Distinción de Graduáu con Excelencia

De Wikipedia

La distinción de “Graduáu con Excelencia”, mención de “Graduáu con Excelencia” o mención d'Excelencia (nel Grau) ye una distinción menor concedida pola Universidá del País Vascu a dellos alumnos en cada estudiu de Grau universitariu.[1][2]

A diferencia del Premiu Estraordinariu de Fin de Carrera, tratar d'una distinción menor que nun s'otorga en función de la nota media del espediente académicu, sinón cumpliendo otros requisitos académicos universitarios[3][4]. Nuna promoción de 100 alumnos puede haber 7 o 8 menciones de “Graduáu con Excelencia”[5].

Les condiciones para'l llogru d'esta distinción menor son:

  • Rematar el Grau universitariu (na so totalidá)
  • Rematar el Grau universitariu nel númberu d'años académicos correspondiente a la duración del mesmu
  • Superar tolos creitos del grau na primer convocatoria ordinaria
  • Qu'en l'espediente académicu universitariu nun contenga asignatures cola calificación Suspensu”, “Non presentáu”, “Arrenunciu” o “Reconocíu”
  • Una distinción por cada 14 alumnos (unes 7-8 distinciones nuna promoción de 100 alumnos)

En casu de que'l total de los alumnos que cumpla eses condiciones sía mayor de 14 va ordenar a los estudiantes en función de la nota media del so espediente. Si'l númberu total d'estudiantes que cumplen los requisitos supera lo'l númberu máximu de premios axustáu, entós los estudiantes van clasificar según la nota media del so espediente y va otorgase una por cada 14 alumnos o inclusive más distinciones, nel casu que les notes medies de dellos estudiantes coincidan (sían idéntiques).[6][7]

Ye por ello que puede asoceder qu'un alumnu llograra una calificación de 8 sobro 10 y otru de 6 sobro 10 y la distinción concédase-y a esti postreru, una y bones la mención nun va en función de la nota media.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. https://www.ehu.eus/es/web/zientzia-teknologia-fakultatea/bikaintasunez-graduatuak
  2. https://www.ehu.eus/es/web/hezkuntza-filosofia-antropologia-fakultatea/graduadas-con-excelencia
  3. Puede asoceder que qu'un alumnu llograra una calificación de 8 sobro 10 y otru de 6 sobro 10 y la distinción concédase-y a esti postreru, una y bones la mención nun va en función de la nota media.
  4. https://www.ehu.eus/es/web/estudiosdegrado-gradukoikasketak/gestiorako-arautegia-tesinak-gradu-azterketa-eta-sari-bereziak
  5. A diferencia del premiu estraordinariu de fin de carrera que namás se condece unu al meyor espediente de la promoción.
  6. http://laadministracionaldia.inap.es/noticia.asp?id=1171390
  7. https://www.euskadi.eus/y22-bopv/es/bopv2/datos/2017/11/1705557a.shtml