu Rosinante a comela (ensin saber que Rosinante yá tenía otru, la Fruta Nagi Nagi) y depués ordenar dar la so vida en cuenta de la vida eterna pa Doflamingo, sabiendo entá que Rosinante yera un traidor qu'inda nun podía refugar los sos órdenes. Esti revés de inmortalizarse a sigo mesmu enoxa Doflamingo siempres que se menta esti fracasu.

Como antiguu Dragón Celestial ye fanáticu de los privilexos y hestoria acomuñaes. Doflamingo tien un mieu innato pa los que lleven la inicial D. nos sos nomes, a sabiendes de que tales persones son enemigos naturales de los Dragones Celestiales. Rocinante cree que'l solu fechu de que Law llevara'l nome de D. facer tar en peligru del so hermanu mayor, y que si Doflamingo enterábase mataría a Law.Ello ye que cuando la Law revela'l so nome ocultu, Doflamingo quedó en shock, y anque torna la "D." siendo'l so enemigu natural como supersticiones, convertir en temerariu na batalla, atacando furiosamente Law mientres quedándose cerca del so rangu d'ataque.

Risa[editar | editar la fonte]

Al igual que munchos otros personaxes que tien una risa única, siendo "Fuffuffuffuffuffuffu", o en carauterizáu al Inglés como "He He He He". Curiosamente, cuando se ri la so boca ta bien abierta.

Habilidaes[editar | editar la fonte]

Donquixote Doflamingo ye unu de los pirates más poderosos qu'apaecieron, prueba d'esto ye que pertenez a los Siete Guerreros del Mar unu de los Trés Grandes Poderes del mundu.

Por cuenta de que conoz l'ayalga nacional de Mariejois pudo inclusive engañar al mundu faciendo creer qu'abdicara al so tronu en Dressrosa y qu'abandonara la so posición como unu de los Siete Guerreros Reales del Mar.

Habilidaes Físiques[editar | editar la fonte]

Demostró capacidaes físiques de maña sobrehumana y velocidá, con un tiempu de reaición escelente. Tamién ye seguro asumir qu'él ye fuerte, como lo demuestra cortando la pierna de Oars Jr. y detener a Jozu en secu, dambos, pirates bien conocíos del Nuevu Mundu. Otra demostración de la so fuercia físico ye que foi capaz de cortar el palaciu real de Dressrosa d'una simple patada. Doflamingo tamién amosó una considerable esperiencia de combate cuerpu a cuerpu, que s'especializa nun estilu basáu saque de combate, yá que foi capaz d'apurrir una sola patada al so oponente mancándolo gravemente y de forma fluyida tornar el so ataque nun intre. Doflamingo tien reflexos y axilidá considerables. Él foi capaz de tornar los ataques de Oars Jr. con relativa facilidá y por completu saltó sobre'l cuerpu xigantescu Oars Jr. Él foi lo suficientemente rápido como pa escapar al traviés del güeyu de la nube de sable y salir indemne del ataque de Crocodile.

Fuercia y Resistencia[editar | editar la fonte]

Un testimoniu del so poder, ye que dende la so apaición na serie, hasta l'Arcu de Dressrosa, nunca fuera mancáu por un personaxe mientres una batalla. Esto ye destacable yá que tuvo presente na guerra de Marineford, una guerra na que la mayoría de los personaxes más fuertes de la serie, como Sengoku, terminaron mancaos de dalguna manera. Tamién demostró tener la fuercia abondo como pa enfrentase por igual contra'l gabitu de Crocodile, con namái les sos pataes. Cuando Baby 5 atacar, el torno fácilmente tolos sos ataques, y cuando finalmente cutir con una ronda esplosiva, Doflamingo nun tuvo nengún dañu n'absolutu y siguió la so conversación, ye más, nin siquier emprésto-y atención a ella. Él foi capaz de bloquiar una patada Diable Jambe de Sanji cola so rodía, y bloquéu col so brazu totalmente descubiertu, la posterior agua de pataes d'este. La so fuercia nes piernes dexó-y producir una onda d'afilaos golpes de 360 graos, suficientes pa cortar al traviés de los trés de les torres del palaciu de Dressrosa cuasi al intre, similar al Rankyaku: Amane Dachi de Kaku, pero usando namái una pierna y ensin el filáu de preparación.

Iguar pa evitar ser totalmente conxeláu por Kuzan, yá que pocu dempués de qu'él fora conxeláu en xelu, el detuvo la conxelación cortando'l xelu colos poderes de la so fruta del diañu, amás nun amosó nengún dolor o incomodidad al faelo. Él recibió una Rede Hawk de Luffy direutu nel estómagu, un movimientu que causó que, Hody Jones, quien aumentara'l so poder con esteroides, devolviera sangre. Sicasí, Law declaró pocu dempués que la Rede Hawk, namái pudo infringir dañu superficial al Guerrero del Mar. Dempués de recibir un Gamma Knife de Law, que destruyó los sos órganos, foi capaz de xunilos de nuevu pa siguir lluchando. Inclusive, siguió engarrando mientres recibía dellos ataques en Gear Second de Luffy, que según Doflamingo, sentíense como rebelgos. Inclusive dempués de recibir recibir numberosos ataques de Luffy na so manera Gear Fourth, que llograron mandalo disparáu al traviés de docenes d'edificios, y dexalo estampáu contra un monte, inda yera capaz de lluchar ya inclusive, controlar el poder de la so fruta del diañu espertada. Per otra parte, a pesar de tar bien escosu y mancáu, Doflamingo yera capaz de lluchar contra docenes de gladiadores poderosos y ganar a toos con poco esfuerciu. Tamién a demostrando una gran fortaleza, llogrando da-y una devastadora patada a Luffy, a pesar de qu'esti, taba defendiéndose con Haki.

Él ye l'únicu de los Siete Guerreros del Mar que se conoz qu'a llucháu con otru de los sos compañeros (Gekko Moriah, quien foi mancáu de muerte nesta llucha al paecer) y, de fechu fíxo-y un dañu bien seriu (Anque él foi ayudáu por un pequeñu grupu de Pacifistes y Moriah entá tenía que recuperase de les mancadures causaes pola guerra de Marineford y por Luffy en Thriller Bark). Cuando-y ordenaron liquidar a Moriah, aparentemente tenía l'abondu enfotu na so fuercia pa matalo .

Él ye tan poderosu que Law dixo que, si Doflamingo arrenunciu al so cargu, los marines unviaríen a los sos meyores lluchadores, los Almirantes, contra él. La so fuercia nos Marines de menor rangu aplicóse cuando Doflamingo jugueteó un pocu colos Vicealmirantes Mozambia y Stainless, y depués ganó al vicealmirante Smoker, dambes ocasiones con terrible facilidá, demostrando que tien la capacidá d'acabar con siquier un vicealmirante a nivel del Smoker (que ye un terrible como usuariu de Fruta del Diablu tipu Loxa). Él ye tan fuerte que Law, un Supernova y Guerrero del Mar, optó por nun lluchar contra Doflamingo hasta que tuviera abonda enerxía p'asina tener una mayor probabilidá en contra d'él.

Doflamingo ye dafechu consciente del Haki, yá que se sabe que puede usar dos de los trés tipos, y alvirtió a Caesar y Monet del Haoshoku Haki de Luffy, indicando que podría ser más fuerte que Law, nel so combate contra Law demostró que'l so poder ye tal que puede vencer a Law ensin apenes tener contratiempos magar que esti tamién ye unu de los Siete Guerreros del Mar.

Amás de les sos habilidaes de combate, Doflamingo tien grandes cantidaes d'influencia nel mundu, siendo un Guerrero del Mar y un pirata famosu del mundu. Tamién ye conocíu como Joker nos Baxos Fondos, colos Pirates de Bellamy sol so mandu, según subordinaos poderosos el Vicealmirante Vergo de la Marine y Monet, según Trafalgar Law, quien agora ye un antiguu compañeru de los Siete Guerreros del Mar. Instalara a Vergo na Marine como un espía, polo que tien un marine d'enfotu y conveniente a los sos órdenes. Doflamingo tamién s'acomuñar col anterior científicu del Gobiernu Mundial, Caesar Clown, pero nun confiaba nél y asitia a Monet como una axente tapáu pa controlar les sos aiciones. Amás, Doflamingo yera'l dueñu de la una vegada más popular Casa de Puyes nel Archipiélagu Sabaody, pero dar a Discu cuando perdió interés nel comerciu d'esclavos en favor de la Guerra de Marineford y la Nueva Era, y el so abandonu de la Casa Puyes fixo qu'esa casa cayera na ruina, lo que demuestra'l poder de la so influencia (y les consecuencies de la falta d'ella). Al paecer tien una gran cantidá de contactos yá que foi capaz d'adquirir la renacida Fruta Mero Mera.

Él ta bien tratáu na guerra psicolóxica, cuando se disponía a usar la fruta (enantes mentada) como cebu pa romper l'alianza ente Luffy y Law, pola creencia de que Luffy nunca dexaría que naide más la tuviera. Lo que resultó ciertu, dempués d'enterase de que la fruta del so hermanu ufiertábase como'l gran premiu nel tornéu del Coliséu Corrida, Luffy darréu entró nel tornéu pa intentar ganala. Esto amuesa una comprensión de Doflamingo escontra otres personalidaes. Tamién utilizó la so influencia pa falsificar el so arrenunciu al so títulu como Guerrero del Mar col fin de tender una trampa a los sos enemigos. Tres la derrota de Sugar, recuperó, en parte, el control de Dressrosa poniendo a tol mundu contra los sos enemigos con un premiu en dineru y l'oportunidá de sobrevivir, amosando una amplia preparación estratéxica.

Fruta del diañu[editar | editar la fonte]

Artículu Principal: Fruta Ito Ito

Doflamingo comió la Fruta Ito Ito, una Fruta del Diañu de tipu Paramecia que-y da l'habilidá de crear y manipoliar filos como si d'una telaraña tratárase. Doflamingo conoz y remana tan bien la so habilidá que foi capaz inclusive de "espertala", faciendo que la so redolada tresformar en filos.

En casu d'emerxencia, Doflamingo puede utilizar los sos filos pa reparar los sos órganos internos como una forma de detener los peores efeutos, anque nun ye un sanamientu real o rexeneración.

Haki[editar | editar la fonte]

Ye capaz d'usar el haoshoku haki col que consiguió dexar inconsciente a munchos de los miembros del G-5. Tamién usa'l busoshoku haki yá que foi capaz de cutir a Smoker, consumidor d'una fruta tipu loxa. Na so batalla contra Luffy amuesa maestría nesti tipu de Haki, llegando a endurecer delles partes del so cuerpu, según el so torso o la so mano. El so Haki ye lo suficientemente poderosu como p'aguantar los golpes de Luffy en Gear Second.

  • Buso (武装 Busō?, llit. «Armadura»): Utilizando'l busoshoku haki, Doflamingo endurez parte del so abrigu pa defendese.

Historia[editar | editar la fonte]

Pasáu y la Donquixote Family[editar | editar la fonte]

Sábese que Doflamingo ye descendiente d'una de les families qu'anguaño ocupen unu de los puestos como reis fundadores del Gobiernu mundial: la Donquixote Family, una escura y esclavizadora familia que reinó por munchos sieglos el reinu de Dressrosa, hasta la so inclusión dientro de los reinos afiliaos al gobiernu mundial. Mientres los 800 años que trescurrieron tres el vacíu na hestoria, otra familia noble, los Riku, gobernaron en Dressrosa hasta 10 años primero qu'empezara la serie.

Por cuenta de esto, Doflamingo en dalgún momentu foi un tenryuubito (noble mundial), pero a la edá de 8 años, el padre de Doflamingo, Donquixote Homming, arrenunció al so títulu como Noble Mundial pa vivir una vida normal. Pero terminaron siendo escorríos y linchaos pola xente que despreciaba a los nobles mundiales, a la fin terminaron viviendo na suma probeza, y por cuenta de les sos deplorables condiciones de vida, la so esposa finó y a 2 años dempués, Doflamingo mesmu mató al so padre con una pistola y llevó la so cabeza a Mariejois cola esperanza de que restauraren de nuevu'l so títulu, pero refugar, diciéndolo qu'él vien d'una familia traidora´´, depués d'eso Doflamingo xuro vengase de los nobles que lu refugaron, destruyendo'l mundu qu'ellos gobiernen. Tres l'incidente, el so hermanu menor, Donquixote Rosinante fuxiría con aldu desconocíu.

Tres esto, y con ayuda de 4 pandilleros amigos sos, fundaron a los pirates de Donquixote. Estos 4 líderes seríen Vergo (Corazón), Trébole, Pica y Diamante. Trébole nesi momentu daría-y a Doflamingo la Ito Ito non la mio y una pistola de chispa.

A la temporada, el so hermanu Rosinante tornó al llau de Doflamingo, pero por dalguna estraña razón, esti yá nun falaba pos había enmudecido. Doflamingo, habiendo infiltrado nuna misión secreta a Vergo, noma al so hermanu Rosinante como'l segundu corazón de la banda.

Conociendo a Law[editar | editar la fonte]

Tiempu dempués, la Donquixote Family atacó un pueblu nel North Blue. Mientres esti ataque, un rapazu llamáu Trafalgar Law pidió xunise a la banda y pa demostrar el so valor, púnxose dellos esplosivos, amenaciando a tola banda con faese inmolar. Viendo la determinación de Law, Doflamingo diz-y que d'onde vien, a lo qu'esti contesta que de Flevance, una ciudá que foi arrenegada por una enfermedá de plomu y pola cual, Law taba destináu a morrer dientro poco tiempu. Law tamién revela que quier matar a tol mundu posible, por cuenta de que'l gobiernu mundial destruyó'l so pueblu natal, xunto a tola so familia. Dempués d'esto, Doflamingo acepta que s'una a la banda. Poco tiempu dempués, la banda ataca un pueblu en north blue, y en desconocimientu de que Law atacara enantes al so hermanu Rosinante y vista la so determinación y deseos de matar a muncha xente (suañu de Doflamingo), Doflamingo da-y la bienvenida oficial a la Donquixote Family a Law, prometiéndo-y que nun futuru, Law va convertir na so mano derecha. Lawacepta esto, pero ensin muncha ilusión yá que el cree que va morrer bien llueu, pero Doflamingo promételu que primero que muerra, van buscar una Akuma non la mio qu'ayude a que Law cure la so enfermedá.

Conexones nel mercáu negru[editar | editar la fonte]

Una vegada Law integráu na familia, Doflamigno empezaría a entrenalo de forma bien estricta con táctiques de batalla. Amás pidiría-y a los sos líderes Lao G, Gladius y Diamante que s'encargaren d'enseña-y artes marciales, artillería y esgrima. Mientres dos años, Law fadríase muncho más fuerte. Nesti tiempu, los negocios de la Donquixote family creceríen a tal puntu de considerar la marina a Doflamingo un pirata por demás peligrosu pal mundu.

Nuna plática casual con Baby 5 y Buffalo, Law revelaría que'l so nome completu tien una D en én. Esto ye escucháu por Rosinante, quien-y pide a Law que se cole de la tripulación o Doflamingo matarálu. Al tener negatives d'esti postreru. Rosinante decide raptalo y dir en busca d'una cura pal rapazu, cosa qu'avisaría a al so hermanu Doflamingo nuna nota. Esti fechu fadió enforma a Doflamingo, pero aceptar por tratase del so hermanu menor, y porque dambos trataríen d'atopar una cura pa Law

La Ope Ope non la mio y la traxedia de la isla Minion[editar | editar la fonte]

L'entamu d'una nueva era[editar | editar la fonte]

Tuvo presente mientres la execución del rei pirata Gol D Roger y dempués de que morrió sonri.

Vida Pirata[editar | editar la fonte]

Desconocer en gran midida les razones poles que Doflamingo convertir nun tarrecible y poderosu pirata. Solo sábese que tenía por oxetivu recuperar el tronu del país de Dressrosa. Pa ello, tenía de ganase una tarrecible reputación y consiguir un puestu dientro del Shichibukai.

N'unu de los sos viaxes, 10 años antes del empiezu de la serie, Doflamingo atopar con un barcu que llevaba un tributu n'ayalgues destinaes pa los tenryuubitos de tolos países y secuestrar. Dichu fechu valió-y el so actual pagu de 340 millones de berries. En cuenta de recuperar el tributu, Doflamingo amenació al Gobiernu Mundial por que esti otorgára-y el títulu de shichibukai. Una vegada llográu dichu títulu, Doflamingo empezaría a executar el so plan pa recuperar el reináu de Dressrosa.

Reináu de Dressrosa[editar | editar la fonte]

Una vegada consiguíu'l puestu de Shichibukai, y con ayuda esterna d'un vicealmirante qu'en realidá yera un comandante de la so tripulación, Vergo, Doflamingo empezaría'l so plan pa recuperar l'antiguu reinu de Dressrosa. Empezando per unviar como trabayadora a otra de los sos comandantes Monet al castiellu de Dressrosa y morada del reinu de Riku, l'actual familia gobernante de Dressrosa.

Una vegada infiltrada, Doflamingo llegaría un día y amenaciaría al rei con vende-y la tranquilidá d'esi país, que nun tenía guerra dende hai 800 años, a una cantidá exorbitante. Doflamingo amás amenacia al rei Riku con que nun-y diga a naide quien amenaciaba la seguridá del país y que tenía plazu hasta l'amanecer. Desesperáu, el rei Riku empezó a clamia-y a tolos sos habitantes que lu ayudar con esa cantidá. Los habitantes, al ver que'l rei postrábase ante toos, y qu'inclusive, dixo tar dispuestu a sacrificar dalgún pie o una mano, empezaron a axuntar la cantidá de dineru necesario.

Sicasí, de secute, y na metá de la nueche de la recaldación, Doflamingo uso la so habilidá col Rei Riku por que esti empezara a atacar ensin disimulu a los sos habitantes. El rei Riku, ensin poder faer nada, pidía suplicante a tolos sos habitantes que lu mataren. Inclusive-y pidió al so propiu exércitu que tamién lo mataren, pero Doflamingo astutamente, tamién empezó a tener los cuerpos de too l'exércitu de Dressrosa, quien tamién empezaron a atacar y a amburar tou Dressrosa.

Una vegada xeneráu tou la llerza colectivo, Doflamingo intervieno y atacó a un sollozante y abatíu rei Riku. Cola ayuda de los sos trés subordinaos direutos (Piques, Diamante y Trébole), Doflamingo venció al exércitu del país y alzóse como nuevu gobernante. Tres esto, la xente vitoreó el so regresu y consagrar como rei absolutu del país.

Xunta colos marinos[editar | editar la fonte]

Participó xunto a Bartholomew Kuma y a Dracule Mihawk na xunta que los Shichibukai tienen cola Marina pa tratar l'asuntu del sustitutu de Crocodile. En dicha xunta fizo que dos tenientes marinos tuvieren a puntu de matase ente sigo y reveló la irregularidá de Mihawk nos llamaos al Shichibukai.

Incidente de Jaya[editar | editar la fonte]

Más tarde, cuando s'entera de la derrota de Bellamy a manes de Luffy, Doflamingo va a Jaya y rápido echar de la so banda (pos había deshonrado la so querida bandera con una derrota tan patética), forzando a Sarquiss a matar a Bellamy nel procesu (la muerte de Bellamy nun yera comprobada, pero anguaño sábese que nun morrió). Entá se desconoz si Bellamy yera l'únicu capitán pirata so les órdenes de Doflamingo o si esisten otros pirates nel mundu que lu obedecen.

Incidente del archipiélagu de Sabaody[editar | editar la fonte]

Apocayá, Doflamingo tuvo en contautu col so subordináu Discu, enterándose del ataque al so negociu d'esclavos. Pero dixo que nun diría ayudar -y pos los Shichibukai fueren llamaos pol Gobiernu Mundial debíu al inminente ataque de los Pirates de Barbablanca en conexón cola execución de Portgas D. Ace.[1]

Marineford[editar | editar la fonte]

En Marineford ve aldericándose-y los planes pa la batalla contra Barbablanca, xunto con Mihawk, Kuma, Moria y Barbanegra. Más tarde reparar paráu xunto a los sos compañeros Shichibukai esperando la llegada de Barbablanca. La so primer aición na guerra ye tarazar la pierna de Oars Jr. mientres un ataque combináu de Kuma, Moria y él mesmu. Depués apaez metanes la batalla delantre de Atmos, un comandante de Barbablanca, usando los sos poderes y controlando el cuerpu de Atmos, que solo puede glayar a los sos subordinaos que s'alloñar d'él. Sicasí, Doflamingo fai-y matar a tolos sos homes.

Cuando Ivankov ta preguntándo-y a Kuma qué-y asocedía, yá que nun tenía d'atacar a compañeros como él, Doflamingo rise y diz-y a Ivankov, con Luffy delantre, que'l verdaderu Kuma ta muertu; pos el que teníen delantre yera yá solamente un robot ensin voluntá al ser rematáu'l procedimientu que sobre él taba realizando Vegapunk. Esplica qu'empezaron modificar los brazos y piernes pa faelo entá más fuerte na batalla, y l'últimu cambéu foi dos díes tras, onde-y modificaron el celebru y nun reconocía nin recordaba a naide y qu'agora yera solo una arma del gobiernu.

Dempués ver cuando Jozu llanzó pel aire a Crocodile. Cuando Jozu va truñalo otra vegada, Doflamingo usa los sos poderes pa detenelu, mientres Crocodile diz-y que nun intente nada raru o lu va matar. Doflamingo diz-y que tien una bocaza demasiáu grande y que solo va ufierta-y la so ayuda. Crocodile, cafiante, diz-y que nun precisa l'ayuda de naide y termina atacándolo a él y a Jozu. Vuelve intervenir na hestoria lluchando con Crocodile y cortándo-y la cabeza. Crocodile refacer cola ayuda de la so Fruta del Diañu.

Dempués de la Guerra[editar | editar la fonte]

Cuando la guerra termina, nes cais de Marineford Doflamingo ataca a Moria con unos pacifistes asegurando que Moria yera demasiáu débil pa siguir siendo un Shichibukai y que va dicir que morrió na guerra en cuenta de ser asesináu. Cuando Moria pregúnta-y si fueron órdenes de Sengoku, Doflamingo diz-y que de daquién cimeru, implicando que pue ser Kong o los Gorousei. Doflamingo de siguío, informa a un funcionariu del gobiernu que Moria utilizó los sos poderes de Fruta del Diañu pa faese sumir. Doflamingo nun paez importa-y yá que Moria foi mancáu gravemente. El funcionariu regaña a Doflamingo por non completar el trabayu correutamente. Doflamingo de siguío, da un pasu más escontra'l funcionariu diciendo qu'él non s'esmolez polos poderes nel Gobiernu Mundial y alviértelu que puede salise del Shichibukai si da-y la gana.

Punk Hazard[editar | editar la fonte]

Nos acontecimientos de la isla Punk Hazard, revélase que Doflamingo ye quien ta detrás de too: tres la producción del SAD (un estrañu petroleu, capaz de crear "Smilies" que son frutes del diañu artificiales), tres los esperimentos de Caesar Clown y de los negocios del baxu mundu, y que ente los sos veceros más importantes, atópase nada menos que el Yonkou Kaidou, quien ye'l so principal comprador de smilies, tou esto sol alies de Joker. Cuando Doflamingo entérase que al unviar al so subordináu más lleal (el vicealmirante Vergo) ye derrotáu, ésti manda a otros dos de los sos subordinaos, Baby 5 y Buffalo por que vaigan rescatar a Caesar a lo menos. Sicasí, magar los sos esfuercios, estos nun llogren l'oxetivu de recuperar a Caesar secuestráu, polo que'l mesmu Doflamingo va na so ayuda, volando.

Cuando llega cerca de la isla, Doflamingo afaya una pequeña embarcación coles cabeces vivientes de los sos subordinaos, xunto a un dean dean mushi. Este ye manipoliáu pol shichibukai Trafalgar Law (quien taba trazando un plan p'arruinalo a él y de camín, retar a unu de los Yonkou). Doflamingo contesta'l teléfonu, y empieza a axustar, de mala gana, la recuperación de Caesar. Sicasí, pa Doflamingo el preciu por recuperar a Caesar ye bien alto: tien de dexar el puestu de shichibukai si querer de vuelta. Pero eso traería a que Doflamingo vuelva ser buscáu y darréu escorríu polos almirantes; y per otru llau, si decidiera retener el títulu de shichibukai y nun recuperar a Caesar, yá nun podría producir smiles, lo que llevaría a la roxura a Kaidou, y Doflamingo acabaría muertu. Law ménta-y que si nun ve nel periódicu l'arrenunciu de Doflamingo al shichibukai, les negociaciones terminaríen.

Un dafechu furiosu Doflamingo toma les cabeces de los sos subordinaos y diríxese a Punk Hazzard en busca de Law y de Luffy. Sicasí, al llegar solo atopa a tola base de G5 comandada por Smoker pa rescatar a los sos homes. Darréu empieza a atacalos, incluyíu a Smoker col enfotu de que dalgún-y revele l'allugamientu de Law y de Luffy. Cuando Doflamingo ta a puntu de da-y el golpe de gracia a Smoker... l'ex almirante Kuzan reparar y píde-y que lo dexe en paz.

Inorando por completu al ex-almirante, Doflamingo disponer a matar a Smoker, pero primero que eso asocediera, Kuzan esfrecer col so Ice Age. Pensando que Doflamingo pereciera nesi momentu, Buffalo empieza a glayar inxeme al so maestru. Sicasí, Doflamingo escapa de forma sorprendente al increíble conxelamientu (según Buffalo, Aokiji nun algamar a conxelar el so interior). Doflamingo, al ver l'enorme poder de Kuzan, decide rindise y nun siguir lluchando más pa sacar la información del paradoriu de Law y de Luffy. Dempués d'eso, Doflamingo dir con Buffalo y con Baby 5 camín de Dressrosa.

Arrenunciu y el coliséu[editar | editar la fonte]

A la mañana siguiente, Law y los Sombreros de paya esperen la llegada del periódicu matutín. La respuesta conmociona al mundu enteru: la primer páxina de los periódicos rellata que efeutivamente, Doflamingo arrenunció al Ouka Shichibukai. En sabiendo esta noticia, Law poner en contautu con Doflamingo, quien efeutivamente confiésalu que dexó al Shichibukai, talo como demandaba Law. Nesi momentu, Luffy toma'l dean dean mushi y empieza a falar con Doflamingo, siendo esta la primer vegada que interactúan. Luffy amenacia a Doflamingo con da-y una paliza en casu de que Caesar vuelva faer los sos inhumanos esperimentos. Doflamingo, dafechu relaxáu, fala con Luffy y pregúnta-y que qué fixo nesos dos años d'ausencia, a lo que Luffy ignóralu y contésta-y que nun tien porque saber daqué asina. Doflamingo entós intenta persuadir a Luffy, diciéndo-y qu'él tien daqué que'l mesmu Luffy deseyaría más que cualesquier otra cosa nel mundu. Luffy, pensando que posiblemente se trataría d'un enorme cachu de carne, empieza a dexase influyir pol agora ex shichibukai; polo que Law decide atayar la conversación y siguir les negociaciones con Doflamingo.

Law axusta la entrega de Caesar na isla de Green Bit, cerca de Dressrosa, en tres hores va tener ende. Pero Doflamingo nun confía en Law, polo que-y pide que dexe en comunicación a Caesar. Caesar, desesperáu y llorando, pidir# esculpes a Doflamingo, yá que pola so culpa dexó'l shichibukai. Law termina tayante la negociación, diciendo que nun se volverán a atopar nunca más tres la entrega, pero Doflamingo tien-y una nueva propuesta a Law, que ye la d'ocupar el so llugar como "heart". Dafechu confundíu por pensar qu'había más carne na negociación, Luffy ataya la llamada y cuelga el teléfonu.

En Dressrosa, Doflamingo píde-y a Baby 5 que llame a un suxetu al que lu llama "Trébole" y que traiga un oxetu bien pervalible. Empieza una xunta con trés de los sos cuatro allegaos más importantes de Doflamingo: Trébole, Piques y Diamante (curiosamente, les figures d'una baraxa inglesa, faltando solamente'l corazón, que sería Law). Trébole preséntase ante Doflamingo, mientres este estima tol sofitu de Diamante por crear un eventu de gran magnificencia nun coliséu de Dressrosa. Doflamingo recibe una caxa bien pequeña de parte de Trébole, y saca l'oxetu que nesta s'atopa; entós píde-y a Diamante que curie perbién d'esi oxetu, yá que ye parte del so nuevu plan. Diamante, de mala gana de primeres anque a la fin de bien bona gana, diz-y a Doflamingo qu'él s'encargará de curiar dichu oxeto tan pervalible. Lo que Doflamingo revela que tien ye daqué d'enforma valor sentimental pa Luffy: la fruta mero-mera de Portgas D. ace, el so hermanu; la cual renació tres la muerte d'ésti. El plan de Doflamingo revélase: entama desfaer l'alianza ente Luffy y Law gracies a l'ayuda d'esta fruta.

Green Bit[editar | editar la fonte]

Tal como alcuerden, Law y Doflamingo axuntar na isla de Green Bit, sicasí, primero que Doflamingo llegue a ver a Law, este recibe una llamada d'emerxencia de Sanji, con una noticia desafortunada: Doflamingo engañó a toos, en realidá nunca arrenunció al Shichibukai. Amás Doflamingo nun vien solo: vieno en compañía del nuevu Almirante Fujitora. Doflamingo alviértelu a Law que vieno matar lo. Law, de momentu vuelve renegociar la entrega de Caesar, pero son atayaos por Fujitora, quien cuestiona a Law si fixo o non una alianza colos sombreros de paya. Law respuende que efeutivamente alióse con ellos, a lo que Fujitora respuendi llanzando unos enormes meteoritos que Law y Doflamingo vense obligaos a tornar. De momentu, Doflamingo aprovecha p'atacar a Law, y asina tratar de recuperar el corazón de Caesar. Law, desesperáu, llapada a Nami por que se avere a Green Bit.

Doflamingo llogra ganar temporalmente a Law y recuperar el corazón de Caesar. Sicasí, cuando Caesar averar a Doflamingo pa recuperar el so corazón, Doflamingo trata d'entartallar el corazón, pero en llugar de ver debilitáu a Caesar, un marín del equipu quexar de dolor. Law revéla-y sopresivamente a Doflamingo que'l corazón que lu arrampuñó nun lu pertenecía a Caesar. Darréu, Law escapa y vuelve secuestrar a Caesar, causando una nueva persecución de Doflamingo. El nuevu plan de Law ye dexar a Caesar nel barcu de los sombreros de paya y volver lluchar con Doflamingo. Pero Doflamingo llueu se da cuenta del nuevu plan de Law y trespórtase al barcu de los sombreros de paya dispuestu a atacalos. Pero antes de consiguilo, Sanji llogra detener los sos ataques.

Doflamingo empieza a lluchar con Sanji, de momentu llogra poner la balanza al so favor al cortalo y al inmovilizar el so cuerpu. Cuando Doflamingo ta a puntu de da-y un latigazu final colos sos filos, Law intervién y pon a Caesar en llugar de Sanji. Doflamingo al ver en peligru a Caesar, llanza'l llátigu a una torre na ciudá.

Con Sanji salváu, Law deféndese los ataques de Doflamingo, al empar que revela que tienen de fuxir a un llugar ensin nubes, una y bones doflamingo tien la ito-ito non la mio que-y dexa texer filos nes nubes y asina tresportase. En poniendo Nami a salvo a la tripulación, Doflamingo y Law van a la ponte qu'estrema Green Bit con Dressrosa, preparar pa una batalla 1 vs 1. Law alviértelu a Doflamingo que nesi momentu acaba la so alianza colos sombreros de paya, yá que el so oxetivu principal empezó: destruyir la fábrica de smile, consiguir que Kaidou acabe con Doflamingo y asina vengar a una persona del pasáu de Law; polo que Law diz que nun importa si muerre na batalla.

La engarradiella trescurre na ponte escontra Green Bit y llega hasta Dressrosa. A la fin Law ye dafechu derrotáu, ente que Doflamingo solo tien una corte na mexella. Asonsaña da-y el golpe de gracia a Trafalgar disparándo-y 3 vegaes a espetaperru frente al Coliséu Corrida, onde tán axuntaos los Marines, Los Sombreros de paya y una gran cantidá d'habitantes de Dressrosa.

La Cayida de Sugar y l'asaltu al palaciu real[editar | editar la fonte]

Una vegada disparáu Law, y dexáu en cantu de la muerte, doflamingo esplica falsamente a tolos habitantes de Dressrosa que les noticies matutines deber a Traflagar Law, quien intentaba quitar el tronu. Luffy repara tola escena, y reclámalu furiosu a Doflamingo l'habe-y disparáu a Law, a lo que Doflamingo respuénde-y que nun tien de meter se nos sos asuntos. Luffy ordena a Zoro y Kinemon atacar a Doflamingo y recuperar a Law, pero Doflamingo, gracies a l'ayuda del Almirante Fujitora, llogra secuestrar ensin problemes a Law.

Una vegada nel palaciu, revélase que Doflamingo tien dos rehenes: el rei Riku y a Law, encadenáu al antiguu tronu del so anterior subordináu que correspondería al corazón d'una baraxa inglesa. Ende empieza un interrogatoriu de parte de Doflamingo al rei del porque s'atrevieron el y la so nieta a participar nel coliséu, a lo que'l rei Riku solo respuende que se movilizaron tres el supuestu arrenunciu de Doflamingo.

Doflamingo dempués entrevístase con Fujitora, pidiéndo-y que lu ayudar a protexer el reinu y la so cabeza, yá que albidra que los sombreros de paya van dir por él. Fujitora apuerta, pero antes alviérte-y que bien llueu-y va quitar a Doflamingo el so títulu de Shichibukai, yá que vio en munchos casos qu'estos s'apoderen de países enteros gracies a esti títulu, y el cual aprovechen p'atacar y aprovechase de xente inocente. Doflamingo, ofendíu, suélta-y una patada que Fujitora aguanta ensin problemes, y diz-y que nun s'esmoleza, que nesi momentu, y pol bien de los ciudadanos, van aliase.

Mentanto, Doflamingo sigue viendo los acontecimientos del coliséu. Pero de momentu lléguen-y informes sobre que Luffy ta atacando'l palaciu real, lo cual empieza a sorprender y enfurecer a Doflamingo, una y bones él taba esperando que'l gladiador "Lucy" fora'l que taba participando nel coliséu, y de momentu, manda a Pica a interceptalo. Tamién-y llega un informe sobre que Usopp y Nico Robin tán intentando atacar la fábrica de Smiles, y tamién a Sugar, polo que de momentu se pon en procuru y manda a Trébole a curiala fuertemente.

Furiosu, Doflamingo, cola ayuda de Buffalo y Baby 5 espierten y curen a Law pa entrugalo. Law nun entiende de que ta falando Doflamingo, yá que pa Law, l'alianza con Luffy terminó. Doflamingo nun lu cree y manda a Baby 5 a cutilo, pero tres un golpe, Law mira cafiante y visiegu a la sirvienta, quien nun puede evitar asustase y llorar.

Tres l'interrogatoriu ensin resultaos, Doflamingo determina que manden a Sugar al so propiu cuidu, yá que preve que cuerre peligru tres l'asaltu de Usopp y Nico Robin. Sicasí, Trébole avísa-y con muncha desdicha que Usopp, a pesar de tar abatíu, llogró da-y un plasmu mortal a Sugar.

El caos empieza a espandise por Dressrosa, los antiguos xuguetes y les persones qu'escaecieren a los sos familiares por fin empiecen a recordar qué foi lo qu'asocedió nesa nueche tráxica. L'antiguu soldadito de xuguete kaminari, revélase como l'antiguu gladiador Kyros. Una vegada suplíu tou la llerza y aprovechando la distraición xenerada, Kyros d'un rápidu movimientu córta-y la cabeza a Doflamingo. Nesi momentu Luffy, la princesa Viola y Kyros empiecen a asaltar el palaciu pa rescatar a Traflagar Law

Xaula de páxaros y el xuegu de les estrelles[editar | editar la fonte]

Un furiosu Buffalo trata de contraatacar a Kyros, pero esti darréu ruémpe-y el pescuezu y mandar volar pela ventana, ante la incrédula y asustada mirada de Bay 5. Nesi momentu Luffy y Viola traten de rescatar a Law, pero Law alviértelu a Luffy que nun lo lliberar, porque nesi momentu acabó la so alianza y que si lo lliberar, Law va dir pela so cabeza, pero Luffy nun-y fai casu ya intenta lliberar aun así. Sicasí, Pica interceptar cola so habilidá Ishi shi y de camín recueye'l cadabre de Doflamingo, revelando una tarrecible sorpresa: la cabeza de Doflamingo fala y aparentemente l'ataque de Kyros nun-y fixo dañu dalgunu. Doflamingo revélase dafechu furiosu y diz que nun-y quedara otra opción qu'usar la so más letal téunica: la xaula de páxaros. Law, a sabiendes de que tan tarrecible ye esti ataque, asústase.

Kyros, viendo la escena, se enfurece y decide volver atacar a Doflamingo, pero revélase entós el plan d'esti postreru: el Doflamingo que Kyros atacó nun ye otru sinón un clon fechu de filos de Doflamingo. El verdaderu apaez de llombu de Kyros, preparar pa corta-y la cabeza con unu de los sos pies. Xusto cuando ta a puntu de ser atacáu, Luffy salva a Kyros pelos pelos. De momentu Luffy intenta lluchar con Doflamigno, pero l'habilidá y el so usu de Haki de Doflamingo ponene de momentu la balanza al so favor, llogrando cutir a Luffy y dexalo KO. Doflamingo entós fala col Rei Riku y alviértelu que lo asocedío en Dressrosa hai 10 años nun va tener puntu de comparanza colo qu'agora va faer. Dempués píde-y a Pica qu'eche a Viola, Luffy, Kyros y Law del castiellu.

Pica empieza a moldiar Dressrosa cola so habilidá, dexando'l castiellu a lo cimero de too un complexu en tol país. De siguío empieza la xaula de páxaros: El clon degolláu de Doflamingo empieza a estendese como si d'una rede tratárase que cubre tol país con filos por demás resistentes y tirantes, que fai que cualesquier qu'intente escapar seya cortáu ensin remediu. De siguío, Doflamingo empieza a utilizar la so habilidá pa esta vegada, non solo tener los cuerpos de too l'exércitu del país, sinón tamién el de tolos ciudadanos y marinos. De siguío Doflamingo dirixe unes pallabres a toos, diciéndo-yos que lo que tods abarruntaben yera ciertu: él yera'l que taba detrás de too lo asocedío hai 10 años. Por tanto propón un xuegu a aquellos que nun tán teníos pola so habilidá: venir pela so cabeza y enfrentase a la so tripulación, o prindar a 12 persones que'l mesmu pon por que les prinden. Estes persones van tener estrelles y per cada estrella, Doflamingo va dar 100 millones de berris peles sos cabeces:

-Roronoa Zoro: Dos estrelles -Kyros: Dos estrelles -Franky: una estrella -Viola: una estrella -Kinemon de wanokuni: una estrella -Nico Robin: una estrella -Gladiadora rebecca: una estrella -Rei riku Dold III : trés estrelles -Sombreru de paya Luffy: Trés estrelles -Trafalgar Law: Trés estrelles -Sabo del exércitu revolucionariu: Trés estrelles

Amás de toes estes persones, Doflamingo revela lo increíblemente furiosu que lo punxo un personaxe. Al da-y la mayor cantidá d'estrelles:

-"Dios" Usopp: cinco estrelles

De momentu tou Dressrosa empieza a buscar a estes persones. Inclusive los antiguos aliaos de Usopp empiecen a querer cazalo y a traer la so cabeza por tan jugosa cantidá de pagu, cosa que los nanos de Green Bit torguen.

La cacería de Doflamingo[editar | editar la fonte]

Batalla decisiva nel palaciu real[editar | editar la fonte]

Depués de que Ussop ganara nuevamente a Sugar que de la mesma llograron que Luffy y Law nun fueren convertíos en xuguetes entós Luffy con una actitú positiva dirixir a la torre final del palaciu del rei p'asina poder enfrentar finalmente a Doflamingo, el pregúnta-y qu'a que vinieron, solo p'asegurase d'una vegada por toes Luffy diz que vien ganalo y Law diz lo mesmo a Doflamingo.

Tripulación y subordinaos[editar | editar la fonte]

Subordinaos[editar | editar la fonte]

D'ente los munchos subordinaos que Doflamingo, destáquense estos:

Bellamy la Hiena: Capitán de los pirates de Bellamy. Ye usuariu de la fruta esquite-esquite que-y dexa convertir les sos piernes en resortes. Burllar de los suaños de les persones y burllóse de Luffy en Jaya, dándo-y una golpiza a Luffy y Zoro. Cuando se roba l'ayalga de Montblanc Cricket, Luffy va y recuperar na nueche, ganando d'un solu golpe a Bellamy. Al enterase de la derrota de Bellamy, y que con eso se burllaren de la so bandera, Doflamingo va a Jaya y manipoliando a Sarquiss, fai qu'esti lo core.

Sarquiss: El segundu al mandu de Bellamy. Utiliza un enorme y afiláu cuchiellu pa engarrar. Cuando Doflamingo va a jaya, ye manipoliáu polos poderes de Doflamingo por que core a Bellamy.

Discu: L'antiguu dueñu de la casa de Puyes en Sabaody. Tres l'asaltu de Luffy, Discu pidió desesperáu ayuda al Shichibukai, pero al trate pocu comenenciudu nesi negociu, Doflamingo dexó-y el negociu complementamente a cargu a Discu, diciendo que'l so nuevu negociu, los smiles, yeren muncho meyor y que seríen el futuru.

Caesar Clown: Un peligrosu científicu, usuariu de la fruta del diañu loxa Gasu-Gasu. Siendo un anterior rival del meyor científicu del mundu de One Piece, Vegapunk, Caesar utiliza les sos conocencia coles mires de crear armes de destrucción masiva pa delles naciones. Dichos esperimentos llevar hasta les sos últimes consecuencies, unu d'ellos, el Shinokuni, ye un ser creáu de gas usuario tamién de la fruta del diañu sara-sara non el mio. Por cuenta de la esplosión d'esti ser, una nación completa españó n'unu de los sos esperimentos. Ente otros esperimentos, Caesar empezó a secuestrar neños y con engaños d'una supuesta enfermedá que sufríen, Caesar esperimentaba con ellos pa volvelos neños xigantescos y p'evitar que sintieren dolor pola esperimentación, drogar con una sustancia llamada NHC10 qu'amarutaba en forma de dulces. Caesar amás ye l'únicu que sabe fabricar una sustancia capaz de crear frutes del diañu artificiales, llamada "SAD"

Tres formada l'alianza de Luffy con Law, Luffy buscaría y ganaría a Caesar, y Usopp encargar de secuestralo, yá que Law precisar pa evitar que siga faciendo SAD y asina yá nun haya manera de producir smiles, lo que llevaría a la fin a que Doflamingo yá nun tuviera forma de siguir axustando col Yonkou Kaido, y asina faer que Kaido acabe con Doflamigno.

Monet: Una astuta secretaria usuaria de la yuki-yuki non la mio, fruta loxa que-y dexa convertir se en nieve. Monet sería la encargada d'abrir la puerta del castiellu de Dressrosa a la tripulación de Doflamingo. Tiempu más tarde, Monet sería la encargada de xixilar y curiar la vida de Caesar, yá que si daqué llegára-y a pasar a Caesar, ella sería esaniciada por Doflamingo. Treslladada a la isla de Punk Hazzard, Monet sirviría como la secretaria y guardaespaldes de Caesar. Cuando Law intervién na isla, propón un tratu con Caesar por que pueda utilizala como la so isla de descansu, a cambéu, Law tendrá d'alloñar invasores de la isla, o prindalos por que Caesar usar como coneyucos d'india. Sicasí, a pesar d'ello, Caesar nun confía en Law, por cuenta de que'l nuevu shichibukai ye más fuerte que'l científicu, polo que-y pide amás el so corazón que puede sacase gracies a la so habilidá Ope Ope. En cuenta de tan ventureru tributu, Caesar ufiérta-y el corazón de Monet. Tres esto, Law modifica'l cuerpu de Monet pa da-y unes ales y unes pates d'ave pa engarrar, dándo-y la so carauterística apariencia de Arpia.

Mientres la saga de Punk Hazzard, Monet encargar de curiar a Caesar de que Luffy nun-y ganara fácilmente, engarrando con Luffy, nun llogra face-y dañu, pero llogra qu'esti caya a un ducto de basura ensin fondu. Tres esto, Monet sería encargada de curiar que los demás sombreros de paya nun secuestraren a los neños recluyíos, atopándose con Zoro y cola Capitana Tashigi de la marina. Tres un curtiu duelu onde paecía tener toles de ganar, Zoro provóca-y mieu a Monet y amenaza con corta-y usando Boushoku Haki, sicasí, solo dexar paralizada de mieu y cortada en dos. Xusto cuando Monet se rehacia, furiosa, intentaba atacar a Zoro, ye ganada por Tashigi.

Tres la fracasada misión en punk hazzard, Doflamingo píde-y a Monet que tien d'activar un peligrosu interruptor que va faer que s'esplegue de golpe un poderosu venenu que va acabar con toos na isla. Ensin chistar, Monet atópase ante'l botón. Cuando se despide de Doflamingo, xurando qu'esti va convertir nel rei de los pirates, y ta a puntu de remanar el botón, Caesar, ensin sabelo, cora'l corazón de monet, pensando que yera'l corazón de Smoker. Dempués de lo que, Monet esmorezse y aparentemente muerre.

Vergo: Un poderosu vicealmirante. Vergo ye unu de los subordinaos más antiguos de Doflamingo. Doflamingo asignólu que se infiltrara na marina hasta llegar al rangu de Vicealmirante, y asina tapar les aiciones delictives de Doflamingo y de los sos subordinaos como Caesar. Vergo ye usuariu del rokushiki y tamién utiliza'l Boushoku Haki xunto a una habilidá pa cutir con vares de bambú.

Nel pasáu, tuvo un fregáu con Trafalgar Law, al cual dio-y una paliza que-y supunxo ciertu trauma al shichibukai.

En Punk Hazzard, Vergo remonta que Caesar punxo al so curiáu'l corazón de Law, polo que al dase cuenta de la so traición, de momentu empezó a entartallar el corazón de Law, dándo-y cierta ventaya. Nos acontecimientos finales, Vergo tien un duelu con Law y con Smoker, teniendo una amplia ventaya con dambos. Pero a la fin, Smoker revela que solo taba ganando tiempu por que Law quitára-y el so corazón. Col corazón recuperáu, Law fácilmente vence a Vergo, destruyendo la fábrica del SAD nel procesu.

Antes de partir, Vergo alvierte a Law que desconoz el pasáu de Doflamingo, y que eso-y supondrá una gran desventaxa, que-y fadría llegar a la muerte.

Tripulación[editar | editar la fonte]

Trébole: Unu de los trés líderes l'exércitu de Doflamingo. Trébole ye un ser repugnante que siempres trata de tar cerca de les persones, por bien desagradable qu'esti sía, lo que-y xenera conflictos con dalgunos de los sos subordinaos y col mesmu Doflamingo. Trébole amás ye l'encargáu de xixilar a Sugar. Trébole sería l'encargáu de da-y la Mera Mera non la mio a Doflamingo. Usuariu de la fruta Beta beta, que-y dexa xenerar una sustancia pegañoso.

Pica: Otru de los líderes del exércitu de Doflamingo. Usuariu de la Ishi Ishi non La mio, que-y dexa asimilar se a les piedres y manipoliales al so antoxu, a tal puntu de ser capaz de moldiar tou Dressrosa a la so voluntá. Pica nun fala enforma porque tien una voz bien chillona, que xenera burlles de too mundu. Fechu que lu fadia enforma, y asesina brutalmente a quien se burlle d'ello.

Diamante: Otru de los trés líderes del exércitu de Doflamingo. Diamante ye l'encargáu del coliséu de Dressrosa. Siempres termina autoflagelándose (diciéndose coses como que'l nun sería capaz de nada de lo que-y piden) para dempués d'aldericar enforma, termine autocongratulándose de la so xenialidá. Diamante nel pasáu sería unu de los primeros n'empezar la rebelión nel pueblu de Dressrosa. Ye usuariu de la Hira Hira non la mio que-y dexa convertir oxetos en formes ondulantes.

Corazón: Un antiguu líder supremu d'exércitu. El so verdaderu nome ye Rocinante (referencia al caballu de la obra Don quixote), yera hermanu menor de Doflamingo. Un eventu na so vida temprana fizo que tuviera un iñerizu polos neños, a tal grau de cutilos y mandalos volar ensin razón (como fixo cuando conoció a Trafalgar Law). Esi mesmu eventu fizo que enmudeciera y nun tuviera ganes de falar. Corazón ye por demás cabileñu y zarapícase con cualquier cosa, dexa que seya oxetu d'engaños de los neños y amás ambúrase por fuercia a sigo mesmu cada que s'encender un pitu. Según Trafalgar Law, esta persona salvó-y la vida en dalguna ocasión. Un eventu hai 13 años fizo que Doflamingo matáralu.

Miembros d'exércitos[editar | editar la fonte]

Baby 5: Asesina y sirvienta de la familia Donquixote, del escuadrón Pica, comió una fruta del diañu, la Buki-Buki non La mio (Arma-Arma) que-y dexa convertir se en cualquier arma como cuchiellos, cañones o inclusive bombes. Ella ye incapaz de dici-y que "non" a daquién que la precisa, lo que provoca que munchos s'aprovechen d'ella. Esto llevar a mercar coses que nun precisa (como 10 suscripciones a periódicos y armes costoses, cuando ella mesma ye una arma) y aceptar la propuesta de matrimoniu de 8 homes horribles. Doflamingo tuvo que matar a tolos que s'aprovechaben d'ella pa protexela. Al igual que con Law, Doflamingo considera a Baby 5 como una hermana pequeña, inclusive si ella intenta matalo por asesinar a los sos novios. Baby 5 y Buffalo fueron de los pocos neños que fueron capaces d'aguantar el reclutamiento de la Donquixote Family, y los dos son como hermanos. Decide desertar pa casase con Sai depués de qu'esti venciera a Lao G.

Buffalo: Asesín del escuadrón Pica. Comió una fruta del Diañu la Guru-Guru non La mio (Xira-Xira) que-y dexa xirar cualesquier parte del so cuerpu, lo que-y da l'habilidá de volar como un helicópteru. Al pie de Baby 5, foi de los pocos neños qu'aguantaron el reclutamiento de la Familia Donquixote. Buffalo y Baby 5 son bien xuníos como si fueren hermanos. Ye ganáu por Kyros.

Sugar: Del escuadrón Trébole. Sugar ye unu de los miembros de la tripulación de Doflamingo más peligrosos y más curiaos por el mesmu Doflamingo. Tien l'apariencia d'una neña de 10 años, pero en realidá ye enforma mayor, por cuenta de que comió la fruta Hobi Hobi, que da-y hasta'l momentu 3 habilidaes especiales: convertir a la xente en xuguetes, borrar la esistencia d'estes persones convertíes en xuguetes de la memoria de la xente y detener la so crecedera, permaneciendo como una neña perpetuamente. Por cuenta de esto paez nun tener muncha fuercia y tien de ser siempres protexida por Trébole. Sugar foi ganada en dos causes por Usopp (la primera cuando Sugar yá-y había vencíu pero punxo una uva picante pa matalo, pero cuando Usopp comer, punxo una cara tarrecible que fizo que Sugar esmoreciérase, y la segunda vegada, utilizando'l traume de la so primer derrota, refúndia-y un dibuxu del mesmu cola mesma cara). El fechu de que Usopp ganara a Sugar fadió de sobremanera a Doflamingo y punxo un preciu bien alto pela so cabeza.

Violet: Baillarina y asesina, del escuadrón trébole. Comio la fruta Giro Giro, que da-y clarividencia. El so verdaderu nome ye Viola y ye l'antigua princesa de Dressrosa, foi obligada por Monet a xunise a la Familia Donquixote en cuenta de nun matar al so padre, el rei Riku. Desierto p'ayudar a Sanji y los otros Sombreros de Paya a ganar a Doflamingo.

Jora: Del escuadrón trébole. Comió la fruta Arreyo Arreyo non La mio (arte arte), lo que-y dexa convertir oxetos y persones en pieces d'arte astracto, torgar usar les sos habilidaes. Foi ganada por Brook y depués usada como rehén por Law por que'l Thousand Sunny pudiera fuxir, a la temporada ye ganada definitivamente pol Tontatta Leo.

Dellinger: Un lluchador del coliséu, del escuadrón Diamante. Un rapazu nuevu que llucha principalmente dando pataes colos sos tacones de muyer, siendo tamién desaxeradamente rápida. Foi encargáu d'asesinar a Bellamy, pero fracaso pola intervención de Bartolomeo. Un personaxe sádicu qu'esfruta d'asesinar y torturar a los sos contrincantes, inclusive si puédese, degollándolos y clavándo-yos los sos cuernos que salen de la so gorra. Dellinger foi reclutado pola Familia Donquixote cuando esti apenes yera un ñácaru, y dende esi momentu yá empezaba'l so amosar llau sádicu y llealtá a Doflamingo. Nel capítulu 768 revélase que ye un Híbridu Tritón (Gyojin) y humanu, más específicamente un Pexe Lluchador. Foi ganáu por Hakuba, la otra personalidá de Cavendish.

Sr. Pink: Un lluchador del coliséu, del escuadrón Diamante. Un home gruesu que se visti como un bebi y siempres ta arrodiáu de muyeres nueves, a les que paez despreciar. Ye-y encargáu'l curiar la entrada de la casa de xuguetes pa torgar el pasu a Franky. Ye usuariu de la Sui Sui non La mio (Nadar-Nadar), una fruta que-y dexa nadar pol pisu y poles parés, como si tuviera nun banzáu. Ye ganáu por Franky con una agua de golpe depués de qu'esti aceptara la so derrota.

Lao G: Un lluchador d'artes marciales del coliséu, del escuadrón Diamante. Fai 13 años llucía más fuerte y xuvenil, pero agora que ye senil vése-y con apariencia más débil y con problemes visuales (inclusive pa enfrentar a los sos enemigos, precisa usar unes lentes pa llectura). A pesar d'ello, Lao G ye bien fuerte y axilosu, ye usuariu del Jio-Ken (Puñu o Estilu de la Tierra Vieya) el cual básase nel dolor que se sufre al llegar a la edá vieya, como la reuma, tou esto utilizar pa la llucha, esto déxa-y lluchar con gran capacidá nello destácase la Sentō Ho-Ken (Estilu de Preservación de Batalla) la cual dexa Lao G pa caltener los sos poderes musculares dende la so mocedá, guardala mientres usu futuru contra cualquier degradación corporal como les mancadures propies de la vieyera y aumenta la so masa muscular de manera escomanada y lliberando vapor del cuerpu, siendo paecíu al Gear Second de Luffy y al Seimei Kikan qu'usen los CP9. Gústa-y remarcar la lletra "G" cuando ta falando. Encargar de rematar a Don Chinjao depués de que'l fíu d'ésti, Sai vencer, pero finalmente ye vencíu por Sai.

Gladius: Del escuadrón Pica. Paez ser bien lleal a Doflamingo y enóxase enforma cuando-y falten al respetu, llegando tan lloñe como pa dispara-y a la so compañera d'equipu, Baby 5, cuando tratu de matalo, ente que tolos demás, incluyíu Doflamingo, considerar una simple rabexada ya ignorar. Ye usuariu de la Pamu Pamu non La mio, que-y dexa convertir cualesquier cosa non viva en bombes esplosives. Foi ganáu por Bartolomeo usando una Bari Bari non Pistol, un ataque basáu y n'homenaxe al so ídolu Luffy, protexendo a Nico Robin.

Machvise: Un lluchador del coliséu, ye usuariu de la Ton Ton non La mio (Tonelada Tonelada) el cual a diferencia de Miss Valentine, que'l so cuerpu aumentaba de pesu en quilos, el cuerpu de Machvise aumenta en tonelaes, pertenez al escuadrón Diamante. Ye un home superpesado y utiliza el so colosal cuerpu pa entartallar a los sos enemigos. Ye ganáu pol xigante Hajrudin.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. One Piece manga - Capítulu 504, Doflamingo vence a Discu l'establecimientu d'esclavos.